Artdeco|| Mystical Forest Blusher Crown Pink (no. 40)

Ne znam zašto, ali Artdeco je jedan od brendova koji mi je uvijek bio zanimljiv i uvijek sam nešto iz njihovog asortimana imala na wish listi, ali isto tako to redovito nisam kupovala. Posebno sam slaba na njihove limitirane kolekcije. Međutim, baš tada, kada bi se pojavile na policama, ja u džepu ne bih imala prebijene kune, a dok bih uštedjela koju kunu one bi se rasprodale. I tako sve do ove jeseni. Igrom slučaja plaća i jesenska kolekcije Mystical Forest pojavile su oko sličnog datuma.
Nakon minimalno sat vremena divljenja jednoj od ljepših jesenskih kolekcija 2015. godine i uvjeravanja same sebe da mi ne treba cijela kolekcija odlučila sam se za ovo rumenilo i pripadajuću kutijicu.



Prvo ću krenuti od mana. Točnije jedne mane, a to je ambalaža. Kao što možete vidjeti na donjoj fotografiji, riječ je o plastičnoj ambalaži s prozirnim kliznim poklopcem (kojeg sam ja zaboravila staviti prilikom fotografiranja :D) i magnetiziranim dnom. To mi ne smeta jer upravo zbog ovakve ambalaže rumenilo ne zauzima puno prostora, pogodno je za putovanja, a i uvijek ga možete staviti u neku kutijicu/paletu (Artdeco, Z-paletu, kutijicu od uložaka,...) bez zezanja oko deportiranja. Znam da palete u koju bi spremile rumenilo iziskuju dodatni novac, ali s njima si možete uštedjeti dosta prostora te svoju kolekciju dekorative učiniti preglednijom i dostupnijom. Ja sam zajedno s rumenilom kupila i pripadajuću kutijicu u koju može stati četiri sjenila ili jedno sjenilo i jedno rumenilo. U nju sam uz rumenilo stavila i sjenilo za obrve pa njenu korist najviše zapazim na putovanjima.
Vjerojatno se sada pitate gdje je u svemu tome mana. Mana je u tome što je moje rumenilo, bez utjecanje moje nespretnosti, ispalo iz originalne ambalaže. Kako i zašto se to dogodilo, ne znam. Nisam čitala niti jednu recenziju u kojoj je netko to spomenuo pa sam očito ja jedna od rijetkih
"sretnica". Sreća u nesreći je da rumenilu ništa nije bilo.


Ako zanemarimo taj jedan minus sve ostalo je pozitivno. Boja je prava jesensko-zimska. Ne mogu se odlučiti o kojoj boji se točno radi jer se dosta mijenja ovisno o svjetlu pa zbog toga ni na fotografijama nisam mogla uhvatiti svu ljepotu ovog rumenila (fotgrafije su napravljene na dnevnom svjetlu). Nekada je to tamnija prljavo roza, nekada tamna berry, a nekada samo malo tamnija roza. Ima stvarno puno ''lica'' i zbog toga mislim da bi pristajala svim curama.

Pigmentacija i trajnost su također na zavidnom nivou, ali zbog toga nanošenje zahtjeva laku ruku. Pogotovo ako niste vješti s rumenilima. Moj savjet vam je (tako ga ja nanosim sva pigmentiranija rumenila) da ga s nekim kistom s rjeđim dlakama nanesete na obraze i zatim s drugim, čistim, izblendate. Na takav način dobijete jako prirodan izgled.

Tekstura je svilenkasta i mekana te se lako blenda. Dovoljno je kistom dotaknuti rumenilo i na njemu će ostati količina rumenila dovoljna za jedno korištenje, a budući da se i ne trusi 5 grama ovog rumenila će dugo potrajati.



Cijena ovog rumenila je oko 70 kn kao i pripadajuće kutijice. Znam da se radi o limitiranoj jesenskoj  kolekciji koju je već odavno na policama naših drogerija/parfumerija zamijenila zimska kolekcija, ali kako su proizvodi još uvijek dostupni na nekim online stranicama (kameja, Beauty Bay) mislila sam da bi ova recenzija mogla nekima od vas koristiti. 
Meni je ovo najbolje drogerijsko rumenilo koje sam probala i vjerujte mi da se neću zaustaviti na samo jednom komadu ;)


Je li i vas oduševila Artdeco jesenska kolekcija i jeste li si nešto priuštile?
Koristite li Artdeco rumenila?
Koje proizvode ovog brenda mi preporučujete?


Do sljedećeg posta :*


*P.S. Tek kada sam prebacivala fotografije na laptop sam uočila da nema swatcha tako da ću njega dodati naknadno u post čim nam malo sunca dođe ;)

Comments

Popular posts from this blog

Empties #3

I'm back! #∞

Rouge Bunny Rouge || Long-Lasting Matt Eye Shadows

Book Club || Ante Tomić Čudo u Poskokovoj Dragi

Book Club || Što čitam u svibnju?

Happiness is... #3

Bobbi Brown | Tinted Eye Brightener