BLOGODARIVANJE ♥

Kao što sam obećala vrijeme je za darivanje ;)
Prvotni plan je bio napraviti darivanje kada na Facebook stranici bude 200 fanova, ali onda je tim ljudi iz Facebooka odlučio ukloniti moj profil i pomrsiti mi planove :D
Za prvo darivanje na mom blogu odlučila sam jednoj od vas pokloniti stvari koje vidite na donjoj fotki, a to su
        - MaxFactor Creme Puff rumenilo 20 Lavish Mauve
              - Catrice Absolute Rose paleta sjenila 010 Frankie Rose To Hollywood


          Da bi sudjelovali u nagradnoj igri morate ispuniti i neka pravila i to:

          1.OBAVEZNO: Pratiti me na barem jednoj od sljedećih društvenih mreža:

          Ukoliko me pratite na više društvenih mreža imate veće šanse za osvojiti nagradu ( svaka dodatna mreža nosi po jednu dodatnu prijavu ).

          2.OBAVEZNO: U komentarima napišite kako ste otkrile moj blog i dopada li vam se ili mislite da trebam nešto promijeniti. Nemojte da vas bude strah ;)

          3. OBAVEZNO: Na mail d.r.amablogana@gmail.com mi pošaljite ime/na s kojim me pratite na gore navedenim mrežama te ime pod kojim ste ostavili komentar ( ako ste anonimno ostavile komentar onda ga kopirajte).

          4. Dodatne prijave:
             Ako lajkate i javno podijelite fotku na ovom linku imate još dvije dodatne prijave ;)


          Da rezimiramo :D  OBAVEZNO je praćenje na jednoj mreži i  komentar, a svaka dodatna akcija vam donosi dodatne prijave kako je opisano gore ;)  I nemojte zaboraviti 3. korak.

          Darivanje završava 30.06.2015. u 23:59, a do tada u njemu mogu sudjelovati sve osobe iz Hrvatske, Bosne i Hercegovine te Srbije. Dobitnicu ću odabrati ja i to izvlačenjem papirića ;)

          SRETNO :*

          NAGRADU JE OSVOJILA MARTINA BERAČ ♥



          Comments

          Popular posts from this blog

          Empties #3

          I'm back! #∞

          Rouge Bunny Rouge || Long-Lasting Matt Eye Shadows

          Book Club || Ante Tomić Čudo u Poskokovoj Dragi

          Book Club || Što čitam u svibnju?

          Happiness is... #3

          Bobbi Brown | Tinted Eye Brightener

          Artdeco|| Mystical Forest Blusher Crown Pink (no. 40)