OBAVIJEST ZA FACEBOOK FANOVE

Drage moje dame koje ste me pratile na facebooku imam za vas jednu obavijest.
Naime,  facebook mi je izbrisao račun koji sam koristila za blog i traži od mene da pošaljem presliku osobne iskaznice. Meni ne pada na pamet da svoje osobne podatke tako olako dajem i šaljem okolo tako da od sada nema više onog facebook profila preko kojeg ste me pratile već sam napravila novi pa bih vas zamolila, ako vam nije teško, da lajkate moju novu stranicu ( link ). Hvala ♥

Jako mi je žao što je došlo do ovoga jer sam i sama puno blogerica pratila upravo preko tog računa, ali odlučila sam se ne nervirati ;)  Znam i da sam vam obećala nagradnu igru kada postignemo 200 fanova i jučer smo se opasno približili tom broju pa možda ipak nagradnu igru organiziram kroz narednih par dana :)


*fotka je preuzeta sa link

Comments

Popular posts from this blog

Empties #3

I'm back! #∞

Rouge Bunny Rouge || Long-Lasting Matt Eye Shadows

Book Club || Ante Tomić Čudo u Poskokovoj Dragi

Book Club || Što čitam u svibnju?

Happiness is... #3

Bobbi Brown | Tinted Eye Brightener

Artdeco|| Mystical Forest Blusher Crown Pink (no. 40)