NOVExpert Matirajuća maska s rozom glinom

Trebaju li nam maske za lice?  Ovisi koga pitate! Netko će vam reći da trebaju, dok neki misle da su bacanje para. Moje mišljenje o njima je da nisu nužne u njezi lica, ali ako odaberete pravu masku za svoje potrebe svakako ćete vidjeti blagodati koje pružaju.
Ja obožavam maske za lice i redovito ih koristim te uvijek doma imam neku pročišćavajuću masku ( služi za dubinsko čišćenje kože) i neku hidratantnu ( služi da dubinsku hidrataciju). Dugo vremena sam koristila Green Girl rozu masku i nisam je planirala mijenjati, ali budući da je Green Girl bila nedostupna jedno duže vrijeme bila sam prisiljena uzeti neku novu. Danas vam pišem o jednoj koju sam kupila na blef, a ako vas zanima je li to bio pametan potez nastavite čitati ;)

NOVExpert je relativno mlad medicinski francunski brend koji uvijek ponosno ističe da su sastojci njihovih proizvoda 100% prirodnog podrijetla i da sadrže 0% konzervansa te da su dermatološki testirani i hipoalergeni.
Sigurna sam da ste, kao i ja,  čitali dosta pozitivnih recenzija o njihovim kultnim proizvodima ( npr. Repulp maska). Vodeći se tim recenzijama pomislila sam da bi i Matirajuća maska s rozom glinom mogla biti dobra i bez razmišljanja i detaljnog proučavanja sam je uzela.


Maska dolazi u klasičnoj plastičnoj tubi minimalističkog i meni privlačnog dizajna. Na dnu tube se nalazi otvor pomoću kojeg se vrlo jednostavno maska dozira te je time ambalaža, što je najvažnije, potpuno funkcionalna. Također, na tubi se nalaze i sve potrebne informacije o proizvodu i unatoč tome što je uvijek diram vlažnim rukama slova se nisu ni izbrisala niti razmrljala ( ako ste perfekcionist poput mene koja redovito perem ambalaže preparativnih i dekorativnih proizvoda onda ćete razumjeti zašto sam ovo posebno istaknula ).

Dolazi u količini od 50 ml koje je potrebno potrošiti unutar 6 mjeseci od otvaranja. Meni se u početku ta količina učinila dosta malom i to pogotovo ako u obzir uzmemo cijenu od oko 110 kn te sam mislila da ću je brzo potrošiti, ali uvjerila sam se da sam bila u krivu. Dva su razloga zašto sam bila u krivu.


Prvi je to što nije potrebna prevelika količina maske pri jednom korištenju
Tekstura maske je srednje gusta i lako se nanosi te razmazuje, a ja sam je stavljala u tankom sloju jer sam primijetila da mi deblji sloj radi istu stvar i da bespotrebno trošim masku. Maska ima ugodan mirisroze je boje, a nakon što se osuši postaje smećkasto-narančasta.
Proces sušenja traje nekih 10-15 minuti i nakon što se maska osuši nemate osjećaj zatezanja niti se trusi s lica već je dosta ugodan osjećaj i često zaboravim da je imam. Što se skidanja tiče ono je dosta jednostavno i umivanje mlakom vodom će je vrlo lako ukloniti s vašeg lica. Tu dolazimo do drugog razloga ;)


Maska ne radi ono što obećava i čim sam kupila još jednu pročišćavajuću masku ovu sam ''zaboravila'', ali krenimo od početka :) 
Ova maska je namijenjena mješovitoj, osjetljivoj i reaktivnoj koži i NOVExpert tim obećava da će eliminirati nepravilnosti, učiniti kožu mekom i podatnom, matirati je, zagladiti i suziti pore te da ima i anti-age učinak.
U početku mi se maska jako dopala, ali što je  vrijeme više odmicalo ja sam primijetila da moja koža više ne reagira na nju i da jedino što postignem s njom je meka koža. Sve ostalo obećano je kod mene izostalo. 
Nije da od maske očekujem čuda, ali ako mi pročišćavajuća maska niti malo ne očisti pore onda ona za mene ne radi ono čemu je namijenjena. Također, matiranje ne da je izostalo kod mene već bi mi se stanje i pogoršalo, tj. primijetila sam da se dan nakon korištenja maske moja T-zona puuuno više masti. Jedina pozitivna stvar je što ova maska ne isušuje pa bih je zbog toga preporučila osobama s normalnom ili suhom kožom koji nemaju nekih većih nepravilnosti na licu te nemaju problema s proširenim porama. Ostalima preporučujem da je zaobiđu jer ima puno boljih maski i to za manje pare ;)


I za kraj vam ostavljam listu sastojaka koja je relativno ok, ali ima i par sastojaka koji mogu izazvati iritacije pa na to pripazite.

Sastojci: Aqua, Glycerin, Kaolin, Glyceryl Stearate, Helianthus Annuus Seed Oil, Palmitic Acid, Stearic Acid, Cetearyl Alcohol, Parfum, Pciassium Palmitcyl Hydrolyzed Wheat Protein, Hydroxystearic/Linolenic/Oleic Polyglycerides, Zea Mays Starch, Glyceryl Caprylate, Caprylic/Capric Triglyceride, Xanthan Gum, PCA Ethyl CocoylArginate, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Tocopherol, Laminaria Ochroleuca Extract, Phytic Acid, Punica Granatum Seed Extract, Evening Primrose Seed Extract, Biosaocharide Gum-2, Citric Acid, Sodium Carbonate, Mica, Montmorillonite, Rosemary Leaf Extract

Jeste li isprobali ovu masku?
Koristite li maske za lice?
Imate neku preporuku?

Do sljedećeg posta :*


Comments

Popular posts from this blog

Empties #3

I'm back! #∞

Rouge Bunny Rouge || Long-Lasting Matt Eye Shadows

Book Club || Ante Tomić Čudo u Poskokovoj Dragi

Book Club || Što čitam u svibnju?

Happiness is... #3

Bobbi Brown | Tinted Eye Brightener

Artdeco|| Mystical Forest Blusher Crown Pink (no. 40)