Empties #1

Koliko god sam brza kada je kupovanje novih stvarčica u pitanju, toliko sam spora kada te iste stvari treba potrošiti. Ipak danas za vas imam svoj prvi empties post i nadam se da neće biti zadnji.

Nakon dugo razmišljanja ( ruku na srce imala sam puno vremena ;) ) o ovoj vrsti posta na svom blogu odlučila sam da ću ih pisati u formi ovog današnjeg posta. Znači, u postu će biti manje proizvoda ( oko 5 ) i o svakom od njih ću napisati pokoju riječ te preporučujem li njihovu kupovinu ili ne. Mislim da će meni biti lakše pisati tako, a i vama čitati. Pa krenimo :)


Lush Snow Fairy ( oko 40 kn / 100 gr)
Snow Fairy je jedan od najpoznatijih proizvoda iz božićne Lush ponude. Gel za tuširanje koji mami rozom bojom, šljokicama i mirisom slatkiša. Ni ja mu nisam odoljela te sam u prosincu angažirala prijateljicu da mi ga donese kada bude dolazila u Split. Veselila sam mu se kao malo dijete, a onda sam ostala toliko razočarana da sam ga čak uvrstila u ovaj post. Koliko sam razočarana dovoljno govori i to da sam tek nedavno potrošila ovu mizernu količinu. Miris je preumjetan, šljokice su se zalijepile za dno, a i njega je zakazala.
  • Preporučujem?  Ne! Ovaj gel ničim ne opravdava svoju cijenu te ima puno kvalitetnijih i povoljnijih gelova za tuširanje.

    Yves Rocher Krema za tuširanje makadamija ( oko 17 kn / 200 ml )
    Da me pitate da vam preporučim nešto od ovog brenda prvo što bih vam preporučila bile bi kreme za tuširanje. Naime, radi se o kremastim ( zamislite :D ) tuširalicama koje niti malo ne isušuju kožu već je ostavljaju nahranjenom i mekanom. Također, izbor mirisa je zavidan, a moj favorit je upravo miris makadamije. Radi se o pravom toplom zimskom mirisu koji se dugo zadržava na koži, a bome i u kupaonici.
    •  Preporučujem?   DA!  Radi se o proizvodu koji kvalitetom daleko nadmašuje svoju cijenu, ali pripazite jer stvara ovisnost i kada kupite jedan miris sigurno ćete se vratiti po još koji ;)  I tako dok ih ne skupite sve ;)

      Balea Uljni piling za tijelo- limunska trava ( oko 30 kn / 250 ml )
      O ovom pilingu se pisalo na veliko i vjerojatno ste sve upoznate s njim. Riječ je o pilingu sa solju iz Mrtvog mora, suncokretovim, maslinovim i jojobinim uljem te kofeinom. Iako su mu cijena, sastav i ambalaža ( plastična teglica) jako dobri mene se ipak nije pretjerano dojmio. Na stranu to što preferiram šećerne pilinge, ali kod ovoga mi smeta i miris koji  mi je dosta neugodan ( i to ne samo meni već i ljudima u mojoj okolini) te premasni film koji ostavlja na koži.
      • Preporučujem? Ja ne, ali napominjem da ga mnoge blogokolegice hvale  i dosad nisam naišla na niti jednu negativnu recenziju tako da sam ja u manjini :)

        Yves Rocher  Piling za tijelo bio vanilija ( 89 kn / 200 ml ) 
        Kao što vidite pilinge u zadnje vrijeme trošim kao luda :D Ovaj piling volim puuuuno više od prethodno spomenutog, a razloga je više: jako lijep miris vanilije,  zrnca ( ne znam čega :D ) koja nježno i učinkovito obavljaju svoj posao, tekstura koja je laka za rukovanje te osjećaj njegovane, ali ne masne kože nakon korištenja. Kao jedinu manu bih istakla cijenu koja je dosta visoka s obzirom na to da se radi o pilingu koji se dosta brzo troši.
        • Preporučujem? I ne, i da! Ako vam je ova cijena previsoka bez grižnje savjesti ga preskočite, ali ako se volite počastiti i vaše financije vam to dozvoljavaju onda vam predlažem da ga probate. Ja ću se sigurno počastiti još barem jednim primjerkom, ali idući put možda isprobam neki drugi miris.

          AlpStories Organski šampon za kosu- Aloe Vera ( 99 kn / 200 ml ) *
          O ovom šamponu vam spremam posebnu recenziju koja bi se na blogu trebala naći kroz par dana. Za sada ću vam samo reći da sam jako zadovoljna i sastavom i djelovanjem te da šampon svakako opravdava svoju cijenu.
          • Preporučujem? Da!  Meni je ovo jedan od boljih šampona i jedan od rijetkih koji mi nije izazvao nikakvu nepoželjnu reakciju te ću ga zbog toga svakako i sama opet kupiti.

          I s ovim šamponom smo završili prvu turu potrošenih proizvoda, a ubrzo možete očekivati i drugu ;) Do tada mi slobodno u komentarima napišite što ste vi potrošile u zadnje vrijeme te jeste li isporobale neke od danas spomenutih proizvoda :)

          Do sljedećeg posta :* :*


          *Proizvod je ustupljen na recenziju

              Comments

              Popular posts from this blog

              Empties #3

              I'm back! #∞

              Rouge Bunny Rouge || Long-Lasting Matt Eye Shadows

              Book Club || Ante Tomić Čudo u Poskokovoj Dragi

              Book Club || Što čitam u svibnju?

              Happiness is... #3

              Bobbi Brown | Tinted Eye Brightener

              Artdeco|| Mystical Forest Blusher Crown Pink (no. 40)