Happiness is... #4 + mala obavijest


Žene ♥
Znam da me nije dugo bilo. Znam da sam obećala pisati češće. Znam da to nisam ispunila. Znam da je zadnji post isto bio Happiness is... Sve to znam, ali nikako nisam mogla na to utjecati, a bome nisam imala ni volje ni vremena tome se posvetiti.
Ako ste spremne prijeći preko toga i oprostiti ovoj lošoj blogerici što joj blog nije na prvom mjestu onda za vas imam jednu dobru vijest, a to je da sam smislila kako se organizirati da blog ne pati, ali prije nego vam odam tajnu pročitajte što me je to u posljednje vrijeme razveselilo i zbog čega je blog patio ;)


Imati posao!

Znate onaj studentski posao u struci koji sam vam spominjala u ovom postu? E pa taj posao je gotov, ali dobila sam priliku nastaviti raditi i ne mogu vam opisati koliko mi to znači. Danas, kada mnogo ljudi ostaje bez posla, prava je sreća doživjeti da vam neko nudi posao i bori se za vas. U tom trenutku sav trud, sve one neprospavane noći, sva ljeta bez kupanja ( u moru mislim :D) , sve one suze i sva ona živciranja oko faksa dobiju smisao. I tako se vi veselite, skačete po kući, zovete ljude koje bi to moglo zanimati,... i u jednom trenutku shvatite da imate veliki problem: pa vi još niste završili faks. Panika vas hvata jer nemate pojma kako ćete uskladiti posao, faks i blog kojem ste se odlučili više posvetiti.
Par dana razmišljate, mučite se, pišete rasporede, brišete, vrtite se u krug i napokon smislite kako ćete to izvesti.
Tu dolazimo do obavijesti koju sam najavila u naslovu.


OBAVIJEST:

Nove postove ćete na blogu moći pronaći svaki ponedjeljak i četvrtak.  Iako sam dugo zagovarala pisanje postova samo onda kada imam volje, shvatila sam da to tako, u mom slučaju, ne ide. Svaki put kada bih trebala birati između pisanja posta i nečega drugog odabrala bih to drugo jer bih smatrala da to ima prednost i da je blog samo hobi pa da može pričekati. To je dovelo do toga da blog pati i da imam jako malo vremena za njega te da se ideje za postove samo gomilaju bez realizacije. Ovaj novi režim će me natjerati da odvojim par sati tjedno za ono što volim i u čemu uživam. Mislim da će se i vama svidjeti jer i ja sama volim kada neka blogerica ima raspored pisanja pa mi u naviku prijeđe u tim danim svratiti na taj blog i vidjeti s čime me je taj dan odlučila iznenaditi.
Naravno, nekada će se dogoditi da imam viška vremena i da mi dva post tjedno neće biti dovoljna pa ću vas u takvim tjednima počastiti dodatnim postom subotom ;)  Isto tako, može se dogoditi da nekada neće biti posta u spomenutim danima i nadam se da mi to nećete zamjeriti.

Planirala sam da ovo bude neki kratki post,  ali ponio me trenutak te sam napisala par redaka više pa ću se ovdje zaustaviti. Vas bih zamolila da mi u komentarima napišete sviđa li vam se ova ideja o uvođenju rasporeda na blogu. Ako imate neku bolju ideju, slobodno je napišite pa ću je uzeti u razmatranje ;)

Do sljedećeg posta :*


*Fotka je preuzeta s interneta (link na fotku).

Comments

Popular posts from this blog

Empties #3

I'm back! #∞

Rouge Bunny Rouge || Long-Lasting Matt Eye Shadows

Book Club || Ante Tomić Čudo u Poskokovoj Dragi

Book Club || Što čitam u svibnju?

Happiness is... #3

Bobbi Brown | Tinted Eye Brightener

Artdeco|| Mystical Forest Blusher Crown Pink (no. 40)