Yoga with Adriene| Ready, Steady, Go!


Danas je na redu jedna tema za koju nikada nisam mislila da će se na naći na mom blogu. Već u prvom postu sam spomenula vježbanje i kako nisam na ti s njim te da ako me vidite da vježbam možete biti sigurne da me je netko na to na tjerao. 


Ovo ljeto sam se uhvatila vježbanja. Netko me natjerao. Točnije, nešto me je natjeralo, a to je: bol u leđima. Otkako znam za sebe imam problema s leđima, a posao kojim se bavim je to samo pogoršao te sam bila prisiljena početi vježbati. I  tako sam ja jedno ljetno popodne po YouTubeu gledala vježbe za leđa i naišla na video jedne diiiivne ( barem ovako virtualno) cure čija su me smirenost i pozitivan stav natjerali da odmah uzmem neki ručnik, raširim ga po podu i bacim se na vježbanje. Nakon odrađenih vježbi bol u leđima se smanjila, ali to me se nije toliko dojmilo koliko moja smirenost i neko bolje raspoloženje. 
Tada sam nastavila istraživati njene videe i čim sam vidjela da ima izazov od 30 dana odlučila sam ga se uhvatiti. Sutradan sam nadobudno otišla kupiti podlogu za vježbanje i sram me je priznati, ali na tome je sve ostalo. Stalno sam odgađala početak izazova. Ili mi je bilo vruće, ili nisam imala vremena, ili sam imala neki naporan ispit,...  Ali danas sam odlučila započeti izazov i zato vam ovo pišem, a planiram napisati i svoje dojmove nakon 30 dana. 
Ako još niste shvatili ovim postom javno obećavam da ću vježbati i to obećanje će biti ono što će me tjerati na vježbanje u onim danima kada za to nemam volje ( ako takvih dana uopće bude :D ), ali to nije jedina bit ovog posta. Ovim postom želim možda i neku od vas potaknuti na vježbanje.

Izazov koji sam ja odabrala je tridesetodnevni izazov jednostavnog naziva 30 Days of Yoga. Iz samog naziva vam je jasno da se radi o yogi.
Zašto baš yoga? Pojma nemam! Meni se dopala autorica izazova Adriene Mishler, njen stav, njena ležernost, pozitivnost te njena ljubav prema yogi. To je bilo dovoljno da pridobije moju pažnju i da se upustim u sve ovo.  
Pretplatila sam se na mail, isprintala kalendar i od danas se Adriene i ja družimo. Držite fige da se ne posvađamo ;)

Svoje dojmove ću javiti za 30 dana ( osim ako ne odustanem pa vam ih napišem prije :D ), a do tada ako vas nešto više zanima o Adriene i njenom izazovu pogledajte njenu stranicu (link). Također, imate i zanimljivih videa drugačije tematike ( mršavljenje, yoga za početnike, osnove,...) ako vas izazovi ne zanimaju ;)

Dok ja vježbam, vi mi u komentarima napišite jeste li zabušanti kao ja kada je vježbanje u pitanju ili ste discipliniraniji te što vježbate, koliko često i idete li negdje na grupno vježbanje ili to obavljate doma?

Do sljedećeg posta :* :*

*Fotka je preuzeta sa službene stranice

Comments

  1. Do you mind sharing a before picture with me? Did you have interest in yoga before?

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Empties #3

I'm back! #∞

Rouge Bunny Rouge || Long-Lasting Matt Eye Shadows

Book Club || Ante Tomić Čudo u Poskokovoj Dragi

Book Club || Što čitam u svibnju?

Happiness is... #3

Bobbi Brown | Tinted Eye Brightener

Artdeco|| Mystical Forest Blusher Crown Pink (no. 40)