New in #2 | Antipodes, Caudalie, Lush, Catrice,...

U utorak sam vam pokazale neke od proizvoda koje sam potrošila u posljednje vrijeme pa bi bilo u redu da vam pokažem i što sam to kupovala. Ovo je mali new in post koji vam dugujem neko duže vrijeme ( čitaj: cijelo ljeto ) i zapravo je uvod u jedan veći new in post kojeg možete očekivati uskoro.


Krenimo prvo s dekorativom :) Nakon što sam saznala da se u Bipi pojavio Bourjois Healthy Mix Serum (oko 100 kn) nisam  se mogla suzdržati i priuštila sam si jedan primjerak i to u nijansi 51 Light Vanilla. Odmah ću vam reći da nisam požalila i da ću ponoviti kupnju čim ga potrošim. Nisam odoljela ni novitetima koji mame s Catrice stalka pa sam 'udomila'  2 Illuminating rumenila 020 Coral Me Maybe i 030 Kiss me Ken (31,90 kn),   Tekuću kamuflažu u nijansi 020 Light Beige (27,90 kn) i Prime And Fine bazu za sjenila (oko 30 kn).


Od preparative sam kupovala ono najnužnije,a prioritet mi je bila zaštita od sunca. Za to sam odabrala John Masters Mineralnu zaštitnu kremu koja trenutno nosi titulu najbolje kreme za lice sa spf-om koju sam koristila.
O Caudalie Polyphenol C15 noćnom ulju (oko 250 kn) sam čitala samo hvalospjeve tako da se nisam dvoumila niti malo oko kupnje kada sam naišla na njega po 30% manjoj cijeni ♥


Lushu sam dala novu priliku da mi osvoji i to Soft Coeur masažnom pločicom (56 kn) i pročišćavajućom maskom za lice Mask of Magnaminty - samokonzervirajuća (66 kn), a kako su se oba proizvoda našla u favoritima možete sami zaključiti u kakvim smo odnosima  trenutno Lush i ja :D
Balzame za uklanjanje šminke nisam nikako koristila, a imala sam želju to promijeniti pa sam odabrala Antipodes balzam (oko 250 kn) da se upoznam s takvim tipom proizvoda za čišćenje lica, a i da se upoznam s ovim zanimljivim brendom.


Rad ekipe iz Loko radionice pratim već neko vrijeme, ali tek u srpnju sam se odlučila napraviti svoju prvu narudžbu i jedva sam se ograničila na ove tri stvari sa gornje fotografije. Radi se o Fruit serumu (60 kn), Loko Oko kremici (30 kn) i  Intimo sapunu (20 kn). Sa svime naručenim sam zadovoljna i imam u planu posvetiti im postove u bliskoj budućnosti ;)


I za kraj sam ostavila dva proizvoda koja nažalost nisam koristila onoliko koliko sam planirala kad sam ih kupovala: Avene Very High Protection Spray 50+ (oko 200 kn) i  Biobaza Suho Ulje za Sunčanje (oko 80 kn). Oba proizvoda su dobra, ali priznajem da sam Biobazi zažmirila na lošu izvedbu ambalaže ;)

Evo došli smo do kraj ovog new in post i iskreno se nadam da vam se svidio.  Voljela bih da mi u komentarima napišete što ste vi kupovale u posljednje vrijeme i jeste li kupile nešto od gore spomenutih proizvoda :) Također, ako želite da neki proizvod što prije recenziram onda mi i to napišite ;)

Do sljedećeg posta :* :* 


Comments

Popular posts from this blog

Empties #3

I'm back! #∞

Rouge Bunny Rouge || Long-Lasting Matt Eye Shadows

Book Club || Ante Tomić Čudo u Poskokovoj Dragi

Book Club || Što čitam u svibnju?

Happiness is... #3

Bobbi Brown | Tinted Eye Brightener

Artdeco|| Mystical Forest Blusher Crown Pink (no. 40)