Catrice | Prime And Fine Baza za sjenilo

Catrice nas je ove godine iznenadio, većinom ugodno, nekim novim proizvodima u svom asortimanu. Baza o kojoj vam danas pišem je jedan od njih i čim sam je ugledala na stalku nisam se dvoumila niti sekunde oko kupnje. Inače, nemam previše iskustva s bazama za sjenila. Puno je razloga zašto je to tako, ali kao najvažniji bih navela taj da se dok sam išla u školu i na početku fakulteta nisam pretjerano puno šminkala i jako rijetko sam nosila sjenila na kapcima. U situacijama kada bih se ipak odlučila malo više našminkati koristila sam Artdeco bazu s kojom nisam bila pretjerano oduševljena, ali kako su te situacije bile stvarno rijetke onda se nisam previše zamarala s tim da pronađem neku bolju. Međutim, u posljednje vrijeme, točnije otkako sam počela raditi, šminkam se gotovo svaki dan pa je bio red da se počastim nekom novom bazom i odlučila sam se na Catrice Prime And Fine bazu, a je li mi se i koliko dopala te može li konkurirati poznatoj Artdeco bazi pročitajte u nastavku.


Baza dolazi u plastičnoj mat ambalaži koja nalikuje ambalaži u kakvoj smo navikli viđati sjajila za usne. Ambalaža je jako kvalitetno izrađena i bez problema može preživjeti padove, putovanja i slične životne nedaće. I spužvasti aplikator kojim se baza nanosi na kapak je zavidne kvalitete i jako je funkcionalan jer ubrzava nanošenje, a ono što mi se posebno dopalo je to što ne pokupi ni previše ni premalo proizvoda nego taman koliko treba.
Iako vas natpis 010 PERFECTLY PRIMED na ambalaži ili Catrice stranici lako može prevariti i navesti na to da pomislite kako ima više nijansi ove baze ne dajte se zbuniti jer postoji samo jedna nijansa, a njen swatch možete vidjeti na ovom linku.


S bazom, koja ima kremastu teksturu, je lako baratati jer se divno razmazuje i ne suši se instantno pa vam dopušta malo sporiji tempo nanošenja. Upravo zbog toga što nanošenje ne iziskuje previše vremena ni truda često je znam koristiti i kada ne stavljam sjenila jer sam primijetila da mi blago ujednači boju na kapcima i prekrije kapilare. Kako baze za sjenila nerijetko mogu isušiti kapke, sigurno vam se ovo iz prethodne rečenice čini kao glup potez s moje strane, ali otkako ovu bazu koristim nisam primijetila nikakve negativne posljedice. Nije mi isušivala kapke, niti mi je nešto od nje izbacilo, a ni moje osjetljive oči koje reagiraju na dosta proizvoda koji se nađu na mom licu iznad njih nisu se bunile.


Dotaknimo se sada i najvažnije teme, a to je surađivanje ove baze sa sjenilima. Koristila sam je u kombinaciji sa sjenilima i iz nižeg (MUA) i iz višeg cjenovnog ranga (Rouge Bunny Rouge). U oba slučaja se sjenila jako lijepo i lako blendaju, a i trajnost im je na mojim normalnim ka masnim kapcima duža. Nije riječ o trajnosti od 24 sata, ali nekih pristojnih 6 do 7 sati u nekim normalnim uvjetima se ne nakupljaju u pregibima i ne blijede. Što se pojačavanja intenziteta boje sjenila tiče tu je ova baza pomalo zakazala jer ja ne vidim neku značajnu razliku u intenzitetu kada sjenila nanesem bez baze i s bazom.


Kada uzmemo obzir sve navedeno i cijenu od oko 30 kn (ako kao i ja iskoristite popust od 30% koji često bude u nekoj od drogerija onda je i ispod 20 kn) za 5 ml mislim da je ova baza vrijedna vaše pažnje. Možda nije idealna za noćne izlaske u kojima želimo dramatičniji i trajniji look, ali za dnevne prilike poput škole ili posla kada želimo prirodniji look s blagim bojama je odlična.
Spomenutih 5 ml trebate potrošiti u roku od 6 mjeseci nakon otvaranja ;)

I za kraj da vam je u jednoj rečenici usporedim s Artdeco bazom. Iako Artdeco više pojačava intenzitet sjenila ova baza mi je draža jer ne sadrži shimmer, ima praktičniju ambalažu, ljepšu teksturu i preko nje se sjenila lakše blendaju (kod Artdeco baze mi je ovo bio najveći problem).


Koristite li baze za sjenila?
Jeste li probale ovu bazu?
Dopada li vam se?
Koja je vaša omiljena baza?


Do sljedećeg posta :* :*

Comments

Popular posts from this blog

Empties #3

I'm back! #∞

Rouge Bunny Rouge || Long-Lasting Matt Eye Shadows

Book Club || Ante Tomić Čudo u Poskokovoj Dragi

Book Club || Što čitam u svibnju?

Happiness is... #3

Bobbi Brown | Tinted Eye Brightener

Artdeco|| Mystical Forest Blusher Crown Pink (no. 40)