Bobbi Brown | Tinted Eye Brightener


Prije nego počnem s recenzijom ovog "concealera" bio bi red da vas upoznam sa stanjem mog okoloočnog područja i sa svojim očekivanjima od proizvoda ovog tipa. 
Stanje je blago rečeno Bogu za plakati! 
Podočnjaci ogromni, što zbog neispavanosti i umora, što zbog anemije. Najbolje ću vam ih dočarati ako vam kažem da mi dragi nerijetko, kad se požalim na njih, kaže da on uvijek misli da sam se ja tako našminkala s nekim crnim sjenilom :D
Bilo bi super kada bi sve na podočnjacima stalo, ali... Zbog provođenja previše vremena pred računalom, žmirkanja te škiljenja uzrokovanih problemom s vidom, puno smijeha i naravno malo tekućine koju unosim u tijelo to područje je jako dehidrirano i puno malih bora koje su popratna pojava te dehidriranosti. 
Zbog svega ovog kod korektora mi je najbitnije da lijepo izgleda na ovako zahtjevnom području, da se ne uvlači u borice i da dodatno ne isušuje, a ako uz to još i dobro prekriva nitko sretniji od mene. 


O Bobbi Brown korektorima i  “concealerima” (ne znam kako bih ovo prevela s engleskog) sam čitala samo pohvale, a recenzija koja me je potaknula da si priuštim jedan je ova blogokolegice Marije kojoj neizmjerno vjerujem. Prvotno sam htjela kupiti ovaj o kojem je ona pisala, ali nakon konzultacije s prodavačicom te uzimajući u obzir gore navedena očekivanja odlučila sam se  kupnju Tinted Eye Brightener "concealera".


Na službenoj Bobbi Brown stranici ovaj "concealer" (kojeg ću ja u ostatku teksta zvati korektorom) opisuju kao lagani korektor koji instantno posvjetljuje podočnjake te osvježava izgled, a preporučuju ga svima kojima je potrebno minimalno prekrivanje.

Nakon višemjesečnog testiranja mogu vam reći da se slažem sa svime osim sa zadnjom tvrdnjom da nudi minimalno prekrivanje. Naime, moji podočnjaci su jako tamni, a prekrije ih neočekivano dobro, ne skroz, ali dovoljno da izgledam pristojno, tako da mislim da bi osobama s "normalnim" podočnjacima ovaj korektor nudio neko srednje do potpuno prekrivanje.

Tekstura ovog korektora je jedna od najboljih koje sam koristila. Malo rjeđe gustoće, blago kremasta i lagana, a blenda se odlično i ne suši se brzo. Upravo zbog toga što se lagano i brzo blenda možete ga blendati s bilo čim. Ja najčešće koristim: prste, Beauty Blender i Zoeva  142 Concealer Buffer. Bez obzira s čim ga blendam efekt je isti: posvijetljeni i lagano do srednje prekriveni podočnjaci te osvježeni izgled
Završnica mu je prirodna i najčešće ga ne setiram s puderom u prahu jer se ne uvlači u bore i ne nestaje brzo, a djeluje mi puno ljepše bez ičega preko.
Trajnost mu je jako dobra i na meni traje dok ga ne skinem te mi za to vrijeme niti malo ne isušuje područje oko očiju niti mi u bilo kojem pogledu smeta.


Postoji 10 nijansi ovog korektora i mislim da bi svi mogli pronaći odgovarajuću nijansu. Moja je Porcelain Peach. Kao što joj samo ime kaže radi se o jako svijetloj nijansi s primjesom breskvastog tona koji se 'slaže' s plavo-ljubičastim podočnjacima kao što su moji.


Korektor dolazi u lijepoj, minimalističkoj ambalaži s koso rezanim spužvastim aplikatorom. Iako ne preferiram ovakvu ambalažu jer mislim da je tubica s malim otvorom ili bočica s pumpicom po pitanju higijene puno bolji odabir, lagala bih kad bih napisala da mi se ne dopada. Jako je kvalitetno izrađena, ne zauzima puno mjesta u kozmetičkoj torbici te unatoč velikom broju putovanja i padova koje je preživjela izgleda kao i prvog dana. Aplikator je jako funkcionalan jer ne kupi ni previše ni premalo proizvoda te samim time olakšava nanošenje korektora.
Količina koju dobijete je standardnih 6ml, dok mu cijena nije toliko standardna i iznosi oko 240 kuna.


Bobbi Brown proizvode možete pronaći u Annabella parfumeriji u Splitu te u određenim Douglas parfumerijama u Zagrebu.

Jeste li probale ovaj korektor ili neke druge Bobbi Brown proizvode?
Koji je vaš najdraži korektor? Što očekujete od korektora?

Do sljedećeg posta :*





Comments

Popular posts from this blog

Empties #3

I'm back! #∞

Rouge Bunny Rouge || Long-Lasting Matt Eye Shadows

Book Club || Ante Tomić Čudo u Poskokovoj Dragi

Book Club || Što čitam u svibnju?

Happiness is... #3

Artdeco|| Mystical Forest Blusher Crown Pink (no. 40)