Empties #3

Zbog poprilične neaktivnosti na blogu ova je rubrika, kao i sve ostale, bila zanemarena.
Iako proizvode puno više gomilam nego što trošim, našlo se materijala za par postova tako da i u bliskoj budućnosti možete očekivati još nekoliko Empties postova.




U ovoj turi su se našla čak dva dekorativna proizvoda pa krenimo od njih ;)



Dior | Dior Addict Lip Glow Pink (oko 200 kn)
Dior Addict Lip Glow je poznati Diorov balzam koji izgleda drugačije na svačijim usnama. Iako sam nailazila na oprečna mišljenja o njemu ipak sam ga odlučila isprobati i nije mi žao. Moje usne malo potamni i izrazi te ih pritom njeguje. Koristila sam ga u danima kada sam nisam nosila makeup ili kada sam isti nosila u minimalnim količinama.
Iako sam ga često koristila nisam ga stigla potrošiti niti jednu trećinu. Sigurno se sada pitate zašto ga bacam. Zato što ja imam jednu bolesnu naviku: skladištiti stvari u autu. Uvijek u autu ostavljam cipele, torbe, jakne, kišobrane... Ako ga minimalno jednom tjedno ne ispraznim izgleda kao da sam se uselila u auto. I tako sam jednu večer ostavila i ovaj balzam, te sam sutradan popodne imala što vidjeti. Balzam se od topline otopio! Ne trebam vam pričati kakav šok sam doživjela. Veći nego kad mi se zdravstvena otopila :D

    • Preporučujem? Ako volite koristiti proizvode ovog tipa onda imate moju preporuku, ali ako ste pobornica ruževa onda će vam ovo biti precijenjen i preskup proizvod tako da ga zaobiđite.



Lancome | Hypnose Volume-a-porter (260 kn)
Maskara koja jako lijepo raščešljava trepavice, malo ih produži i da im puno volumena. Na trepavicama traje dok je ne skinem, ne preslikava se i ne trusi. Do samog kraja joj je tekstura ostala divna: nije se osušila niti zgrudala. Ovakvu maskaru sam tražila godinama tako da sam bez premišljanja već kupila novu.

    • Preporučujem? Da! Iako je skupa vrijedi tih para pa ako si je možete priuštiti samo naprijed ;) 



HiPP | Baby Shampoo Sensitiv (18 kn / 200ml)
Da, ja sam jedna od onih koja koristi Baby kozmetiku! Ovo je jedan od rijetkih drogerijskih šampona za kosu koji mi ne izaziva nered. Lijepo mi opere kosu bez isušivanja (napominjem da godinama ne koristim šampone sa silikonima i sličnim sastojcima) te je blag za vlasište unatoč čestom pranju.

    • Preporučujem? Da! Pogotovo ako imate osjetljivo vlasište ;)



Afrodita | Sweet Almond (26 kn / 500ml)
Uljni gel za tuširanje koji je idealan za zimsko vrijeme. Miris mu je pravi zimski, ne isušuje kožu i blago je njeguje. Obavezan dio moje kupaonice svake zime!

    • Preporučujem? Da i to neovisno o tome imate li masnu ili suhu kožu tijela!



Nivea | Pearl & Beauty (oko 20 kn)
Dezodorans sprej koji ima predivan puderasti miris, dugo drži, ne iritira kožu i ne ostavlja tragove na odjeći. Jedina mana koju ima je da postoji mogućnost da vam na koži ostavi bijeli prah, ali to možete izbjeći tako da ga prije upotrebe protresete.

    • Preporučujem? Da!


Što ste vi potrošile u zadnje vrijeme?
Jeste li probale neki od proizvoda iz ovog posta?

Do sljedećeg posta :*



Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

I'm back! #∞

Rouge Bunny Rouge || Long-Lasting Matt Eye Shadows

Book Club || Ante Tomić Čudo u Poskokovoj Dragi

Book Club || Što čitam u svibnju?

Happiness is... #3

Bobbi Brown | Tinted Eye Brightener

Artdeco|| Mystical Forest Blusher Crown Pink (no. 40)