I'm back! #∞

Hello drage žene ♥
Dugo na ovom blogu ništa niste čitale i to s razlogom. Nekako imam potrebu da vam kažem zašto sam iznenada nestala, gdje sam bila, što sam radila, što se promijenilo u mom životu i što mislim s ovim blogom. Mislim da sam na blogu previše ovakvih postova napisala, ali jednostavno želim napisati još jedan jer imam izrazitu želju s vama podijeliti ono što se dogodilo u posljednjih par mjeseci. Nemojte ovo doživjeti kao nekakvo pravdanje za moju neaktivnost već kao razgovor s nekom prijateljicom koju odavno niste vidjeli. Slobodno si spremite i neku kavu ili čaj pa da ovu komunikaciju dignemo na neku višu razinu.

Krenimo od početka. Zadnji pisani trag na ovom blogu sam ostavila 26.5., vjerovali ili ne, ove godine. Razloga zbog kojih sam taman u trenutku kada sam uhvatila kakav takav ritam iznenada prestala s pisanjem je puno. Naime, od trećeg mjeseca su stvari u mom životu krenule nizbrdo. Doslovno sve što me se ticalo imalo je najgori mogući ishod. Znate onu fazu u životu kad si stalno ponavljate: "bar mi je zdravlje u redu"? E, pa u toj fazi sam ja bila skoro pola godine. Valjda sam vam sad uspjela dočarati koliko je loša situacija bila.





Ono što mene izvuče iz tih situacija je to što živim u uvjerenju da naš život treba biti u nekakvom balansu i da su sva loša razdoblja priprema za nešto dobro što će nam se dogoditi. Tih šest mjeseci sam stalno govorila: "Pa dobro više, hoćeš li mi pokazati što si mi to spremio?". Ne pitajte me kome sam to govorila :D I napokon je došlo to razdoblje i bome lijepo iznenađenje mi je taj Netko spremio.

Prvo sam vam htjela pisati i o lošim stvarima koje su prethodile tom iznenađenju, odnosno točnije bi bilo napisati iznenađenjima, ali odlučila sam da neću. Naime, kad sam to krenula pisati nekako sam to opet počela proživljavati i stvarno mi je raspoloženje postalo preloše pa sam sve napisano izbrisala. Ne želim pisati dok je nekakva negativna energija u meni jer se bojim da vam je ne bih prenijela. Mislim da imate dovoljno svojih briga da bih vas ja sad još zamarala mojima.


Pozabavimo se mi radije dobrim stvarima koje su se dogodile ;)

Diplomski rad

Prva i najbitnija stvar koja se dogodila je da sam obranila diplomski rad i s tim zatvorila jedno jako bitno i dosta teško poglavlje u mom životu. Ako me duže vrijeme pratite onda pretpostavljate da je sve bilo popraćeno dramom i moram vam reći da dobro pretpostavljate jer sam ostala dosljedna sebi i dramu čak podigla na viši nivo :D Bilo je panike, suza, neprospavanih noći i živčanih dana. Nije prošlo glatko, ali je prošlo i sada vam pišem kao magistra matematike. Priznajte da se to primijeti :D


Preseljenje u Zagreb

Ovo mi je najdraža stvar koja se dogodila. Nadam se da se nitko neće uvrijediti kad pročita sljedećih par rečenica. Split i ja se ne volimo, odnosno da preciziram ja ne volim Split. Grad kao grad je lijep, ali izrazito dosadan ako kao i ja ne volite našetavanje po rivi, naočale, izležavanje na suncu (po mogućnosti u podne) i ako ne patite od toga da osvanete na stranici Sonje Dvornik. Ne volim ja ni mentalitet tih ljudi koji zna biti dosta frustrirajući.

Zbog svega navedenog dečko i ja smo odavno odlučili da ćemo se preseliti u Zagreb, ali nismo planirali ovako brzo tako da nas je ovo malo iznenadilo. Sve se odvilo jako brzo: napisala sam diplomski, obranila ga, malo proslavila i nakon par dana se probudila u Zagrebu.
Trebalo nam je neko vrijeme da se snađemo i da se oboje prilagodimo na novonastalu situaciju te počnemo uživati u zajedničkom životu. Sada, kada je vrijeme prilagodbe prošlo zaista uživamo. Jedino što mi iz Splita fali su neki meni dragi ljudi, ali budući da smo u 21. stoljeću sve se da riješiti ;)

Posao
I zadnja, ali ne manje bitna stvar je posao. Dobro, nisam još dobila pravi posao, ali budući da u Splitu ima svega par firmi koje se bave onim što sam ja završila, a u Zagrebu ih ima krcato, mislim da će se i to brzo riješiti. Trenutno sam na jednoj praksi koja se nažalost bliži kraju tako da vjerojatno u ovom trenutku dok vi ovo čitate ja šaljem CV tako da držite fige da vam se ubrzo javim s divnim vijestima ;)

Sve ovo prethodno navedeno mi je oduzelo jako puno vremena u posljednjih par mjeseci i rezultiralo time da svoje hobije ostavim po strani neko vrijeme. Također, ni interneta nije neko vrijeme bilo tako da je to još jedan razlog zašto sam svoje internet hobije kao što su pisanje i čitanje blogova zanemarila. Međutim, to i nije toliko negativno. Iskreno, ja se nekako s vremena na vrijeme zasitim bloga i blogova i treba mi mali predah od svega toga, tako da mi je ovo dobro došlo. Sada sam se baš nekako zaželjela pisanja, ful (vidite li vi tu asimilaciju?!) sam motivirana i puna inspiracije tako da od sada pa dok me opet ne pukne možete očekivati malo redovitije postove. Ovaj put ću se suzdržati raznoraznih obećanja vezanih uz blog jer sam bezbroj puta do sada sama sebi skočila u usta :)
Pisat ću koliko mi životne obaveze budu dozvoljavale i koliko ovo zagrebačko sunce bude surađivalo pa ćemo vidjeti kako će to funkcionirati ;)
I na kraju se želim zahvaliti svima koji su bez obzira na moju neaktivnost na blogu i dalje navraćali na blog te na moje društvene mreže i ostali uz mene. Hvala vam što shvaćate da smo i mi blogerice obične cure sa svojim brigama, problemima, poslovima i obvezama te da nam blog, ma koliko ga voljele, još uvijek ne može biti prioritet u životu ♥

Do sljedećeg posta :* :*


Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Empties #3

Rouge Bunny Rouge || Long-Lasting Matt Eye Shadows

Book Club || Ante Tomić Čudo u Poskokovoj Dragi

Book Club || Što čitam u svibnju?

Happiness is... #3

Bobbi Brown | Tinted Eye Brightener

Artdeco|| Mystical Forest Blusher Crown Pink (no. 40)