Book Club || Što čitam u svibnju?


U zadnjem postu 2015. godine sam spomenula da u ovoj godini želim više čitati i napokon sam se uhvatila u koštac s tim ciljem. Nedavno sam obnovila članarinu u gradskoj knjižnici i podsjetila se kako je lijepo izgubiti par sati u miru i tišini istražujući knjige. Samo vi i one. Daleko od buke i svakodnevnih problema. Kao da ste u nekom drugom svijetu &heart;

Razmišljajući o naslovima koje trebam pročitati došla sam do ideje da na blogu pokrenem novu rubriku: Book Club. Postove iz ove rubrike ću objavljivati nedjeljom, a u njima ću jednom mjesečno pisati o knjigama koje planiram pročitati u tekućem mjesecu, kratke osvrte na knjige koje pročitam, preporuke... Također voljela bih da se vi koji ćete ovu rubriku pratiti ne ustručavate ostaviti svoje preporuke, mišljenje i dojmove o knjigama koje ste pročitali ;)

Prije nego vam kažem što čitam u svibnju željela bih vam reći da ja nemam najdražu knjigu niti najdražeg autora pa čak ni najdraži žanr. Jednostavno otvorena sam za sve opcije. Knjigama nikada ne sudim prema koricama i onome što drugi o njoj napišu. Svakoj pristupam bez ikakvih predrasuda i očekivanja, a o tome je li mi se neka knjiga svidjela odlučujem na temelju toga koliko mi je bilo teško odvojiti se od nje i vratiti u svakodnevnu rutinu.


Za svibanj sam odabrala tri, barem po opisu, totalno različite knjige. Jedan (navodno) dinamičan i humorističan roman, jedan (opet navodno) napeti triler i jednu (navodno) chick lit knjigu za koju sam bila uvjerena da je riječ o jako ozbiljnoj knjizi budući da se dotiče jako ozbiljne teme.

Odabrana trojka je:
       • Čudo u  Poskokovoj Dragi - Ante Tomić
       • Bojiš li se mraka? - Sidney Sheldon
       • Kabulska škola ljepote - Deborah Rodriguez

Zasad vam ništa o njima ne mogu reći, ali obećavam da ću o svakoj napisati koju riječ više nakon što je pročitam ;)

Što mislite o novoj rubrici?
Čitate li redovito?
Sviđa li vam se moj odabir?
Koju knjigu bi mi preporučili?

Do sljedećeg posta :*


Comments

Popular posts from this blog

Empties #3

I'm back! #∞

Rouge Bunny Rouge || Long-Lasting Matt Eye Shadows

Book Club || Ante Tomić Čudo u Poskokovoj Dragi

Happiness is... #3

Bobbi Brown | Tinted Eye Brightener

Artdeco|| Mystical Forest Blusher Crown Pink (no. 40)