Rouge Bunny Rouge || Long-Lasting Matt Eye Shadows

Znate ono kad kupite neki novi kozmetički proizvod i onda neko vrijeme zanemarite sve proizvode tog tipa koje ste kupile prije? E, pa meni se to dogodilo sa sjenilima o kojima vam danas pišem. Otkad sam ih kupila ne samo da sam zanemarila sva sjenila i sve palete koje sam kupila prije njih, nego sam zanemarila i sve koje sam kupila poslije. Da, dobro ste pročitale! Zadnjih godinu dana ja koristim samo ova četiri sjenila. Dobro, par puta sam napravila iznimku kad sam htjela neki jači i drugačiji look, ali to je bilo stvarno rijetko.





Rouge Bunny Rouge (u nastavku RBR) je ruski high end brend koji uživa veliku popularnost i izvan granica Rusije. U ovom postu sam vam detaljno opisala gdje i kako možete naručiti njihove proizvode i što sam ja naručila pa se neću ponavljati. Dugo vremena ništa nisam naručivala, ali ovih dana planiram naručiti novu paletu i još neke stvarčice koje ću vam svakako pokazati kad stignu. Također, planiram za sve proizvode koje sam isprobala napisati recenziju te neke usporediti s jeftinijim proizvodima koji se mogu pronaći u našim drogerijama, ali ne mogu vam obećati kad će to točno biti. Samo ću vam reći da sam nekim proizvodima prezadovoljna dok su me neki ostavili potpuno ravnodušnom.

Long-Lasting Matt sjenila sam kupila neplanski. Prvotno sam htjela naručiti highlighter, ali baš taj mjesec je RBR odlučio blogerice koje naruče proizvode u iznosu većem od 50 eura počastiti tim highlighterom. Kako se takva prilika ne propušta brzinski sam (da se ne bi predomislili :D) u košaricu ubacila 4 sjenila i kao od šale prešla 50 eura. 
Na kraju se to pokazalo kao pametan potez i najbolje uloženih 50 eura.


Long-Lasting Matt sjenila dolaze u dvije varijante. Full size sjenila imaju 2.4 grama, koštaju 24 eura, dolaze u tipičnoj i prelijepoj RBR kutijici te četiri nijanse: Blackpepper Jay, Chestnut-Napped Apalis, Grey Go-Away Lourie i Papyrus Canary.

Druga varijanta su sjenila u obliku refilla. Ta sjenila su nešto manja, imaju 2 grama, koštaju 17 eura i dolaze u pet nijansi: Bashful Flamingo, Blackpepper Jay, Chestnut-Napped Apalis, Papyrus Canary i Sweet Dust Seriema. Ova sjenila dođu u kartonskoj "kutijici" koju vidite na gornjim fotografijama. Iako su manja od full size sjenila dovoljno su velika da posumnjate da će te ih ikada potrošiti. 
Zbog svoje ambalaže zahtijevaju neku posebnu paletu u koju ćete ih smjestiti pa to iziskuje dodatni trošak, ali vam pruža bolju organizaciju te uštedu prostora. 

Gornji red: Bashful Flamingo i  Papyrus Canary
Donji red: Chestnut-Napped Apalis i Sweet Dust Seriema

Tekstura sjenila je najbolja koju sam do sada probala. Meka kao da se radi o nekom maslacu ♥ Bez obzira koji kist koristim niti malo se ne trusi, lako se nanosi na kapak, savršeno blenda i stapa. Koristila bazu ili ne, sjenila na kapcima ostaju dok ih ne skinem i to onako kako sam ih nanijela. Bez nakupljanja u prekidu, bez pomicanja i bez onog praškastog izgleda kakvi neka sjenila znaju ostavljati. Ono što mi se najviše dopada je to što ne ističu one sitne borice koje imate na kapcima pa vas time ne čine starijima. To inače mrzim kod sjenila tako da prvih par korištenja nisam mogla vjerovati da ova to ne rade.

Za sebe sam odabrala 4 refill sjenila i to u nijansama: Papyrus Canary, Bashful Flamingo,  Chestnut-Napped Apalis i Sweet Dust Seriema.
Sve 4 nijanse su jako dobro pigmentirane i ono što mi se sviđa je što s njima možete postići i lagani dnevni look i dramatičniji noćni jer pigmentaciju lako možete kontrolirati.

Sweet Dust Seriema, Chestnut-Napped Apalis, Bashful Flamingo i Papyrus Canary

Papyrus Canary je svijetla bež nijansa koju najčešće koristim preko cijelog kapka.
Bashful Flamingo je svijetlo ružičasta nijansa koja daje svježinu očima, ali unatoč tome je od ove četiri nijanse najmanje koristim.
Chestnut-Napped Apalis je svjetlija kestenjasta nijansa toplog podtona i najčešće je stavljam u vanjski kut.
Sweet Dust Seriema je hladna ljubičasto-siva taupe nijansa i najčešće je stavljam u pregib kapka.

Jednina mana koju ova sjenila imaju je mali izbor nijansi i nadam se da će RBR poraditi na tome. Cijena, iako visoka, opravdana je u svakom pogledu i zbog toga, ako želite imati kvalitetna sjenila i možete si priuštiti sjenila ovog cjenovnog ranga svakako ih uzmite u obzir.




Jeste li probale ova sjenila?
Jeste li probale nešto iz RBR asortimana?
Koja su vaša najdraža sjenila?

Do sljedećeg posta :*







Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Empties #3

I'm back! #∞

Book Club || Ante Tomić Čudo u Poskokovoj Dragi

Book Club || Što čitam u svibnju?

Happiness is... #3

Bobbi Brown | Tinted Eye Brightener

Artdeco|| Mystical Forest Blusher Crown Pink (no. 40)