❄ The Christmas tag ❄



Prosinac je za mene najljepši mjesec u godini. Ne znam što se točno događa, ali u prosincu su ljudi nekako topliji, više su spremni pomoći, naglasak se stavlja na zajedništvo i obitelj. U prosincu ljudi više praštaju, prelaze preko nekih stvari i daju si nove šanse. U prosincu je Božić ( za mene najljepši blagdan), moj rođendan, a i ako sve bude u redu bit će i rođendan mog bloga. Da se mene pita svaki mjesec bi bio prosinac.
Kod par blogokolegica uočila sam dvije vrste božićnog taga i odmah sam znala da ću i ja objaviti jedan takav post, jedino se nisam mogla odlučiti koji točno tag pa sam odlučila spojiti ih u jedan  :D

1. Najdraži božićni film?

 

Moj najdraži božićni film je Sam u kući  i to prvi dio. I drugi dio mi je drag, ali prvi mi je mrvicu draži ;)
Svake godine ga pogledam i on mi, kao i Coca-Cola božićna reklama, označava početak blagdana. Jednostavno bez te dvije stvari blagdani bi mi bili nekako nepotupuni :D
P.S. Ako ste mislili da su ovaj film svi pogledali moram vam reći da ste u krivu jer moja prijateljica ga nikada nije pogledala. Šok. Nevjerica.




2. Najdraža božićna hrana? 

 

Uvijek kada se dogovaramo što ćemo spremiti za božićni ručak ja glasam za pašticadu i njoke :D



3. Gdje provodiš praznike?

 

Zasad praznike provodim u toplini svoga doma, ali nadam se da će se to promijeniti i da ću početi putovati jer me stvarno privlače putovanja u vrijeme blagdana.



4. Najdraža božićna pjesma?

 

Imam dvije meni jako drage pjesme, a to su  All I Want For Christmas Is You  i  Santa Claus Is Coming To Town, ali ako baš moram birati onda mi je draža druga. Naime, jako čudno ju pjevam pa se moj dragi smije, a ja volim kad se on smije ♥



5. Otvaraš li poklone na Badnjak ili čekaš božićno jutro?  


Uvijek čekam jutro. Kod nas se pokloni stave ispod bora tek kada mlađi dio obitelji ode na spavanje i onda ujutro svi skupa otvaramo poklone.



7. Jesi li ikada imala bijeli Božić?

 

Nažalost nisam :(. Živim u Splitu i tu stvarno rijetko pada snijeg, ali zato kad padne nastane opće ludilo. Možda zato i ne pada često. Otkako znam za sebe snijeg je pao 4 puta. Prvi put sam imala upalu grla, drugi put varičele, treći put se zadržao samo par sati, a četvrti put je pao prije tri godine i jako dugo se zadržao i to su mi bili jedni od najljepših dana u životu.






 


8. Voliš li više poklanjati ili dobivati poklone?

 

Poklanjati! Jednostavno uživam u traženju poklona za druge i uvijek se potrudim pronaći što bolji poklon za osobu kojoj je namijenjen. I kada smo već kod ovoga, jako me rastuži kada vidim da se osoba koja meni nešto poklanja nije niti malo potrudila oko tog poklona već je ušla u usputni dm i uzela prvo na što je naišla :(



9. Koji poklon si jako željela, ali ga nikada nisi dobila?

 

Kad sam bila mala jako sam htjela  Barbie Rapunzel :D Moja prijateljica ju je imala i ja sam je svakog dana gledala i divila joj se. Molila sam svoje da je kupe, ali bila je preskupa i nisu htjeli dati toliko novca za jednu barbiku , a vjerojatno nisu ni imali za toliko skup poklon.  Nakon što sam sve zamolila i vidjela da ne ide odlučila sam zamoliti ni manje ni više nego Grgura Ninskog :D Svaki put kada sam prolazila kraj kipa, stavila bih ruku na palac i zaželjela Rapunzel. Nakon dugo vremena shvatila sam (pametnica :D ) da mi je ni on neće donijeti i jako sam se naljutila na njega. Toliko sam bila ljuta da sam na jednom vjenčanju dok su se mladenci snimali kraj kipa držeći ruke na palcu došla do njih i rekla "A baš ste njega našli molit. Ništa vam on neće ispunit!!" To je naravno zabilježila kamera i svi su mi se u obitelji rugali :D



10. Koje bi mjesto posjetila za Božić?

 

New York ( na tu želju  je utjecao drugi dio filma Sam u kući ;) ) i Varaždin!






 

11. Najdraži božićni miris?

 

U vrijeme blagdana najviše volim miris bora, vatre i zime(?!).  Budući da doma imamo umjetnu jelku ja si napravim adventski vijenac od pravog bora tako da mi dom barem malo miriše na Božić :)



12. Imaš li najdražu božićnu uspomenu?

 

Pa nemam najdražu božićnu uspomenu jer većinom mi je svaki Božić isti, ali imam dva božićna događaja kojih se često sjetim.
Prvi je kada je moja sestra za dar dobila Grašinu kazetu :D Bila sam toliko oduševljena da sam zapamtila to, a da me pitate što sam ja dobila te godine ne bih se mogla sjetiti.
Drugi događaj je kada sam srušila božićnu jelku i kada su se sve kuglice razbile. Ostalo vam ne trebam pričati ;)



13. Kada si saznala da ne postoji Djed Božićnjak?

 

Pa nikad jer se kod nas doma oduvijek znalo da poklone kupuju roditelji. Iskreno jako mi je žao što nisam barem jedne godine vjerovala u njega i što nisam pisala pisma i išla navečer spavati iščekujući njegov dolazak, ali što je tu je :D



14. Koji je dio Božića, za tebe, najbolji?

 

Imam par stvari koje me jako  vesele. Osim okupljanja obitelji i zajedništva koje se posebno osjeća baš taj dan, te svega što sam nabrojala u uvodu, jako volim i okićene gradove. Obožavam ulice osvijetljene božićnim lampicama i često slobodnu večer iskoristim za šetanje gradom i uživanje u tom magičnom ozračju.







Neću nikoga posebno tagirat, ali pozivam sve vas koj ste voljne da riješite ovaj tag ( slobodno možete i u komentarima) i pritom se zabavite baš kao što sam i ja ;)



Sviđa li vam se ovaj tag?

Volite li upoće tagove?

Biste li na neka pitanja odgovorili kao i ja? Na koja?


 

Do sljedećeg posta :* 

* Fotografije nisu moje vlasništvo! Klikom na fotografiju otvorit će se web stranice na kojima sam ih pronašla  ;)


Comments

Popular posts from this blog

Empties #3

I'm back! #∞

Rouge Bunny Rouge || Long-Lasting Matt Eye Shadows

Book Club || Ante Tomić Čudo u Poskokovoj Dragi

Book Club || Što čitam u svibnju?

Happiness is... #3

Bobbi Brown | Tinted Eye Brightener

Artdeco|| Mystical Forest Blusher Crown Pink (no. 40)