Essence Come to Town rumenila


Budući da je do većine stvari iz kolekcije Come to Town nemoguće doći ispravno je zaključiti da je većina vas upoznata s njom. Za one koji još ne znaju o čemu se radi evo kratki uvod.
Come to Town je najnovija limitirana blagdanska kolekcija brenda Essence koja u ponudi  ima dvije vrste paleta sjenila, dva različita seta lakova, svjetlucavi puder za tijelo, dva jako lijepa ruža, olovke za oči, dva rumenila i nekakve čestitke. Proizvodi se mogu pronaći u Muller, Dm i Kozmo drogerijama ;)
Čim sam ugledala prve fotografije ove kolekcije znala sam da ću neke stvari udomiti. Na mojoj imaginarnoj listi su se našli ruž u nijansi 02 wrapped in pink, puder za tijelo i oba rumenila. Od nabrojenih stvari jedino sam uspjela pronaći rumenila o kojima ćete danas čitati, a potraga za preostalim dvjema stvarima se nastavlja iako sumnjam da ću ih uspjeti negdje netaknute pronaći, ali dobro.

Rumenila iz ove kolekcije dolaze u dvije nijanse 01 is that you, santa? 02 wrapped in pink.
Oba rumenila dolaze u plastičnoj ambalaži koja je prozirna tako da vrlo lako možete znati o kojoj nijansi  se radi. Iako ambalaža nije baš najkvalitetnija, mislim da bez problema  može podnijeti ''život'' u neseseru. Količina koju dobijete je 6 grama, a za to je potrebno izdvojiti 19,90 kn.



 Iako su okarakterizirana kao kremasta rumenila, mene tekstura ovih rumenila više podsjeća na neki gusti mousse. Odmah da napomenem rumenila su izrazito mekana i treba jako nježno postupati s njima :D
Iz Essencea preporučuju nanositi ih prstima ( piše na ambalaži ;) ) i ja sam ih upravo tako koritila. Prstima bih nanijela određenu količinu na obraze i onda bi ih  nekim mekim kistom izblendala, ali jako malo jer bi u protivnom nestali s lica.
Odmah nakon nanošenja se jako lako i lijepo blendaju, ali ako ih odmah ne izblendate nakon sušenja to više neće biti moguće jer kada se osuše ne mrdaju! Trajnost im je jako dobra i na meni traju dok ih ne skinem, naravno intenzitet boje slabi, ali ujednačeno.
Nije naodmet ni spomenuti da mi rumenila nisu izazvala nikakav nered na licu ;)


Nijanse u ambalaži izgledaju poprilično zastrašujuće, ali na fotografijama niže ćete vidjeti da se zapravo radi o jako lijepim i blago pigmentiranim mat nijansama koje su lako nadogradive.

01 is that you, santa?   je predivna koraljno crvena nijansa. Kada sam ju ugledala na policama dvoumila sam se oko njene kupnje jer mi ovo zapravo i nije neka boja prilagođena ovim zimskim mjesecima, ali na kraju sam je uzela s namjerom da je spremim za ljeto. Sada mi je jako drago što sam je kupila jer se  odlično slaže s mojim žutim podtonom i na meni izgleda jako prirodno čak i  u ovo doba godine.



02 wrapped in pink je  nijansa pomalo nelogičnog naziva. Naime, ovdje se ne radi o pink boji već o ljubičastoj s primjesom roze. Ova nijansa je moj favorit iako mi ne stoji dobro kao  that is you, santa?. Boja prilagođena ovom zimskom razdoblju koja divno osvježi lice ♥
 


Slabija pigmentacija koju možete uočiti na gornjim fotografijama ( na swatchevima je više slojeva rumenila ;) ) za mene ne predstavlja minus, već  upravo suprotno. Naime, zbog slabije pigmentacije vrlo lako možete postići prirodnijii  izgled bez straha da ćete izgledati kao klaun, a ovo posebno dobro dođe kada ste u žurbi ;)   
Na kraju vam mogu reći da sam jako zadovoljna ovim rumenilima i stvarno vam ih preporučam ako ih još niste nabavili jer odnos cijene i kvalitete je i više nego odličan.

Sviđaju li vam se ova rumenila?

Jeste li se vi počastili nečim iz ove kolekcije?

Do sljedećeg posta :*


P.S. Ispričavam se na snijegu  koji je završio na rumenilima, ali on se razleti čim ja izdahnem tako da je to bilo nemoguće kontrolirati ;)  Bolje da vam ne pričam na što mi je stan sličio :D

Comments

Popular posts from this blog

Empties #3

I'm back! #∞

Rouge Bunny Rouge || Long-Lasting Matt Eye Shadows

Book Club || Ante Tomić Čudo u Poskokovoj Dragi

Book Club || Što čitam u svibnju?

Happiness is... #3

Bobbi Brown | Tinted Eye Brightener

Artdeco|| Mystical Forest Blusher Crown Pink (no. 40)