Moj izbor lakova za zimu


Čim splasnu vrućine, kričave nijanse lakova zamijenim tamnijim  i meni osobno dražim nijansama.
Kod lakova za nokte, osim boje, bitna  mi je i trajnost. Naime, meni treba dosta vremena da nalakiram nokte, a često sam u žurbi tako da od laka tražim da minimalno pet dana izgleda uredno na noktima. Što se tiče gomilanja lakova, s tim nemam problema. Svake sezone odredim par lakova koje ću kupiti i nakon što ih kupim više lakove ne gledam ( u protivnom bi pokupovala sve na koje bih naišla).

Eto, sada kada sam vas upoznala s mojim odnosom prema lakovim, možemo prijeći na temu današnjeg posta. Iako je naslov posta "Moj izbor lakova za zimu" moram naglasiti da su to lakovi koje ne nosim samo zimi već  i u jesen, a neke ću vjerojatno nositi i kroz cijelu godinu  ;)


  • Essie Bahama Mama
 

Sigurna sam da je većina vas već upoznata s ovim lakom i da je onima koji ga imaju, ovaj lak, jedan od favorita. Naime, radi se o toploj, tamnoj ljubičastoj boji koja nekada (ovisno o svjetlu) izgleda i kao tamno crvena. Lak je kremast, ima veliku četkicu i jako lako se nanosi, a trajnost mu je na zavidnoj razini. Odlično izgleda na noktima i kada ga nosim često dobijem pohvale na račun noktiju ;)


  • Essie In Stitches

Ovaj lak je manje poznat i kada ga nosim ne nailazim na oduševljenje kao s prethodnim lakom, ali ja ga ipak jako volim. Prljavo roza boja i trajnost su ono što me osvojilo kod ovog laka, ali smeta mi tanka četkica. Naime, ovaj lak sam naručila iz Amerike i došao je s tankom četkicom koja je dosta neprecizna, ostavlja tragove i s kojom mi je mnogo više vremena potrebno za lakiranje pa ga zbog toga nanosim samo kada imam viška vremena.

  • Eveline Colour Instant 696


Ovo je najnoviji lak u mojoj kolekciji. Eveline ima jako kvalitetne lakove po povoljnoj cijeni ( oko 17 kn ) tako da vam preporučam da ih malo pogledate ako već niste ;)
Boja ovog laka slična je boji od Bahama Mame s tim da je malo svjetlija i sadrži sitne šljokice koje možete uočiti na fotografiji iznad ( ovo što izgleda kao da je prljavo :D ). Četkica je tanka i precizna, a zbog rijetke teksture laka ne ostavlja tragove kao četkica prethodnog laka i vrijeme apliciranja je znatno brže.

  • Essie Mademoiselle


I za kraj sam ostavila ovaj prekrasni nude lak koji je nosiv u svim sezonama ;)  Ovo je lak koji koristim kada nemam vremena ili volje lakirati nokte, a želim da mi uredno izgledaju. Naime, četkica je deblja i s njom je aplikacija ovog laka vrlo brza, a zbog nijanse čak vam ni preciznost nije potrebna.


To su lakovi koje ću ja nositi ovu zimu i čije recenzije možete očekivat u nekim budućim postovima. Nema ih puno jer više volim kvalitetu nego kvantitetu ;)  Kao što možete primjetiti skoro svi lakovi su Essie, a to je upravo zato što ti lakovi ispunjavaju skoro sve moje kriterije, a pogotovo trajnost. Nadam se da vam se sviđa moj izbor :*





Sviđa li vam se moj izbor?
Koje nijanse vi birate za zimu?
Do sljedećeg posta :*

Comments

Popular posts from this blog

Empties #3

I'm back! #∞

Rouge Bunny Rouge || Long-Lasting Matt Eye Shadows

Book Club || Ante Tomić Čudo u Poskokovoj Dragi

Book Club || Što čitam u svibnju?

Happiness is... #3

Bobbi Brown | Tinted Eye Brightener

Artdeco|| Mystical Forest Blusher Crown Pink (no. 40)