Proizvodi koji su me razočarali u 2014.


Voljela bih kada bih mogla, kao i većina blogokolegica, reći da jako rijetko kupim proizvode koji mi ne odgovaraju, ali to nije tako. Unatoč raznim ''istraživanjima'' po internetu,  čitanjima recenzija i sličnih stvari prije kupovine određenih proizvoda uvijek se provuku neki koji mi ne odgovaraju ili neki od kojih sam očekivala mnogo više nego što sam dobila. To je samo jedan od dokaza da nam ne odgovaraju svima iste stvari i da nam odlične recenzije za neki proizvod ne garantiraju da će isti nama biti odličan. Ako vas zanima koji proizvodi su me u 2014. razočarali i zašto, nastavite čitati ;)


Bourjois Volume 1 second mascara 

Nakon što sam pročitala toliko pozitivnih recenzija o ovoj maskari jedva sam dočekala kupiti je. Nakon što sam potrošila moju najdražu Max Factor 2000 Calorie zaputila sam se u najbliži Dm i unatoč upozorenju prodavačice kupila je. Kupila i požalila. Nas dvije se jednostavno nismo našle. Ja imam duge i relativno guste trepavice i stvarno od maskare ne tražim mnogo, ali ova nije ispunila niti jedan od mojih zahtjeva. Za moj ukus je prerijetka, slijepi mi trpavice i nikako ih ne mogu raščešljati, izgleda neprirodno, ostavlja grudice i nakon nekog vremena se počne trusiti  :(  čak je i dragi primjetio da nešto nije u redu s mojim trepavicama i s oduševljenjem je dočekao povratak na MF.

Lush SNOW FAIRY

 Gel za tuširanje s mirisom bombona i šljokicama - zvuči odlično?  I meni je zvučalo toliko dobro da sam zamolila prijateljicu iz Zagreba da kada bude dolazila da mi kupi najmanje pakiranje. Jedva sam dočekala njen dolazak u Split i tog malca, a onda šok. Znala sam da je bočica malena, ali da je toliko malena to nisam znala, al' dobro, tješim se valjda vrijedi tih para. Otvaram bočicu i osjetim preumjetan miris koji mi se nikako ne dopada, ali i dalje ga ne odbacujem.  Dolazim doma i trčim pod tuš da ga isprobam u nadi da će barem koliko toliko njegovati, ali onda otkrivam i sama sebi piznajem da sam bacila pare. Na fotografiji iznad vidite koliko sam ga potrošila, a imam ga već mjesec i pol kod sebe. Na stranu to što se meni ne sviđa miris ( to je nekako subjektivno) , ali po meni ovi stastojci, mala količina i skoro nikakva njega ne vrijede 42 kune!! Radije svoje novce uložite u neke kvalitetnije, a jeftinije gelove kao što su Afrodita i Yves Rocher.

Caudalie balzam za usne


Caudalie je brend koji stvarno jako volim i bilo je samo pitanje vremena kada ću ovaj balzam kupiti. Divni sastojci poput suncokretovog ulja i ulja marelice djeluju stvarno obečavajuće, ali nekakve značajne pomake na mojim usnama nisu učinili. Moje usne su stvarno prezahtjeven i par puta zimi znam doći u fazu da mi pucaju i da ne mogu ni jesti ni piti, tako da malo balzama dobije prolaznu ocjenu. Ovaj balzam definitvno nije za baciti, ali ako imate zahtjevnije usne neće vam puno pomoći osim ako ne koristite još neki bogatiji balzam uz njega. Ukoliko imate zahtjevnije usne preporučam vam da svoje novce koje bi dale za ovaj balzam, oko 55 kuna, radije uložite u  Apivitin balzam s propolisom ili pak nadodate koju kunu i kupite Nuxe u teglici ;). Ako pak nemate neke zahtjevne usne i nisu vam bitni sastojci preskočite ovaj balzam i kupite si bilo koji iz drogerije.

Chanel Chance Eau Tendre


Ovaj parfem se našao na listi jer redovito čitam pohvale na njegov račun i često se zapitam jesam li ja jedina kojoj se ne dopada, pa sam odlučila na ovaj način pokazati da postoje osobe ( barem jedna) koje ga ne vole ;)
Prvo ću vam reći da mi se bočica jako dopada i to je jedina stvar koja mi se dopada :D
Miris nije baš po mom ukusu, ali ono što me je najviše razočaralo jest njegova trajnost. Na mojoj koži traje nekih tri sata i nakon toga potpuno nestane. To me ne bi brinulo da se ne radi o parfemu tj. toaletnoj vodi koja košta 500+ kuna!! -pa dužu trajnost imaju Zarine toaletne vode koje koštaju 60 kuna :o


Za sljedeća dva proizvoda nemam fotografije jer su završili u smeću prije nego sam planirala pisati ovaj post.

Green Girl For your eyes only

Za ovu okoloočnu kremu sam pročitala puno pozitivnih recenzija, a i sama sam isprobala dosta Green Girl proizvoda koji su me oduševili, neki više, a neki manje, tako da sam je odlučila isprobati. Nažalost ovo su za mene bačenih 120 kuna. Krema je došla u ambalaži na pumpicu koja nije baš precizna, tako da sam dosta proizvoda pri jednom korištenju bacala, ali budući da znam koliko je Green Girl teško doći do ambalaže i da to ne ovisi o njoj nisam joj uzela za zlo. Ono što me je stvarno zasmetalo je to što se krema nije upijala, a nakon korištenja područje oko očiju mi je djelovalo još isušenije, a podočnjaci su bili još veći. Nisam je potrošila ni pola, a već je bila u smeću :o

Biobaza Harmony Bademov piling za tuširanje

O ovom proizvodu neću mnogo pisati jer sam negativnu energiju ispucala na prethodnim proizvodima ;)
Koliko god volim Koncentrat bademovog mlijeka za tijelo iz ove linije toliko ovaj proizvod ne mogu smisliti. Naime, meni ovaj proizvod jako smrdi i dosta teško se istisne iz ambalaže tako da je završio u smeću prije nego li sam ga potrošila.

Došli smo do kraja ove liste i iako se čini da nema mnogo proizvoda, radi se o dosta velikoj svoti novca koju sam mogla puno pametnije potrošiti. 
Za kraj želim samo napomenuti da nemam ništa protiv ovih brendova i da imam dosta njihovih proizvoda koje volim i koristim, također želim napomenuti i da to što meni ovi proizvodi ne odgovaraju ne znači da vama možda neće odgovarati ;)

Što se nalazi na vašoj listi proizvoda koji su vas razočarali?

Podudaraju li nam se neki proizvodi?

Odgovaraju li vama neki proizvodi s ove liste?


Do sljedećeg posta :*




 

Comments

Popular posts from this blog

Empties #3

I'm back! #∞

Rouge Bunny Rouge || Long-Lasting Matt Eye Shadows

Book Club || Ante Tomić Čudo u Poskokovoj Dragi

Book Club || Što čitam u svibnju?

Happiness is... #3

Bobbi Brown | Tinted Eye Brightener

Artdeco|| Mystical Forest Blusher Crown Pink (no. 40)