Wish list #1



U današnjem postu ću vam predstaviti svoju listu želja.
Naime, bliži se Božić, a i meni je za par dana rođendan tako da su me prijateljice zamolile da razmislim o tome što  želim dobiti. Kod nas to funkcionira tako da jedna drugoj kažemo što nam treba, ili pak ne treba, ali to jako želimo ;) .
Nadalje, i  sama sam se odlučila počastiti nekim  dugo željenim stvarčicama i tako sam razmišljajući o željama došla do sljedeće liste:

  • Urban Decay Naked 3
    Paleta koju stvarno dugo želim i napokon sam odlučila počastiti se njom. Pare su spremne i samo čekam neku malo bolju akciju da si je naručim.
  • Sleek Au Naturel
    Budući da nemam niti jednu Sleek paletu, a hvaljene su na sve strane, želim si naručiti bar jednu. Iako mi nije najljepša od ponuđenih, odluka je pala na ovu jer mi trenutno trebaju ovakve neutralne boje.





  •  YSL Baby Doll  Kiss & Blush 02 Rose Frivole
    Predivno kremasto rumenilo i kremasti ruž u jednom, još divnije cijene. Zezam se ;) Cijena mu nije bajna, ali možda si ga priuštim, ako naiđem na neki dobar popust.
  • Artdeco Moonlight Blusher
    Čim sam vidjela kolekciju Glam, Moon & Stars zaljubila sam se u ovo rumenilo. Inače, ako niste znali, ja ''padam'' na lijepu ambalažu i često kupim neke, meni lijepe, stvari koje mi ne trebaju :D
    Tako sam ''pala'' i na ove zvjezdice, a i potrebna mi je ovakva boja rumenila pa bih ga voljela imati u svojoj skromnoj kolekciji.

  • Catrice Floral OrnARTment iz kolekcije Viennart
    Vrijedi isto kao i za prethodni: izgled i boja su me osvojili. Zapravo, izled me osvojio, a s bojom ću opravdati kupnju ;)
  • Essence Soo glow! 20 bright up your life
    Ovaj highlighter želim jer mi treba highlighter, a i ostale blogerice su ga nahvalile pa bih ga baš htjela probati.




  • Revlon Colorstay Moisture Stain
    Ovi tekući ruževi su već više od pola godine na tržištu, ja sam ih prvi puta ugledala prije par dana kod blogokolegice Chickfreak, a u Hrvatskoj još nisu dostupni :D
    Tvrde da ne isušuju usne (zbog toga ih najviše želim isprobati), a izbor nijansi je stvarno velik i mislim da svatko može pronaći neku za sebe.
  • Dior Addict Lip Glow Balm
    Ovaj balzam već dvije godine stoji na mojoj wish listi i nikako da ga kupim. Naime, cijena mu je oko 200 kn i uvijek kada ga planiram kupiti nešto iskrsne i te novce potrošim.
    Nadam se da neće još dugo stajati na listi, jer ga stvarno želim ;)




 


  • Real Techniques Nics-picks  &  Core Collection
    Real Techniques kistove već dugo vremena želim isprobati. Prvo bih htjela probati ova dva seta, pa ako mi se dopadnu naručila bih još neke pojedinačne kistove.





  •  NUXE Huile Prodigieuse
    Čuveno suho ulje. Mislim da su rijetke te žene koje ga nisu poželjele barem jednom, tako da je jasno zašto je na listi ;)
Eto to je bila moja lista želja. Znam da nije skromna, ali ipak se nadam da ću većinu stvari skinuti s nje.
Kao što možete primjetiti na njoj nema puno preparative. Naime, ja na wish liste stavljam stvari koje mi nisu baš neophodne. To su stvari koje bi mene usrećile kada bi ih imala, ali nije da ne bih mogla živjeti bez njih, dok mi preparativa predstavlja nešto skroz drugo u životu ;)

Imate li vi neku wish listu?

Podudaraju li nam se neki proizvodi?

Do sljedećeg posta :*









 

Comments

Popular posts from this blog

Empties #3

I'm back! #∞

Rouge Bunny Rouge || Long-Lasting Matt Eye Shadows

Book Club || Ante Tomić Čudo u Poskokovoj Dragi

Book Club || Što čitam u svibnju?

Happiness is... #3

Bobbi Brown | Tinted Eye Brightener

Artdeco|| Mystical Forest Blusher Crown Pink (no. 40)