Liebster blog award


Danas ću napokon ispuniti svoje obećanje i napisati ovaj post. Znam da kasnim, ali stvarno nisam stigla prije zbog  raznih obaveza na fakultetu i zato se i ovim putem ispričavam dragoj Mili.
Naime, Mila je osoba koja me je nominirala za ovu nagradu i jako sam joj zahvalna na tome :*
Ona je jedna od najdivnijih osoba koje sam upoznala pokretanjem bloga i zbog toga mi je još draže što sam ga pokrenula ;)  Ako se zaželite humora i iskrenog mišljenja bez uljepšavanja svratite na njen blog GleeTree92.
A sada krenimo na pitanja koja mi je ona postavila ;)





  • Šta ti bi pa si započela blog? :Đ  
    Dugo sam pratila blogove i dragi me je uvijek nagovarao da i ja uplovim u te vode. I jedno sam vrijeme razmišljala i sama o tome, ali sam uvijek odustajala jer sam mislila da ne bih imala o čemu pisati, da ne bih uspjela jer nemam dobar fotić,...
    Ali onda su mi se u prošloj godini dogodile neke ružne stvari koje su me spustile na zemlju i natjerale da počnem malo više misliti o sebi i raditi stvari koje želim i koje me vesele, i da ne mislim o tome hoću li uspjeti ili ne, nego da se samo prepustim. Zaključila sam da je blog jedna od tih stvari i eto tako sam ga počela pisati.

     
  • Kakve tipove/teme postova volite pisat/čitat?
    Najviše volim čitati o preparativi, mada se u zadnje vrijeme sve više zanimam i za dekorativu. Nisu mi mrski ni postovi o knjigama, serijama i sl., jer mi nekad baš dobro dođe taj odmak od recenzija i beauty stvari.
    Iskreno još ne znam o čemu volim pisati jer stvarno nisam napisala puno postova :D

     
  • Koja boja laka Vas usrećuje?
    Tamno ljubičasta
    i to baš Essie Bahama Mama ♥
     
  • Koji makeup proizvod volite koristiti, ali mislite da ste loše u korištenju istoga? 
    Jako volim rumenila i ne bih rekla da sam loša u korištenju istog, ali svaki put kad ga stavljam osjećam neki stah. Naime, oko mene imam toliko cura koje jako loše nanose rumenilo ( dva kruga, dvije neizblendane crte i sl.) i uvijek se bojim da ću i ja tako izći iz kuće pa rumenilo toliko blendam  da na kraju nestane s obraza :D

     
  • Za kojin ste proizvodon poludili nakon što ste o njemu čitali po blogovima?
    Nuxe ulje :D

     
  • Imate li neku temu o kojoj bi pisali, ali Vas zabrinjava moguća reakcija čitatelja?
    Naravno. Naime, jedno vrijeme sam razmišljala da napišem post o svemu što me je razočaralo kod pisanja bloga ( a toga je bilo više nego pozitivnih stvari) jer me je to stvarno mučilo i nisam mogla spavati radi toga, ali sada kada su došli stvarni problemi koji su okupirali moje misli smirila sam se i više o tome, barem zasad, ne razmišljam.

     
  • Kako su Vaši najbliži reagirali na Vaš blog?
    Za moj blog zna samo dragi i on me stvarno podržava. Budući da moje doma to ne zanima, a i ne živim s njima nisam ih htjela ''zamarati'' s tim. Što se prijateljica tiče njima je bilo glupo i to što čitam blogove, tako da...
     
  • Šta volite radit u slobodno vrime (pisanje, čitanje blogova se ne računa)?
    Ja sam dosta neorganizirana osoba, tako da slobodnog vremena imam stvarno malo, ali kada ga imam većinom ću ga potrošiti na šetnje ili na gledanje filmova.

     
  • Da novac nije problem (PARE NISU PROBLEM, PARA NEMA ahahah :'( ), šta bi prvo napravili?
    Vjerojatno bih prvo otišla na feelunique i pokupovala sve stvari koje želim, a sada ih ne kupujem jer znam da ih neću koristiti.

     
  • Koji Vam showovi dižu tlak na milijun, pa ih opet gledate? (whatup reality tv)
    Svi u kojima se pojavljuje Cetinski :D
     
  • Da morete prominit 1 stvar u vezi cilog svita, šta bi prominili?
    Ajme, stvarno ne znam što odgovoriti na ovo pitanje, a da ne zvuči kao klišej :D  Danas sam razmišljala kako bi bilo dobro da su pakiranja nekih stvari manja i da samim tim proizvod košta manje (npr. rumenilo ), pa eto možda bih to promijenila :D




Sada bih ja trebala nominirati 11 blogokolegica, ali kako su skoro sve od njih već odgovorile na ovaj tag, ja ću nominirati samo jednu i to Martinu s bloga Chic State Of Mind.
Moja pitanja za nju su:
  • Dekorativa ili preparativa?
  • Koja je najveća svota novca koju si spremna izdvojiti za neki dekorativni proizvod?
  • Kako uskladiš privatne obaveze i blog?
  • Koji je tvoj najveći strah u životu?
  • Ima li ime tvog bloga neko posebno značenje za tebe?
  • Gdje se vidiš za par godina?
  • Jesi li ikada kupila neki proizvod samo zato što dobro izgleda iako ti zapravo nije trebao?
  • Što studiraš?
  • Najvažnija osoba u tvom životu?
  • Koje tri riječi te najbolje opisuju?
  • Jesi li više smireni tip osobe ili si sklonija dramama :D ?



Ako neka od vas čitateljica želi odgovoriti na ova pitanja, neka to slobodno učini u komentarima ;)

Do sljedećeg posta :*

Comments

Popular posts from this blog

Empties #3

I'm back! #∞

Rouge Bunny Rouge || Long-Lasting Matt Eye Shadows

Book Club || Ante Tomić Čudo u Poskokovoj Dragi

Book Club || Što čitam u svibnju?

Happiness is... #3

Bobbi Brown | Tinted Eye Brightener

Artdeco|| Mystical Forest Blusher Crown Pink (no. 40)