Maybelline Color Whisper: #310 Mad For Magenta


Kada su proizvodi za usne u pitanju najčešće posežem za slabije pigmentiranim ruževima ili balzamima u boji jer se puno ugodnije osjećam s njima, a i zbog prezahtjevnih usana. Naime, moje usne su izrazito zahtjevne i skoro svaki ruž ih isuši i onda štetu moram sanirati danima. 

Maybelline Color Whisper linija ruževa se već odavno pojavila na policama drogerija, ali ja sam svoj prvi primjerak nabavila tek prije par mjeseci. Ako se pitate zašto ih nisam prije isprobala, vjerujte mi da ni meni samoj nije jasno. Vjerojatno sam ih izbjegavala jer se toliko često pisalo o njima da me je to počelo odbijati, ali nećemo sada o tome ;)
Kada je Kozmo imao akciju 40% na svu dekorativu i 15% na ukupnu kupovinu odlučila sam im dati šansu i kupila sam ruž o kojem vam danas pišem.



Svi ruževi iz ove linije dolaze u, meni osobno, lijepoj ambalaži, ali ne pretjerano kvalitetnoj. Radi se o uskoj, plastičnoj i pomalo mladenačkoj  ambalaži.  Unutarnji dio je srebreni, dok je boja čepa usklađena s bojom ruža što svakako olakšava pronalazak ruža kada ste u žurbi.
Pronaći ih možete u svim drogerijama koje drže Maybelline, po cijeni od oko 60 kuna.


Mad for Magenta je predivna ljubičasto roza boja. U ambalaži i na umjetnom svjetlu izgleda ljubičasto, dok na dnevnom svjetlu do izražaja dolazi roza boja. Također u ambalaži je vidljivo da sadrži skroz sitne šljokice, ali one su na usnama jedva  primjetne.
Zbog slabije pigmentiranosti s jednim slojem dobit ćete tek blago obojene usne, a ako želite malo bolju pigmentaciju samo nanesite još jedan sloj.
Ruž jako lijepo izgleda na usnama i ne uvlači se u bore te ne ističe suhe dijelove.
 Iako je ,zbog kremaste teksture, jako ugodan na usnama i djeluje kao da uz malo boje pruža i njegu to ipak u mom slučaju nije tako. Naime, osjećaj hidratacije je samo trenutan  i odmah nakon skidanja ruža prisiljena sam ih njegovati odgovarajućim balzamima. Također sam primijetila da mi malo isuši usne, ali to je stvarno zanemarivo u usporedbi s ostalim ruževima.
Zbog slabije pigmentacije i kremaste teksture, ruž nije baš postojan pa ga je potrebno češće obnavljati.


Znam da većina cura ovaj ruž, a i općenito ovakav tip proizvoda, ne voli i da nisu spremne izdvojiti toliku svota novca i to mi je jasno jer za te novce možete kupiti kvalitetan i pigmentiran ruž. Međutim, ako volite ovakav tip proizvoda, imate problema sa suhim usnama ili jednostavno tražite neki blago pigmentirani dnevni ruž onda vam preporučujem da, ako već niste, isprobate neki iz ove linije. Ja sam jako zadovoljna svojim primjerkom i jedva čekam iduću Kozmo akciju da si priuštim još koju nijansu ;)

Jeste li isprobale neki ruž iz ove linije?

Volite li ovakavu vrstu ruževa?

Do sljedećeg posta :*


Comments

Popular posts from this blog

Empties #3

I'm back! #∞

Rouge Bunny Rouge || Long-Lasting Matt Eye Shadows

Book Club || Ante Tomić Čudo u Poskokovoj Dragi

Book Club || Što čitam u svibnju?

Happiness is... #3

Bobbi Brown | Tinted Eye Brightener

Artdeco|| Mystical Forest Blusher Crown Pink (no. 40)