Predstavljanje novog Dr.Hauschka pudera


Ako me pratite na instagramu onda ste mogle vidjeti da sam jučer prisustvovala predstavljanju nove linije Dr.Hauschka pudera, a danas vam donosim svoje dojmove i otkrivam poneku tajnu svjetski poznatog make-up stručnjaka Karima Sattara.

Kada sam na mail dobila pozivnicu bila sam izuzetno sretna, ali u isto vrijeme i šokirana. Šokirala sam se jer nisam mogla vjerovati da se ovakav događaj organizira u Splitu i da su se još sjetili pozvati i blogerice, a sretna  jer, kao što i sami znate, volim Dr.Hauschka preparativu, a ovo je bila izvrsna prilika za upoznati se s dekorativom spomenutog branda.
Budući da je vjerojatnost da se ovakav događaj organizira u Splitu, jednaka vjerojatnosti da ga zatrpa snijeg, ovaj poziv nisam mogla odbiti :D



Predstavljanje je održano u bio&bio prodavaonici u Splitu. Prvotno se event trebao održati u ponedjeljak 23.02. u hotelu Raddison Blu Resort, ali Karim Sattar, glavni akter ove cijele priče, zbog snijeg nije mogao stići na vrijeme pa je event odgođen za 24.02. 
Kako to inače biva, ja sam zakasnila na uvod pa vam ne mogu reći što se točno na početku događalo, ali stigla sam na najvažniji dio kada je Karim na prelijepoj Anamariji Asanović pokazao kako puder izgleda i koja je njegova definicija ljepote.



Karim nam je prilikom demonstracije odao neke svoje tajne, a ovo su one koje sam ja zapamtila:
  • Za mlađi izgled, ispod obrva nanesite malo rumenila.
  • Koristite maskare u boji i ne stavljajte maskaru na donje trepavice jer vam to dodaje godine.
  • Za prirodniji izgled usana koristite zajedno olovku za usne i sjajilo ( olovkom za usne prvo prijeđite preko aplikatora za nanošenje sjajila, a nakon toga preko usana).
  • Kada je korektor za podočnjake u pitanju vrijedi: "Manje je više".  Nanesite ga na podočnjake samo u unutarnjem kutu oka, a zatim blendajte prema vanjskom kutu.
Sami proces šminkanja je trajao oko sat vremena i iako vam se to možda čini dugo moram priznati da je meni jako brzo prošlo. Ono što mi se posebno svidjelo je to da je Karim tijekom šminkanja jako puno komunicirao s damama u publici (npr. govori je kojoj bi koja nijansa pudera odgovarala, koja nijansa sjenila za obrve,...) te što je dosta laički objašnjavao postupke i tehnike kojima se koristi.



Njegov krajnji rezultat možete pogledati na donjoj fotografiji, a ja ću samo reći da se meni jaaaako sviđa.



Nakon predstavljanja pudera za nas blogerice, novinarku Slobodne Dalmacije i organizatorice eventa bio je organiziran ručak s Karimom na koji ja, zbog privatnih obaveza, nisam planirala ići. Međutim, nakon što sam se upoznala s blogokolegicama TinomŽanom, odlučila sam otkazati sve planove i nastaviti ugodno druženje.  
Druženje se nastavilo na Pjaci, a zatim u hotelu Radisson Blu Resort gdje smo imali priliku bolje upoznati Karima i Anamariju. Moram priznati da su me oboje oduševili svojom jednostavnošću, pristupačnošću i smislom za humor :)





Predstavljeni puder sam dobila na recenziju pa ću svoje dojmove napisati nakon detaljnog isprobavanja, a do tada vam samo mogu reći da ga od 1.03. možete nabaviti u bio&bio trgovinama po cijeni od 151.95 kn te da je dostupan u četiri nijanse ( najsvjetlija je dovoljno svijetla ;) ) i da ga karakterizira jako dobar sastav koji, između ostalog, uključuje i ulje makadamije, jojobino ulje, ulje kokosa i shea maslac .

Sada, kada su se dojmovi slegli, moram priznati da mi je jako drago što sam imala priliku prisustvovati jednom ovakvom događaju i upoznati ovako divne ljude i iskreno se nadam da će se u Splitu ovakvi događaji malo češće organizirati .

Jeste li isprobale Dr.Hauschka dekorativnu kozmetiku?

Ako jeste, imate li nešto što bi preporučile?

Do sljedećeg posta :*

Comments

Popular posts from this blog

Empties #3

I'm back! #∞

Rouge Bunny Rouge || Long-Lasting Matt Eye Shadows

Book Club || Ante Tomić Čudo u Poskokovoj Dragi

Book Club || Što čitam u svibnju?

Happiness is... #3

Bobbi Brown | Tinted Eye Brightener

Artdeco|| Mystical Forest Blusher Crown Pink (no. 40)