FAVORITI MJESECA- ožujak 2015.


Polako nam se približava kraj mjeseca, a to znači da je vrijeme za predstavljanje ovomjesečnih favorita. Međutim, prije nego pređem na favorite želim se osvrnuti na jučerašnji Beauty Blog Day i čestitati Sari  na pobjedi. Sigurna sam da svi znate da je ona proglašena najboljom Hrvatskom beauty blogericom za 2014. godinu :)
Ok, sada se vratimo na temu ovog posta.
Iako mi je ožujak brzo prošao stigla sam otkriti neke nove proizvode koji su brzo zauzeli mjesto na listi favorita mjeseca, ali i nekim starim proizvodima sam dala priliku da se dokažu, a oni su to iskoristili najbolje što su mogli ;)




Jedini dekorativni proizvod u današnjem postu je Catrice rumenilo u nijansi 020 Rose Royce. Ovo rumenilo je jedno vrijeme bilo zapostavljeno, a onda sam ga ovaj mjesec ponovno počela koristiti. Lijepa, nude roskasta nijansa koja jako prirodno izgleda na jagodicama, odlična kvaliteta i lakoća nanošenja su ga smjestili na ovu listu i mislim da su male šanse da će opet pasti u zaborav.

Kao što, vjerojatno, znate usne su mi često isušene, ali su, radi bure, u ožujku bile još isušenije, a situaciju je spašavao poznati Nuxe balzam u teglici. Da ste me prije par mjeseci pitali hoće li se on ikada naći u favoritima odgovorila bih vam da neće. Nisu mi se sviđali njegova nepraktična ambalaža, tekstura, a ni to što nije baš brzo djelovao na mojim usnama. Međutim, u ožujku mi je pokazao zašto ga svi hvale i da redovitim korištenjem itekako može oporaviti ispucale usne i samim time mi je postao drag i mislim da ću ga od ovog mjeseca i ja početi hvaliti.


Sljedeća dva proizvoda su favoriti favorita. Riječ je o Natura Siberica Nježnom pilingu za lice i NOVExpert masci s rozom glinom. Naime, redovitom upotrebom ova dva proizvoda uspjela sam se riješiti  malih sitnih prištića s kojima se borim već par mjeseci.

Recenziju pilinga sam već napisala i možete je pročitati na ovom linku, a o masci vam zasad samo mogu reći da mi ne isušuje kožu i da se lako ispire.   Nešto konkretnije ću vam moći reći tek kada je dobro isprobam ( koristim je tek mjesec dana).


I za kraj sam ostavila dva proizvoda  koja sam dobila na recenziju, a radi se o AplStories šamponu i regeneratoru za kosu
Iskreno prije mjesec dana nisam ni znala za AlpStories i kada su mi se obratili trebala sam googlati da bih saznala o čemu se radi. Ljubazna gospođa, koja me je kontaktirala, ponudila mi je da sama izaberem nešto što bih htjela probati iz njihovog asortimana i ja sam s ogromnom dozom skepticizma odabrala ova dva proizvoda.  
Za njih ću spremiti posebnu recenziju u kojoj ću vam objasniti s kakvim se problemima kada su šamponi za kosu u pitanju ja borim i sl., a zasada ću vam samo reći da su mi oba proizvoda ugodno iznenađenje, da imaju jako dobar sastav i da mi se samo jedna stvar kod njih ne sviđa, a to je miris.



To bi bili moji favoriti za ovaj mjesec, a vi mi slobodno u komentarima napišite svoje favorite i naravno ako ste probali koje od ovih proizvoda nemojte mi zaboraviti napisati kako su se vama dopali ;)

Do sljedećeg posta :* :* 

P.S. Blog će biti ''zatvoren'' od 3.04. pa do (vjerojatno) 12.04. radi preuređenja :D  

Comments

Popular posts from this blog

Empties #3

I'm back! #∞

Rouge Bunny Rouge || Long-Lasting Matt Eye Shadows

Book Club || Ante Tomić Čudo u Poskokovoj Dragi

Book Club || Što čitam u svibnju?

Happiness is... #3

Bobbi Brown | Tinted Eye Brightener

Artdeco|| Mystical Forest Blusher Crown Pink (no. 40)