FAVORITI MJESECA - siječanj i veljača 2015.


Da, da, dobro ste pročitale! Znam da su siječanj i veljača daleko iza nas i da ću uskoro pisati favorite za ožujak, ali ispitni rokovi i ružno vrijeme mi nisu dozvolili da ovaj post napišem ranije.
Nekada su  mi ova dva mjeseca bila najdraža u godini, ali otkako idem na fakultet postala su mi dva od tri najmrža mjeseca- treći je srpanj.
Budući da sam vrijeme provodila za knjigom nisam se mnogo šminkala, niti pretjerano uređivala tako da se nije skupilo mnogo favorita pa sam favorite siječnja i favorite veljače spojila u jedan post.


Najviše pažnje sam posvetila koži lica koja je zbog stresa, neredovitog spavanja i ostalih stvari s kojima se studenti susreću u ovo doba godine odlučila protestirati i svoje nezadovoljstvo iskazati pretjeranom dehidracijom te umornim i beživotnim izgledom. Za popravljanje stanja koristila sam Dr.Hauschka Revitalizirajuću dnevnu kremu i Nuxe Creme Prodigieuse yeux okoloočnu kremu.


Dr.Hauschka Revitalizirajuća dnevna krema je, usudila bih se reći, najveći favorit prošla dva mjeseca ;)
Divna, lagana, krema koja, u mom slučaju, jako brzo riješi problem s dehidracijom i neugodnim zatezanjem.  Krema se brzo upija i odlično sjeda ispod pudera te ne utječe na dodatno mašćenje.

Za njegu područja ispod očiju, koje je i bez ovih otežanih životnih uvjeta u jako lošem stanju i po pitanju dehidracije i po pitanju podočnjaka, zaslužna je Nuxe Creme Prodigieuse yeux okoloočna krema.
Iako u početku nismo bile na ti, ova mala krema, u preslatkom pakiranju, me je uspjela pridobiti toliko da se pojavila u ovom post. Nije izbrisala podočnjake, ali se zato jako dobro borila s dehidracijom okoloočnog područja.

Svaki slobodni trenutak sam koristila za opuštanje, a znate da nema ništa bolje od toplog tuša.
U tim trenutcima opuštanja društvo mi je pravio Yves Rocher Jardins du Monde Makadamija gel za tuširanje.  Kremasti gel neodoljivog, slatkastog, čokoladnog (?!) mirisa koji odlično opušta, a pri tom ne isušuje kožu. Ovaj gel ne da je samo favorit ova dva mjeseca već je postao i moja omiljena zimska tuširalica te je time svrgnuo s trona i neke dugogodišnje favorite ;)



Unatoč tome što se nisam mnogo šminkala, u današnjem postu našla su se dva dekorativan proizvoda.

Eveline Art Scenic koretor 2u1 je korektor i iluminator u jednom. Bio mi je vjerni pratitelj u posljednja dva mjeseca. Iako je lagane teksture jako dobro prekriva podočnjake. Jedini nedostatak mu je što se, u slučaju da niste prije nanošenja hidratizirali okoloočno područje, može uvući u borice i blago vam isušiti to područje.

Deborah Shine Creator #14 davno kupljen i pomalo zaboravljen ruž. Ponovnu šansu za dokazivanje sam mu dala u veljači i od tada ga stalno nosim . Radi se o dnevnom ružu, nježno roze boje sa sitnim šljokicama koji se može uklopiti u svaki look.

Zadnji favorit za siječanj i veljaču je jedan parfem ( preciznije toaletna voda ) . Zara Black je parfem kojeg uvijek nosim na kolokvije i ispite ( praznovjerje :D ) tako da je bio najčešće korišten parfem prošla dva mjeseca. Parfem je puderast i dosta težak te je idealan za zimu, ali budući da se ispit održavaju i u srpnju ja ga nosim i tada- o reakciji okoline neću ni pričati :D

Eto to su moji favoriti za protekla dva mjeseca i iskreno se nadam da s favoritima ožujka neću (ovoliko) kasniti.
Slobodno mi u komentarima napišite svoje favorite i naravno napišite  mi jesu li nam neki favoriti zajednički ;)

Do sljedećeg posta :* :* 

Comments

Popular posts from this blog

Empties #3

I'm back! #∞

Rouge Bunny Rouge || Long-Lasting Matt Eye Shadows

Book Club || Ante Tomić Čudo u Poskokovoj Dragi

Book Club || Što čitam u svibnju?

Happiness is... #3

Bobbi Brown | Tinted Eye Brightener

Artdeco|| Mystical Forest Blusher Crown Pink (no. 40)