Natura Siberica Blagi piling za lice


Prije malo više od godinu dana, kada je Natura Siberica stigla u Hrvatsku, ovaj piling je bilo gotovo nemoguće nabaviti. Na svim prodajnim mjestima je bio rasprodan i bila sam prisiljena odustati od potrage i kupiti neki drugi piling .
Međutim, nakon nekog vremena se prašina spustila i ja sam si nabavila svoj primjerak, a u nastavku pročitajte je li sva ta galama oko ovog pilinga zaslužena.




Piling dolazi u oku ugodnoj, mekanoj tubi s malim otvorom kroz koji je vrlo lako dozirati proizvod. Ono što me je odmah na početku oduševilo je to što je taj otvor zaštićen metalnom folijom te tako znate da proizvod nitko prije vas nije dirao.
Na tubi se nalaze sve potrebne informacije poput liste sastojka koju možete vidjeti na kraju posta, roka trajanja i sličnih stvari. Zapravo, jedina zamjerka koju imam na ambalažu je to što ne možete vidjeti koliko vam je pilinga ostalo.

Namijenjen osobama s normalnom ili suhom kožom, ali je ne vidim razlog zašto ga i osobe s ostalim tipovima ne bi mogle koristiti.
Dolazi u količini od 150 ml, što je stvarno velika količina, a potrebno ga je potrošiti unutar 12 mjeseci od otvaranja. Kupiti ga možete u bio&bio trgovinama te u ljekarnama po cijeni od 42,80 kn. Ako vam se ova cijena čini prevelikom za piling uzmite u obzir da vam je  pri jednom korištenju potrebno stvarno malo proizvoda tako da će vam piling zaista potrajati i time opravdati svoju cijenu. Ja ga koristim od devetog mjeseca i još mu se ne nazire kraj.


Tekstura je srednje gusta, kremasta i vrlo lako se razmazuje te ima jako nježan i skoro neprimjetan miris. Zrnca koja sadrži su dosta sitna, ali nemojte da vas to zavara jer jako dobro obavljaju svoj posao. Grubost zrnaca možete vrlo lako kontrolirati tako da, ako vam je piling preblag samo manje navlažite ruke, a ako vam se učini previše agresivan onda napravite suprotno.



Ja ga koristim dva puta tjedno. Prvo očistim lice i onda minutu- dvije umasiram piling na mokro lice i nakon toga ga ostavim da na licu par minuta da bi AHA kiseline djelovale. Rezultat koji dobijem nakon ispiranja je jako dobro ispilingirana, glatka i čista koža bez imalo crvenila. Moram napomenuti da mi je u danima kada sam se borila s dehidracijom nakon korištenja, unatoč tome što je ovo proizvod za suhu kožu, hidratantna krema bila itekako potrebna jer sam osjećala blago zatezanje. Također nisam primijetila da mi se koža ljušti iako proizvod sadrži kiseline, ali ne garantiram da vam se to, ukoliko ga češće koristite, neće dogoditi.
Ne mogu reći da mi je piling napravio neke drastične promjene na licu,ali nije mi uzrokovao ni dodatne probleme, a i  svoju prvotnu funkciju obavlja jako dobro tako da sam ja zadovoljna.

Sastojci pilinga su jako dobri. Ne sadrži: parabene,  SLS, SLES, PEG, mineralna ulja, silikone te GMO sastojke, a glavni sastojci su mandžurijska aralija koja štiti kožu od vanjskih uvjeta, medunika koja  je zaslužna za vraćanje izvorne regenerativne funkcije i AHA kiseline koje nježno ljušte kožu, tj. vrše kemijski piling.


Lista sastojaka: Aqua, Octyldodecanol, Cetearyl Alcohol, Glycerin, Prunus Armenica Seed Powder*, Cetearyl Glucoside, Sorbitan Caprylate, Aralia Mandshurica Extract, Spiraea Ulmaria Extract*, Achillea Asiatica Extract WH, Agrosist Sibirica Extract WH, Geranium Sibiricum Extract WH, Citrus Medica Limonum Fruit Extract*, Pinus Sibirica Seed Oil Polyglyceryl-6 Esters PS, Glyceryl Linoleate, Glyceryl Oleate, Glyceryl Linolenate, Sodium Stearoyl Glutamate, Xanthan Gum, Benzyl Alcohol, Dehydroacetic Acid, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Citric Acid, Parfum, Linalool**
(*) Issued from organic agriculture
(**) Natural components of essential oils
(WH) Wild harvested Siberian plants organic extracts
(PS) Siberian Pine Oil Derivative


Na kraju vam moram priznati da je ovaj proizvod opravdao svu onu prašinu koja se podigla zbog njega. Veliku količinu, malu cijenu i još uz to djelotvoran proizvod je jako teško naći, a ovaj je zasigurno jedan od njih.


Jeste li probale ovaj piling i jeste li zadovoljne?
Koji piling vi koristite?



Do sljedećeg posta :* :* 





Comments

Popular posts from this blog

Empties #3

I'm back! #∞

Rouge Bunny Rouge || Long-Lasting Matt Eye Shadows

Book Club || Ante Tomić Čudo u Poskokovoj Dragi

Book Club || Što čitam u svibnju?

Happiness is... #3

Bobbi Brown | Tinted Eye Brightener

Artdeco|| Mystical Forest Blusher Crown Pink (no. 40)