Nuxe Contour des Yeux Prodigieux


Iako imam tek 22 godine, redovito koristim okoloočne kreme. Možda se nekom to čini prerano, ali ja mislim da je to u mom slučaju itekako opravdano. Naime, ja muku mučim s podočnjacima i često ih prekrivam korektorom i ako želim da on izgleda donekle dobro na mom isušenom okoloočnom području i da ga dodatno ne isušuje trebam redovito hidratizirati to područje . Također imam i osjetljive oči (da budem preciznija jedno oko mi je osjetljivo i reagira na sve, dok je drugo normalno ) pa zbog toga moram paziti koje kreme stavljam na to područje.  
Probala sam par krema namijenjenih ovim problemima i niti jedna mi nije pomogla. Neke se nisu upijale, a neke su me čak dodatno isušivale. Kada sam tek kupila Nuxe Contour des Yeux Prodigieux mislila sam da je i ona jedna od krema na koje sam bacila pare, ali ako ste pročitale post o mojim favoritima za siječanj i veljaču onda znate da sada imam jako pozitivno mišljenje o njoj. Zašto mi se u početku nije sviđala i što se to promijenilo pročitajte u ostatku posta.



Nuxe Contour des Yeux Prodigieux dolazi u kartonskoj kutijici unutar koje se krije bočica od standardnih 15 ml. Ambalaža je napravljena od tvrde plastike i  jako je kvalitetna (provjereno: podnosi padove i udarce :D ), a ono što mi se posebno sviđa je pumpica. Nije to jedna od onih pumpica koje služe samo za ukras i da podignu cijenu proizvoda već je to stvarno funkcionalna i precizna pumpica koja uvelike olakšava doziranje. Bočica ima i dno koje se podiže tako da se krema, koju je potrebno potrošiti unutar 6 mjeseci od otvaranja,  može iskoristiti do zadnje kapi.


Tekstura ove kreme je kao kod malo gušćeg fluida i ima nježni miris koji se u početku osjeti, ali vrlo brzo nestane i mislim da nikome ne bi trebao stvarati probleme. Lako se razmazuje i  za jedno korištenje vam je potrebna jako mala količina tako da bi vam kremica mogla potrajati par mjeseci. 
Na početku sam spomenula da mi se neke kreme uopće nisu upijale, ali s ovom to nije problem. Nakon nanošenja se vrlo brzo upije i prvih par minuta ostavlja malo ljepljiv osjećaj, koji nakon potpunog upijanja nestane.


Sada kada smo riješili tehnikalije idemo na ono najbitnije, a  to je djelovanje.

U opisu ove kreme stoji: 
"Zahvaljujući antioksidantima Creme Prodigieuse linije, ova lagana krema otpisuje znakove stresa i umora s područja oko očiju, osvježava kožu i bori se protiv vidljivih znakova starenja kože. Hijaluronska kiselina biljnog podrijetla omekšava kožu  i zaglađuje fine bore, biljni glicerin pruža hidrataciju, dok biljni kofein djeluje protiv natečenosti i tamnih kolutova.Rezultat: Područje oko očiju je zaglađeno i hidratizirano, a tamni kolutovi i natečenost su smanjeni. "

Opis stvarno dobro zvuči, ali je i, složit ćete se, malo prenapuhan i bilo bi naivno s naše strane vjerovati da će jedna krema riješiti sve ove probleme- ako je nekoj od vas ipak pomogla za sve što je navedeno onda ste prava sretnica :D

Nemam problema s natečenošću okoloočnog područja niti sa znakovima starenja pa vam ne bih znala reći kako djeluje na ta dva problema. Po pitanju podočnjaka mi nije ništa učinila, ali nisam ni očekivala da će jedna krema riješiti podočnjake koje su uzrokovali anemija i neispavanost.  Jedino što sam ja htjela od ove kreme je hidratacija, dobro upijanje i naravno da mi ne uzrokuje neke probleme.
Već sam spomenula da se dobro upija, a nije na odmet ni reći da je dobra podloga za korektor.
Mažem je prije nego stavim korektor i navečer i to na područje ispod očiju te kapke i nisam primijetila da mi je uzrokovala stvaranje milija ni sličnih gadova :)
Po pitanju hidratacije sam u početku bila razočarana. Mazala sam je pobožno svaki dan, ali neke rezultate nisam vidjela. Imala sam osjećaj da je jedna od onih krema koje  pružaju osjećaj hidratacije samo trenutno i da se umivanjem vraćam na prvobitno stanje. Međutim, prevarila sam se.
Nakon malo dužeg perioda korištenja počela je djelovati i sada vidim zašto joj je trebalo toliko vremena. Uz trenutni osjećaj hidratacije, pruža i dugotrajnu hidrataciju. Ako ponekad i preskočite mazanje okoloočnog područja neće se ništa dogoditi jer krema zaista dubinski hidratizira.


Sastav joj je ok. 93.9% sastojaka je prirodnog podrijetla i ne sadrži parabene.
Sastav:  Aqua, Corylus Avellana (Hazel) Seed Oil, Glycerin, Hydroxyethyl, Acrylate/Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, Caprylic/Capric Triglyceride, Arachidly Alcohol, Rosa Moschata Seed Oil, Behenyl Alcohol, Tocopherol, Benzyl Alcohol, Butylene Glycol, Capryloyl Glycine, Citric Acid,  Arachidyl Glucoside, Sodium Hydroxide, Parfum, Caffeine, Polysorbate 60, Sorbitan Isostearate, Tetrasodium Edta, Dehydracetic Acid, Sodium Hyaluronate, Theobroma Cacao Leaf Cell Extract, Ageratum Conyzoides Leaf Extract, Limonium Narbonense Flower/Stem Extract, Benzyl Salicylate, Linalool, Limonene, Citronellol, Geraniol.

Ako tražite hidratantnu okoloočnu kremu uzmite u obzir i Nuxe Contour des Yeux Prodigieux jer moja očekivanja je ispunila i vjerojatno ću je, jednog dana (trenutno imam želju isprobati i Antipodes), opet kupiti.
Kupiti je možete u svim ljekarnama ili online trgovinama koje drže Nuxe. Cijena joj je oko 160 kn, što svakako nije malo pa vam je moj savjet da čekate neko sniženje i kupite je po prihvatljivijoj cijeni.

Koristite li okoloočne kreme?
Jeste li probale ovu?
Imate li možda neku za preporučiti?

Do sljedećeg posta :* :*

Comments

Popular posts from this blog

Empties #3

I'm back! #∞

Rouge Bunny Rouge || Long-Lasting Matt Eye Shadows

Book Club || Ante Tomić Čudo u Poskokovoj Dragi

Book Club || Što čitam u svibnju?

Happiness is... #3

Bobbi Brown | Tinted Eye Brightener

Artdeco|| Mystical Forest Blusher Crown Pink (no. 40)