THE VERSATILE BLOGGER AWARD


Drage moje, na redu je jedan tag za koji me je nominirala Stela koju svi, sigurna sam, znate ;)  Ovim putem joj se zahvaljujem :*  Moram priznati da mi je jako drago što me je baš ona nominirala jer već duže vrijeme pratim njene izvrsne postove  popraćene jako lijepim fotkama, a odnedavno i njen YouTube kanal.

Što je Versatile Blogger Award?
Versatile Blogger Award se daje blogerima s kvalitetnim sadržajem i dobrim stilom pisanja. Nominirani trebaju napisati  7 činjenica o sebi i nominirati 15 blogova.




7 činjenica o meni:

  1. Iako stalno pišem neke liste i sve planiram do zadnjeg detalja nikada se toga ne držim i strašno sam neorganizirana.
  2. Uvijek kasnim i trenutno se ne mogu sjetiti niti jednog događaja na koji sam stigla u dogovoreno vrijeme. Zakasnila sam i na predstavljanje Dr.Hauschka pudera.
  3. Prijatelji s fakulteta uvijek misle da nemam tremu prije nekog ispita, ali samo oni koji me najbolje poznaju znaju da svakom ispitu prethodi tri dana dramatiziranja :D
  4. Praznovjerna sam. Uvijek kada idem na ispit nosim isti parfem, ''sretni'' crveni džemper i sretnu puntaricu. Također, u svakoj dvorani imam i sretno mjesto :D
  5. Znam gdje ću potrošiti pare i prije nego li ih zaradim.
  6. S dečkom sam skoro 4 godine u vezi, a poznajemo se 8 godina i prve dvije godine našeg poznanstva se nismo podnosili :D
  7. Obožavam ajvar! Tegla ajvara mi ne traje ni dva dana :D

Blogovi koje ja nominiram su:
Moram napomenuti da nisam htjela nominirati cure ( osim Glee Tree)  koje je već Stela nominirala tako da se vi koje niste na popisu ne brinete :*
Cure koje ste na popisu nadam se da ćete prihvatiti nominaciju i napisati sedam činjenica o sebi. Ovo nam je izvrsna prilika da se malo bolje upoznamo.

Do sljedećeg posta :* :* 


Comments

Popular posts from this blog

Empties #3

I'm back! #∞

Rouge Bunny Rouge || Long-Lasting Matt Eye Shadows

Book Club || Ante Tomić Čudo u Poskokovoj Dragi

Book Club || Što čitam u svibnju?

Happiness is... #3

Bobbi Brown | Tinted Eye Brightener

Artdeco|| Mystical Forest Blusher Crown Pink (no. 40)