Essence soo glow! cream to powder highlighter


Kada je dekorativa u pitanju rumenila i highlighteri su moja opsesija!  Ako se tek upoznajem s nekim brandom i ako u ponudi ima rumenilo ili još bolje highlighter velika vjerojatnost je da ću prvo nešto od toga kupiti. Da se ne lažemo, ako mi je brand i od prije poznat, a izbaci highlighter vjerojatno ću ga kupiti.
Nedavno je i Essence izbacio dva highlightera i o njima je  brujila čitava blogosfera te mislim da je jako malo dama koje su ostale imune i koje nisu nabavile barem jedan primjerak. I ja sam se dočepala jednog o kojem vam danas pišem.



Ovaj highlighter sam dugo tražila, ali nigdje u Splitu nisam mogla pronaći primjerak s koji ne bih dobila i gratis otiske prstiju (ovi putem apeliram na sve žene koje se nepristojno ponašaju u drogerijama da prestanu gurati prste u proizvode i da se ne ljute kada ih netko na to upozori). Tada je uskočila moja draga Mila koja je malo pogledala moju Wish listu i poslala mi dugo traženi highlighter  te me neizmjerno obradovala 

Dolazi u klasičnom Essence pakiranju- slatka ambalaža od jako takne plastike za koju ne garantiram da bi preživjela padove. Za 4 grama ovog highlightera potrebno je izdvojiti oko 23 kune i potrošiti ga u roku od 12 mjeseci nakon otvaranja.
U ponudi se mogu pronaći dvije nijanse 10 look on the bright side i 20 bright up your life, a ja imam ovu drugu. Riječ je o nježno rozoj boji koja kada se highlighter aplicira na lice izgleda još nježnije tako da pristaje i  osobama koje, poput mene, imaju žuti podton.


Tekstura je, kao što i ime kaže, cream to powder. U ambalaži je fine kremaste teksture koja nema nikakav miris i koja se na koži pretvara u puderastu. Vrlo lako se prstima aplicira na željeno mjesto i blenda, ali to je potrebno učiniti jako brzo jer se highlighter nakon sušenja ne pomiče
Zbog slabije pigmentacije na licu daje jako prirodan i suptilan sjaj koji s vremenom blijedi i nakon otprilike četiri sata nestane
Ja ga nanosim samo na vrh jagodica i to samo u jednom sloju, ali ako želite malo jači efekt to možete vrlo jednostavno postići nadograđivanjem jer to ovaj higlighter dozvoljava. Također želim napomenuti da mi zasada nije izazvao nikakav nered na licu.


Kao jedinu veliku manu istaknula bih šljokice koje sadrži. Unatoč tome što se radi o jako sitnim šljokicama one su dosta vidljive i gotovo svaki put završe na mjestu na kojem ih ne želim pa na to treba pripaziti prilikom nanošenja.
Dobro nisu mu ni sastojci nešto za pohvaliti, ali to je nažalost problem kod većine dekorativnih proizvoda pa mu to ne uzimam za zlo, ali vi svakako pripazite ako vam neki od sastojaka posebno smeta.

SastavETHYLHEXYL PALMITATE, ISOSTEARYL ISOSTEARATE, OZOKERITE, ALUMINUM STARCH OCTENYLSUCCINATE, MICA, ISOPROPYL PALMITATE, SYNTHETICFLUORPHLOGOPITE, METHYL METHACRYLATECROSSPOLYMER, LANOLIN, GLYCERYL CAPRYLATE, BHT, SILICA, TIN OXIDE, CI 75470 (CARMINE), CI 77491(IRON OXIDES), CI 77891 (TITANIUM DIOXIDE).


Ovo definitivno nije najbolji i najpigmentiraniji highlighter na koji ćete naići u svom životu, ali za cijenu od oko 23 kune je sasvim ok. Tako da ako želite povoljan highlighter, koji će vam neka četiri sata davati suptilan sjaj na licu i ako ste voljni boriti se s neposlušnim šljokicama onda moju preporuku imate ;)

JESTE LI PROBALE OVAJ HIGHLIGHTER?
DIJELIMO LI MIŠLJENJE?
KOJI JE VAŠ NAJDRAŽI HIGHLIGHTER?

Do sljedećeg posta :*







Comments

Popular posts from this blog

Empties #3

I'm back! #∞

Rouge Bunny Rouge || Long-Lasting Matt Eye Shadows

Book Club || Ante Tomić Čudo u Poskokovoj Dragi

Book Club || Što čitam u svibnju?

Happiness is... #3

Bobbi Brown | Tinted Eye Brightener

Artdeco|| Mystical Forest Blusher Crown Pink (no. 40)