NEW IN #1

U posljednjih par mjeseci nakupilo se dosta noviteta i danas sam odlučila da je vrijeme da ih pokažem na blogu.
Dugo sam razmišljala hoću li objavljivati ovakve postove ili neću i onda sam, kao što i sami vidite, odlučila da ipak hoću.
I sama volim čitati new in postove kod drugih blogerica, a i mislim da ovakvi postovi mogu koristiti i vama i meni. Vama da vidite što trenutno testiram i ako vas nešto posebno zanima da mi naglasite da malo ubrzam recenziju, a meni da vidim što vas zanima i o čemu želite čitati.
Odmah da napomenem da u današnjem postu nisu svi noviteti jer neke još čekam da stignu pa će oni biti u zasebnom postu, a neke sam zaboravila fotkati.


Započet ću s dekorativom jer mislim da vas ona najviše zanima. Uopće nisam bila svjesna koliko sam dekorative kupila posljednjih mjeseci i ostala sam šokirana kad sam sve stavila na hrpu za fotkati.


Essence Come to Town rumenila u nijansama 01 IS THAT YOU, SANTA? i 02 WRAPPED IN PINK dio su Essence božićne kolekcije i jednostavno im nisam mogla odoljeti. O njima sam već pisala recenziju i možete je pročitati ovdje.
Essence soo glow! cream to powder highlighter u nijansi 20 bright up your life poklon je od meni jako drage Mile s bloga GleeTree92 i recenziju sam već pisala, a možete je pročitati ovdje.
Mila mi je još poslala i Rapsodi lak za nokte u nijansi 11, a Bell lak u nijansi 05 sam dobila za rođendan.
Kao i većina dama ni ja nisam odoljela Essence olovkama za usne i svojoj kolekciji sam pridružila 06 SATIN MAUVE i 15 HONEY BERRY.
U prosincu Kozmo nije škrtario s popustima tako da nas je razveselio s popustom od 40% na svu dekorativu, a ja sam imala još i popust od 15% na ukupnu kupovinu i jednostavno nisam smjela propustiti tu akciju. Kupila sam si Maybelline Color Tattoo sjenilo u nijansi Metallic Pomegranate, Color Whisper #310 Mad For Magenta o kojem sam pisala ovdje, Max Factor crnu 2000 calorie maskaru, Bourjois Rouge Edition Velvet u nijansama Nude-ist i Frambourjoise te jedan Essence ruž u nijansi Love Me koji sam zaboravila fotkati.


Napokon sam si s Wish Liste prekrižila Dior Addict Lip Glow, a iskoristila sam i 30% u Douglasu i priuštila si Guerlain Meteorites Compact u nijansi 02 clair.
Na predstavljanju Dr.Hauschka nove linije pudera u goodie bagu su se između ostalog našli puder* koji je predstavljen i Novum Lipstick 01*, a sama sam si još kupila i puder u prahu.


Među novitetima su se našla i dva parfema i to Naomi Campbell by Naomi Campbell i Bi-es Crystal. Prvi sam kupila u prosincu kada je Kozmo imao popust od 40% na parfeme, a drugi je rođendanski poklon.
Poklon je, i to definitivno najdraži, i Nuxe suho ulje.


Kada je preparativa za njegu kože lica u pitanju kupila sam sam samo ono što mi trebalo, a to je: Dr.Stribor Tonik Cink&Neroli, Mala od lavande Ulje za umivanje lica i Alverde Clear kremu za umivanje, dok je Dr.Hauschka Mlijeko za čišćenje* bilo dio gore spomenutog goodie baga.


AlpStories Organic Shampoo* i Organic Hair Conditioner* sam dobila u svrhu recenzije.


U prosincu mi se sreća osmjehnula i bila sam jedna od dvije osobe koja je kod The Brush Stash osvojila vrijednu nagradu. Paket koji sam ja osvojila između ostalog je sadržavao i L'occitane Hidratantni losion za ruke i tijelo te Ekstra nježni sapun s karite maslacem Cimet & Naranča.
Ponovila sam kupnju Yves Rocher makadamija gela za tuširanje koji mi je jedan od favorita zime, a odlučila sam se iskušati i u nečemu novom i isprobati depilaciju šećernom pastom te sam si nabavila Cleopatrinu šećernu pastu.

Napokon smo došli do kraja posta i moram vam priznati da ni sama nisam bila svjesna koliko stvari sam kupila u posljednjih par mjeseci!  Vi mi slobodno u komentarima napišite što ste kupovale i imamo li neke zajedničke stvari te naravno imate li želju da recenziram neki od ovih proizvoda u bliskoj budućnosti.

Do sljedećeg posta :* :* 

Comments

Popular posts from this blog

Empties #3

I'm back! #∞

Rouge Bunny Rouge || Long-Lasting Matt Eye Shadows

Book Club || Ante Tomić Čudo u Poskokovoj Dragi

Book Club || Što čitam u svibnju?

Happiness is... #3

Bobbi Brown | Tinted Eye Brightener

Artdeco|| Mystical Forest Blusher Crown Pink (no. 40)