TAG | Kako je nastao blog Drama?

Sigurna sam da ste ovaj tag pročitale ili barem vidjele kod skoro svih blogerica.  Mene je nominirala Mila s bloga GleeTree92 i nisam joj zahvalna :D . Lijepo sam je preko privatne poruke zamolila da me ne nominira,  ali ona me nije poslušala i zbog toga ga danas vi čitate. Zašto nisam htjela da me nominira? Zato što je moj blog relativno mlad i mislim da nisam dovoljno zrela za odgovoriti na neka pitanja. Ali dobro, što je tu je!



1. ZAŠTO SI POČELA PISATI BLOG I KOLIKO DUGO SE BAVIŠ OVIM POSLOM?
Poslom?! Nitko me ne plaća (a to i ne želim) za ovo što radim tako da ovo definitivno nije posao već jedan jako lijep, ali dosta zahtjevan hobi kojim se bavim malo više od 4 mjeseca.
Pisanje bloga sam započela zbog toga što mi je trebalo nešto što će me malo odmaknuti od faksa i posla kojim se bavim i kojim ću se baviti. Trebao mi je moj ženski kutak.I najvažnije je to što mi je trebalo nešto što ću raditi iz ljubavi, a ne zato što moram. 

2. KOJI SU BILI PRVI BLOGOVI KOJE SI REDOVITO PRATILA?
Šminkerica, A girl in Berlin, Make up my day i Mell's corner.  Od navedenih blogova sada pratim samo Mell. Šminkericu sam prerasla i mislim da nije ono što je nekada bila, a ostale dvije cure nažalost više ne pišu.

3.KOJI JE BIO PRVI PROIZVOD KOJI SI KUPILA ČITAJUĆI RECENZIJE BLOGERICA?  JE LI PROIZVOD OPRAVDAO TVOJA OČEKIVANJA?
Mislim da je to bila Barfuss maska za stopala i opravdala je moja očekivanja te je postala stalni ''stanovnik'' moje kupaonice.

4.NAVEDI PET STVARI KOJE SU TI NAJDRAŽE KOD PISANJA BLOGA!


Komunikacija s čitateljicama- napokon imam priliku komunicirati s damama za koje nisu svi crveni ruževi isti. Mudrome dosta!
     
Upoznavanje blogokolegica ♥ - ja sam donedavno bila samo čitateljica i jedina komunikacija s blogericama mi je bila komentiranje postova, a sada imam priliku s njima se dopisivati privatno i malo bolje ih upoznati. Divno nešto! (Dobro nije baš u svim slučajevima divno jer vas neke osobe kada ih pobliže upoznate dosta razočaraju, ali puuuuuuuuno više je pozitivnih dopisivanja ;) )
Neke cure sam upoznala i uživo. Baš sam se u utorak, nakon duuugo dopisivanja, uživo susrela s Milom ♥ , ali o tome u jednom drugom postu.

Vidjeti da netko čita moj post- ne mogu vam opisati koja sreća me obuzme kada vidim da netko čita moj post i kada shvatim da nešto u  što sam uložila toliko truda i vremena nekoga zanima.

Činjenica da je ovo nešto moje i da sam sama sebi ''gazda''- ovo mi puno znači jer mogu sama odrediti kada želim i o čemu želim pisati te se ne moram nikome pravdati.  Nemam nekoga tko mi naređuje što da točno radim, nekoga tko mi postavlja neke rokove te mi pregovara  ako ne napravim sve kako je zamišljeno.

Sloboda govora kada su recenzije u pitanju- ovo je stvar kojoj ću uvijek težiti i nadam se da je nikada neću izgubiti.

    5. ŠTO SI NAUČILA OTKAD PIŠEŠ BLOG?
    Photoshop, CSS, HTML te da ne može uvijek sve biti kako ja želim. Naime, neki postovi za koje sam se najviše potrudila i za koje sam stvarno htjela da budu čitani oni su sve samo ne čitani :D

    6. ŠTO SE KOD TEBE PROMIJENILO OTKAD PIŠEŠ BLOG?
    Najvažnija stvar koja se promijenila je ta da više nisam samo kolekcionar dekorativne kozmetike već je sada i koristim :D

    7. IMAŠ LI NEKI SAVJET ZA ONE KOJI NAMJERAVAJU PISATI BEAUTY BLOG?
    Nije lako kao što se čini, ali uz ljubav i trud sve možete uspjeti ;)  Pišite koliko možete i kada želite te o stvarima koje prije svega vas zabavljaju i nemojte zbog bloga zanemariti svoj privatni život!

    Evo ja sam svoju obavezu ispunila i nadam se da je Mila zadovoljna.
    Neću nominirati niti jednu blogericu jer mislim da su skoro sve napravile ovaj tag, a ako neka od blogerica želi ispuniti tag i nije već nominirana neka se osjeća nominiranom :)

    Do sljedećeg posta :* :*

    Comments

    Popular posts from this blog

    Empties #3

    I'm back! #∞

    Rouge Bunny Rouge || Long-Lasting Matt Eye Shadows

    Book Club || Ante Tomić Čudo u Poskokovoj Dragi

    Book Club || Što čitam u svibnju?

    Happiness is... #3

    Bobbi Brown | Tinted Eye Brightener

    Artdeco|| Mystical Forest Blusher Crown Pink (no. 40)