FAVORITI MJESECA- travanj 2015.

Favoriti travnja?!!!  Da, dobro ste pročitale! :D  I sama znam da debelo kasnim, ali u zadnje vrijeme, zbog nekih privatnih stvari, nisam imala ni vremena, a ni volje pisati postove.  Sada se sve smirilo i ponovno se vraćam bloganju ;)

Travanj je za mene bio jako loš mjesec jer sam pola travnja bila bolesna i zbog toga u današnjem postu neće biti baš puno proizvoda, ali mogu vam najaviti da će ih zato biti u favoritima svibnja biti puno više.


U travnju mi je što zbog stresa, što zbog bolesti, koža lica strašno podivljala tako da sam se usredotočila na preparativu. Iako se nisam šminkala umivanje lica nisam nikako preskakala i zbog toga se u favoritima našla Apivita kremasta pjena za čišćenje lica i područja oko očiju.  Nježna pjena koja s lakoćom uklanja sve nečistoće s lica i pri tom ga ne isušuje zaslužuje sve hvalospjeve koje su joj mnoge blogerice posvetile i mislim da ću i ja uskoro napisati recenziju. Nakon umivanja obavezni su bili Dr.Stribor tonik Cink&Neroli i Dr.Hauschka Normalizirajuće dnevno ulje. Ova dva proizvoda su zaslužna za to što u svibnju opet imam koliko toliko čisto lice. Jedina mana ovih proizvoda je što blago isušuju kožu. Kako ih uvijek koristim zajedno nisam sigurna koji od njih je zaslužan za  to i sumnjam na Dr.Hauschku, ali prije detaljne recenzije ću svakako to dobro provjeriti.


U trenutcima kada nisam bila bolesna često bih si priuštila mini tretmane opuštanja i uvijek bih posezala za Nuxe  uljem kojeg obožavam zbog njege, mirisa i naravno doze luksuza koju pruža. Ako još niste probali ovo ulje imat moju preporuku, ali svakako prije provjerit miris jer postoji šansa da vam se miris neće dopasti.
Za kraj sam ostavila jedan proizvod koji mi ne odgovara za ono za što je namijenjen, ali mi je odličan za nešto drugo. Riječ je o Mixa kremi za ruke Intense Nourishment. Kupila sam je jer sam čitala dosta pohvala na njen račun, ali meni je za njegu ruku ne odgovara jer mi ostavlja ljepljiv film kojeg ne volim, ali zato mi je najbolja krema za njegu stopala koju sam probala. Probala sam razne kreme za stopala od Balea krema do L'occitane kreme, ali ova ih je sve zasjenila. Brzo upijanje, ODLIČNA njega i povoljna cijena su dovoljni razlozi da se nađe u favoritima.

Ova mala, ali pomno odabrana grupa proizvoda su moji favoriti za travanj, a vi mi slobodno u komentarima napišite koji su vaši favoriti i dijelimo li koje :)

Do sljedećeg posta :* :*







Comments

Popular posts from this blog

Empties #3

I'm back! #∞

Rouge Bunny Rouge || Long-Lasting Matt Eye Shadows

Book Club || Ante Tomić Čudo u Poskokovoj Dragi

Book Club || Što čitam u svibnju?

Happiness is... #3

Bobbi Brown | Tinted Eye Brightener

Artdeco|| Mystical Forest Blusher Crown Pink (no. 40)