Happiness is... #1


U ovom postu sam vam najavila da ću uvesti neke nove kategorije na blog i da ću se s vremena na vrijeme odmaknuti od beauty tema. Danas vam predstavljam novu kategoriju na blogu naziva Happiness is...

Svi govorimo da je sreća u malim stvarima, ali često te male stvari ne primjećujemo. Zato sam ja odlučila neke male, a ponekad i velike, stvari koje su me usrećile i koje će me tek usrećiti zabilježiti i predstaviti vam ih u Happiness is... postovima. Pisat ću ih s veremena na vrijeme i nadam se da će vam se svidjeti i da će vas inspirirati te motivirati da i vi obratite pažnju na male stvari koje imaju veliko značenje ♥


Upoznati Milu! Odmah da vam priznam da će se cijeli ovaj post vrtjeti oko mile :D
Mila je simpatična cura koja stoji iza bloga GleeTree92, lakoholičarka i šopingholičarka iz Imotskog. To sam znala o njoj prije nego sam počela pisati blog, ali nakon pokretanja bloga počela sam se s njom dopisivati i shvatila sam da je ona prije svega jedna divna osoba, puna razumijevanja  i da na nju uvijek mogu računati. Postala mi je jedna od najdražih osoba i zbog nje mi je drago što sam pokrenula blog.
Nakon puuuno dopisivanja ukazala nam se prilika da se upoznamo uživo i ne znam koja je bila sretnija :D
Upoznavanje je, barem iz moje perspektive, prošlo predobro. Popile smo kavu na Zapadnoj obali, uživale na suncu i naravno tračale :D

Razveseliti Milu jer se ona tako iskreno veseli poklonima da vam je to baš gušt gledati :)
I prije nego sam saznala da ćemo se susresti planirala sam joj poslati par poklončića, ali nakon što mi je rekla da dolazi u Split odlučila sam sačekati i osobno ih uručiti joj. Mislim da su joj se svidjeli i da je zadovoljna mojim izborom tako da sam i ja zadovoljan :D

Kad vas Mila razveseli!
Volim ja kad me bilo tko razveseli s nekim poklončićem (tko to uopće ne voli), ali Mila me je posebno razveselila jer je sama napravila jedan poklon- piling za ruke ♥.  Jedna sam od onih osoba koje vole dobiti neki diy poklon jer onda znam da se netko baš potrudio i da nije samo ušetao u dm i uzeo prvo s reda.

Kada odete u shopping i sve što vam treba pronađete u 10 minuta!   (ipak se ne vrti sve oko Mile :D)
Nisam osoba koja voli provoditi sate i sate kupujući i isprobavajući odjeću tako da me je ovo jaaaaako razveselilo. Radilo se o neplanskom shoppingu. Zapravo sam išla s dragim da on sebi kupi hlače i na kraju on sebi nije ništa kupio, a ja sam došla doma s par novih krpica ;) Od tri probane i stvarno potrebne stvari (kako da ne :D )  sve tri su mi odgovarale tako da je shopping bio brz i bezbolan ♥


One cure koje pozornije prate moj ili Milin blog znaju da se sve ovo navedeno u ovom postu dogodilo prije mjesec dana. Nije da mi je ovo jedino dobro što se dogodilo od tada nego sam ja napisala ovaj post na vrijeme i zaboravila ga objaviti tako da je ovo zapravo zakašnjeli post i uskoro možete očekivati i drugo izdanje ;)
Također bih se ovim putem zahvalila curama  koje su me nominirale za izazov 30 Days of Things You Freaking Love, ali budući da sam već imala u planu ovu vrstu posta koja je dosta slična tom izazovu nisam ga prihvatila i nadam se da se one ne ljute :)



Što je vas razveselilo u posljednje vrijeme?
Sviđa li vam se ova vrsta posta?

Do sljedećeg posta :* :*


**Fotka F-Marine kafića je preuzeta sa njihove službene stranice

Comments

Popular posts from this blog

Empties #3

I'm back! #∞

Rouge Bunny Rouge || Long-Lasting Matt Eye Shadows

Book Club || Ante Tomić Čudo u Poskokovoj Dragi

Book Club || Što čitam u svibnju?

Happiness is... #3

Bobbi Brown | Tinted Eye Brightener

Artdeco|| Mystical Forest Blusher Crown Pink (no. 40)