FAVORITI MJESECA- svibanj 2015.

Iako smo već na polovici lipnja odlučila sam objaviti favorite svibnja.
Znam da kasnim i da sam ovaj post davno obećala, ali svaki put kada bih išla napraviti fotke sve bi krenulo po zlu. Imala sam par ideja za fotke u ovom postu, ali sve su propale :D Prvo mi je uvenulo cvijeće pa su moji pojeli trešnje, a zatim kad sam sve to opet nabavila ovaj papir na kojem piše may mi je odletio s balkona :D Ni danas nije išlo sve glatko, ali odlučila sam da će post danas izaći i da me ništa neće spriječiti i evo ga (hvala nebesima) :)


Ako ste čitali prošli post o mojim favoritima onda znate da sam u travnju stalno bila bolesna i da je bilo premalo stvari koje sam voljela, ali zato sam u svibnju sve to nadoknadila pa su se u današnjem postu našli i neki dekorativni proizvodi ;)


U svibnju mi je koža lica bila koliko toliko poslušna pa sam je odlučila malo odmoriti od razno raznih ulja i kremica te sam se fokusirala na hidrataciju. U tu svrhu mi se najbolje pokazao Bocassy serum za hidrataciju (180 kn) koji jako dobro hidratizira bez da uzrokuje dodatno mašćenje i bilo kakav nered na licu. 
Jedino što ne volim kod ovog seruma je ambalaža i to pumpicu koja zakaže s vremena na vrijeme i štrca svugdje osim gdje bi trebala te slova koja se skidaju pa ambalaža izgleda neuredno. Mislim da se to s obzirom na cijenu ne bi smjelo događati i da Bocassy tim treba pod hitno na tome poraditi!
E da, nisam voljela ni miris, ali sam se na njega s vremenom navikla.

Ono čega se niti jedan mjesec  ne odričem su maske za lice. Iako nisu obavezan dio njege meni su jako bitne i volim ih koristiti jer vidim razliku s njima i bez njih. Ovaj mjesec je zvijezda bila Lushova samokonzervirajuća maska Mask Of Magnaminty (66 kn). Naime, otkad sam je kupila sve druge su pale u zaborav. Iako mi Lush nije baš drag (ali to se polako mijenja) i nije mi nadohvat ruke, zbog pozitivnih recenzija sam odlučila isprobati ovu masku čim mi se ukazala prilika i stvarno mi se drago što jesam. Maska odlično pročisti moje pore, umiri postojeće prištiće i koža mi nakon nje nekako lijepo blista. Nije na odmet ni spomenuti da mi ne isušuje kožu što je jako česta pojava kod maski ovog tipa.

Prošli mjesec sam, unatoč tome što nije bilo puno sunčanih dana, počela i s redovitom upotrebom krema s spf-om. Kada su kreme sa zaštitom u pitanju moj izbor su one s mineralnom zaštitom i ove godine sam se odlučila uložiti pare u John Masters zaštitnu mineralnu kremu s spf-om 30 ( 279 kn). Zasad vam mogu reći da mi se jako sviđa jer dobro štiti, lako se razmazuje, ne uzrokuje mi nikakav nered i ne ostavlja previše bijel trag (ako ste koristili kreme s mineralnim filterima upoznate ste s tim problemom ;) ).  Nadam se da ću ovakvo mišljenje imati i na kraju ljeta te da ću okončati potragu za svojom HG kremomo s spf faktorom.

I zadnji preparativni proizvod u ovom postu je Lushova masažna pločica Soft Coeur ( 56kn ). 
Slatka pločica u obliku srca koja miriše na medenjake ( više je za zimsko vrijeme, ali meni to ne smeta-dovoljno je reći da usred ljeta gledam božićne filmove ;) ) + dragi koji je voljan izmasirati vas = ♥
Mislim da vam je jasno zašto je ova pločica u favoritima, a dođe mi da i dragog stavim :D

Prijeđimo sada na zanimljiviji dio tj dekorativu ;)


S toplijim vremenom puderi za matiranje su mi nezaobilazni  i u svibnju sam otkrila jedan divan puder u prahu. Riječ je o Rouge Bunny Rouge puderu u prahu ( 40€ ) . Zanemarimo li nered koji nastane kada se spoje moja smotanost, žurba i praškasti proizvodi o ovom puderu (zasad) imam same riječi hvale. Prirodno izgleda na licu, nije mi izazvao prištiće, a i matiranje mu je zadovoljilo moje kriterije.

Drugi dekorativni favorit svibnja je Dior Addict Lip Glow  balzam za usne ( oko 200kn). Još nisam načisto sama sa sobom po pitanju odnosa kvalitete i cijene, ali mogu vam reći da ga jako volim i često koristim. Jako lijepo njeguje usne i daje im malo boje, ali dovoljno da postignete My lips but better look. Moj je izbor za nekakve prirodne  lookove ili kada nisam sigurna koji ruž odabrati :)

I za kraj ovog posta sam ostavila svoj dugogodišnji favorit kada su maskare u pitanju: Max Factor 2000 Calorie ( oko 70kn). Klasik među maskarama koji su vjerujem svi probali i o kojem vladaju podijeljena mišljenja. Ja sam jedna od onih koji je vole iako mislim da danas nije dobra kao što je prije bila. Mojim relativno dugim trepavicama daje lijep i što mi je najbitnije prirodan izgled. Malo ih produži, uvije i razdvoji te se u ovim toplijim danima ne topi i ne trusi ♥

Sviđaju li vam se moji favoriti?
Dijelimo li neke?
Što ste vi voljeli prošli mjesec?

Do sljedećeg posta :* :*


Comments

Popular posts from this blog

Empties #3

I'm back! #∞

Rouge Bunny Rouge || Long-Lasting Matt Eye Shadows

Book Club || Ante Tomić Čudo u Poskokovoj Dragi

Book Club || Što čitam u svibnju?

Happiness is... #3

Bobbi Brown | Tinted Eye Brightener

Artdeco|| Mystical Forest Blusher Crown Pink (no. 40)