Rouge Bunny Rouge haul + kod za popust

Rouge Bunny Rouge ( u daljnjem tekstu RBR) je brend na koji sam ''bacila oko'' prije malo više od dvije godine, ali kako se o njemu nije puno pisalo nisam se usudila upustiti u avanturu zvanu kupovina.
Međutim, u zadnje vrijeme se dosta počelo pisati o proizvodima ovog brenda i svako malo pročitam neku pozitivnu recenziju, a nahvalila ih je i The Brush Stash kojoj, usudila bih se reći, i previše vjerujem kada je dekorativa u pitanju. I tako sam se ja odlučila za probu uzeti ''par'' stvari koje su mi bile najzanimljivije i danas ću vam pokazati što sam to uzela, a recenzije očekujte kada sve dobro isprobam.

RBR kod nas nije dostupan, ali sve stvari možete naručiti na njihovoj službenoj stranici http://en.rougebunnyrouge.com/ ili na nekim drugim internet shopovima (npr. BeautyBay).
Proizvodi su najjeftiniji na njihovoj stranici, ali ako vam je iznos narudžbe manji od 50 eura morate platiti poštarinu od 6.95 eura dok je na BeautyBayu besplatna za narudžbe iznad 14 eura pa svakako prije izračunajte što vam se više isplati.  

Web shop im je dosta jednostavan za korištenje i u svega par klikova možete obaviti kupnju. Jedini problem vam može predstavljati to što nije ponuđeno plaćanje preko PayPala, ali ja nisam imala nikakvih neugodnih iskustava s klasičnim plaćanjem.
Pošiljku vam šalju DHL-om i na vaša vrata stiže za par dana, a budući da je šalju iz Britanije nema straha od carine. Cijena poštarine je, kao što sam već spomenula, 6.95 eura za narudžbe do 50 eura, a za narudžbe iznad 50 eura je besplatna.

Ako ste blogerica i želite nešto naručiti s njihove stranice svakako im se javit na mail jer će vam odobriti popust od 20% na svaku kupnju te će vam dati voucher koji možete iskoristiti jednom mjesečno pri kupnji većoj od 50 eura i dobiti proizvod koji dijele taj mjesec ( proizvodi koje sam ja dobila su označeni * ).


Ja sam dosada obavila dvije narudžbe na njihovoj službenoj stranici- prvu u ožujku, a drugu u svibnju. Obje su došle u bijeloj kartonskoj kutiji uredno zapakirane i niti jedan proizvod nije bio oštećen.




U ožujku sam naručila DIAPHANOUS Impalpable Finishing Powder (puder u prahu) te CHEEKS IN BLOOM blush wand (kremasto rumenilo) u nijansi Rubens, a na poklon sam dobila nijansu Vermeer*.



U drugoj turi sam naručila WHEN BIRDS ARE SINGING Long-lasting Matt Eye Shadow  (mat sjenila) u nijansama: Sweet Dust Seriema, Chestnut-napped Apali, Papyrus Canary i  Bashful Flamingo, a na poklon sam dobila SEAS OF ILLUMINATION Highlighting Liquid ( tekući highlighter) u nijansi Sea of Clouds* te testere istog tog highlightera i pigmenta Embrace of Cashmere.



Ja sam jako zadovoljna uslugom i naručenim stvarima te si mislim naručiti još neke stvari, ali to će pričekati jesen.

Ako se vama nešto svidjelo iz RBR asortimana i planirate to naručiti onda vam ne bi bilo loše iskoristiti popust od 20% koji je RBR odobrio za čitatelje mog bloga
Sve što trebate učiniti je prilikom narudžbe upisati kod RBR-DRAMAANA20 na to predviđeno mjesto. Odmah da vam kažem da ja nemam nikakve koristi od toga, tj. da neću ništa dobiti ako vi upišete taj kod ;)  Također bih vas zamolila, ako bude nekih problema oko koda da mi javite :)

Jeste li upoznati s ovim brendom?
Imate li u planu nešto kupiti?
Sviđa li vam se moj haul?

Do sljedećeg posta :* :*






Comments

Popular posts from this blog

Empties #3

I'm back! #∞

Rouge Bunny Rouge || Long-Lasting Matt Eye Shadows

Book Club || Ante Tomić Čudo u Poskokovoj Dragi

Book Club || Što čitam u svibnju?

Happiness is... #3

Bobbi Brown | Tinted Eye Brightener

Artdeco|| Mystical Forest Blusher Crown Pink (no. 40)