Lookfantastic Beauty Box | DA ili NE?

Pretpostavljam da ste skoro sve čule za kutije iznenađenja. Za one koje ipak ne znaju o čemu se radi evo malo pojašnjenje ;)  
Kutija iznenađenja sadrži određenu količinu proizvoda čija ukupna cijena nadmašuje (ili bi barem trebala nadmašiti) cijenu po kojoj ste vi kupili kutiju. Koncept je zamišljen tako da vi ne znate što se nalazi u vašoj kutiji sve dok je ne otvorite, ali budući da se internetom informacije prebrzo šire to u stvarnosti nije tako pa  sadržaj nekih kutija možete vidjeti i prije nego ih naručite.
U inozemstvu je koncept ovakvih kutija već odavno zaživio, a unatrag par mjeseci i nama na Balkanu su neke kutije postale dostupne.

Kao osobu koja ne voli iznenađenja ovaj koncept me nije privlačio i dugo sam mu odolijevala. Nikako nisam bila spremna izdvojiti 100+ kn za nešto za što nisam sigurna hoće li mi se iti malo dopasti i uvijek sam mislila da mi je pametnije lovu uložiti u nešto što mi baš treba.
Međutim,  prošli mjesec sam  pokleknula i naručila lipanjsko izdanje Lookfantastic beauty kutije, a u daljnjem tekstu pročitajte što mislim o sadržaju i hoću li se opet upustiti u ovakvu ''avanturu''.


Lookfantastic kutija izlazi jednom mjesečno i za 15 funti je možete naručiti na Lookfantastic stranici. Ono što je dobro kod ove kutije je to što je možete naručiti i nakon što dostavljanje krene, npr. ako želite naručiti kutiju za kolovoz, ali ste kao i ja osoba koja voli igrati na sigurno onda možete sačekati da dostava kutija za kolovoz krene i nakon toga na internetu provjerite što sve možete dobiti i ako vam se svidi naručite, ako ne zaobiđete ;)
Ja se ovog nisam držala jer sam pod utjecajem odličnog marketinga kutiju naručila još u svibnju. Naime, ljudi iz Lookfantastica su najavili da će se u 30 lipanjskih kutija naći Foreo Luna i meni je to bilo dovoljno da prijeđem preko svega gore napisanog. Znala sam ja da se Foreo neće naći u mojoj kutiji ( sigurna sam da se nije našao u niti jednoj), ali nada je **** pa sam se i ja tako nadala sve dok nisam otvorila kutiju :D
Dok je kutija putovala prema Splitu ja sam se udostojila pogledati što se dobije i srce mi je bilo na mjestu kada sam vidjela da mi se stvari koje ću dobiti itekako sviđaju. Foreo, naravno, nisam dobila, ali u kutiji su se našle sljedeće divne beauty stvari:


REN Glycolactic Radiance Renewal Mask
Ova maska je jedan od najprodavanijih REN proizvoda i za 50ml je potrebno izdvojiti 32 funte, dok se u kutiji dobila količina od 15 ml koja je dovoljna za par upotreba. Budući da san o njoj čitala dosta pozitivnih recenzija, a i sam opis djeluje primamljivo ( eksfolijacija, uklanjanje mrlja i mitesera te zdraviji i svjetliji izgled kože) imala sam veliku želju isprobati je, ali nisam htjela bez prethodnog isprobavanja izdvojiti 300 kn za proizvod koji je potencijalno iritativan i koji mi možda neće odgovarati. Zbog toga mi je drago što se ovaj proizvod našao u kutiji, ali isprobavanje će ipak sačekati jesen jer je proizvod pun kiselina koje je preporučljivo u ove sunčane dane izbjegavati.


NUXE Creme Prodigieuse
Hidratantna dnevna krema protiv umorne kože uvijek dobro dođe tako da je lijepo što se i ovih 15 ml našlo u kutiji. Kremicu sam probala par puta, ali još nisam stekla neke utiske niti sam u ovo trenutku spremna reći bi li izdvojila 200 kn za 40ml.


Murad Rapid Collagen Infusion
Ovo je jedini proizvod iz kutije kojeg neću niti isprobati. Naime, radi se o proizvodu koji ( navodno) u samo dva sata reducira bore, a kako meni to nije potrebno ovih 5 ml mi samo stoji po strani. Ako ima neka dama u najboljim godinama koja misli da joj je ovo potrebno neka mi se javi pa ću joj poslati svoj primjerak i zajedno s njenim ukućanima nadati se da joj se neće svidjeti jer 30ml košta 65 funti!


Caudalie Vinoperfect Radiance Serum
Ovaj serum je kultni Caudalie proizvodi i služi za uklanjanje starih i sprječavanje nastanka novih mrlja, a za 30ml  potrebno je izdvojiti oko 400 kn. Kako se unazad par godina borim s mrljama na licu koje su se pojavile zbog sunca, ali i mog prčkanja po licu već sam gledala ovaj serum, ali ono što bi me odvratilo od kupnje je cijena koja visoka za nešto što možda neće imati nikakav efekt na mojoj koži. Ne mogu vam opisati koliko mi je drago što se u lipanjskoj kutiji našlo 10ml ovog proizvoda jer će mi to biti dovoljno da odlučim isplati li se uložiti toliko novca u jedan serum.


balance me Revitalising Hand and Body Wash
Ovaj gel za tuširanje je jedan od dva opcionalna proizvoda, tj. u nekim kutijama se nalazi on dok je u nekim drugim kutijama neki drugi proizvod. Kada sam vidjela koji se sve opcionalni proizvodi mogu pojaviti poželjela sam da se u mojoj kutiji nađe upravo ovaj gel jer mi je djelovao najzanimljivije, a i opsjednuta sam gelovima za tuširanje. Gel dolazi u količini od 100ml ( full size je 300ml i košta 12.5 funti), ima predivan citrusni miris koji mi baš odgovara u ovim vrućim danima te ne isušuje kožu.


label.m Protein Spray
Ovo je drugi opcionalni proizvod i također od svih ponuđenih njega sam najviše htjela dobiti jer mi je taman trebao sprej za kosu s UV zaštitom. Dolazi u količini od 50ml i cijena mu je 4 funte. Budući da planiram posebnu recenziju tu ću se zaustaviti s informacijama.


I za kraj, da rezimiram. Od šest proizvoda koje sam dobila samo jedan neću koristiti a od preostalih pet dva sam željela isprobati, ali do sada nisam imala priliku i dva su mi bila potrebna u ovom trenutku ( gel za tuširanje i sprej). Mislim da vam je jasno da ja Lookfantastic beauty boxu dajem zeleno svjetlo i da ću si u budućnosti sigurno priuštiti još koji primjerak.
Možda vam se ovo čini kao precijenjena kutija testera, ali ako uzmemo u obzir da je u našem podneblju ''nestašica'' testera i da se radi o proizvodim iz višeg cjenovnog ranga koje si rijetko tko može priuštiti bez prethodnog isprobavanja onda ova kutija svakako vrijedi 15 funti. 

 Jeste li upoznate s ovim konceptom?
Što mislite o njemu?
Kako vam se dopada LF beauty box?

Do sljedećeg posta :* :*



Comments

Popular posts from this blog

Empties #3

I'm back! #∞

Rouge Bunny Rouge || Long-Lasting Matt Eye Shadows

Book Club || Ante Tomić Čudo u Poskokovoj Dragi

Book Club || Što čitam u svibnju?

Happiness is... #3

Bobbi Brown | Tinted Eye Brightener

Artdeco|| Mystical Forest Blusher Crown Pink (no. 40)