AlpStories || Organski šampon i regenerator za kosu - Aloe Vera


U današnjem postu ću vam predstaviti jedan brend prirodne kozmetike i dva proizvoda iz njegovog asortimana koja sam imala priliku isprobati. Nije riječ o prirodnim proizvodima kakve smućkamo doma, ali i dalje su prirodnijeg i kvalitetnijeg sastava od većine proizvoda koji su nam nadohvat ruke pa ako vas zanima o čemu je riječ nastavite čitati.

AlpStories je kozmetički brend koji svoju inspiraciju pronalazi u Alpama te se trudi spojiti alpsku tradiciju s modernim tehnologijama. U svojim proizvodima ne koristi parabene, sintetičke mirise, mineralna ulja te silikone, a ni testiranje ne provodi na životinjama. U Hrvatskoj ih možete pronaći u Arena Centru u Zagrebu, a imaju i web shop.


S ovim brendom sam se prvi put susrela prije par mjeseci kad mi je stigao mail u kojem mi je ponuđeno da odaberem nekoliko proizvoda iz asortimana koje bih voljela isprobati. Nakon duuugog razmišljanja o tome što da uzmem ( ipak nisam znala ništa o brendu ) odlučila sam se za šampon i regenerator o kojima vam danas pišem. 
Ovo je bio poprilično bezobrazan potez s moje strane jer imam jako osjetljivo vlasište koje burno reagira ( ranice, prištići ili čak oteklina) na većinu šampona za kosu te je postojala velika vjerojatnost da se AlpStories posklizne. Prije nego vam odam kako je prošao htjela bih nešto malo više reći o svojoj kosi. 
Moja kosa je jako rijetka, tanka i lagana te sklona ubrzanom mašćenju. Nije tretirana bojama, a i par godina izbjegavam je tretirati silikonima pa bih vas zamolila da prilikom čitanja idućih redaka to obavezno uzmete u obzir.


I šampon i regenerator dolaze u  plastičnoj boci od 200 ml i koštaju 99 kn. Iako je ambalaža kvalitetno izrađena postoji jedan veliki problem, a to je: čep na odvrtanje. Treba vam dočarati koliko je to nepraktično? Svaki put nakon pranja kose sam tražila čepove po kupaonici! Nadam se da će AlpStories nešto učiniti po tom pitanju i time spasiti živce svojih mušterija :D
Druga stvar koja mi je smetala kod oba proizvoda je miris ( ne pitajte me po čemu ), ali kako ja nisam relevantna kada su mirisi u pitanju onda sam dala i drugima da pomirišu i njima je miris bi ok tako da možda ovo možete i zanemariti.


Šampon sam potrošila do posljednje kapi i moram vam reći da me je oduševio toliko da sam mu prešla preko gore nabrojenih mana. 
Tekstura šampona je srednje gusta, bezbojna i lako se nanosi na kosu te vam nije potrebna velika količina. Pri prvom šamponiranju se ne zapjeni puno ( ako ste ikada probali šampon bez SLS-a onda znate da je to uobičajeno), ali pri drugom šamponiranju se pjeni normalno te uklanja sve nečistoće s kose. Nakon ispiranja kosa ne bude škriputava već mekana, ali ne kao kad koristite proizvode sa silikonima nego baš nekako prirodno mekana. 
Šampon sam koristila malo više od dva mjeseca i to svako drugi dan. U tom periodu sam primijetila da mi je kosa sjajnija, zdravije te da je šampon niti malo ne otežava, ali i da se po pitanju mašćenja nisu dogodile nikakve promjene. Ono što mi je najbitnije je da mi šampon nije uzrokovao niti jednu neželjenu reakciju na tjemenu tako da ću si vjerojatno priuštiti još koji primjerak.

Sastav:
Aqua, Sodium Cocoamphoacetate And Glycerin And Lauryl Glucoside And Sodium Cocoyl Glutamate And Sodium Lauryl Glucose Carboxylate, Aloe Barbadensis Leaf Extract*, Triticum Vulgare Germ Oil*, Coco-Glucoside And Glyceryl Oleate, Olea Europaea Fruit Extract*, Glycerin And Moringa Pterigosperma Seed Extract, Rosmarinus Officinalis Leaf Extract*, Lactic Acid, Sodium Benzoate, Sodium Dehydroacetate, Parfum, Algin, Citric Acid.
* iz organskog uzgoja 


S regeneratorom je druga priča i za razliku od šampona on me je malo razočarao.
Tekstura regeneratora je jako rijetka, bijele boje i lako se nanosi na kosu, ali potrebna je velika količina ( u odnosu na silikonske regeneratore). Ja sam ga stavljala samo na donju polovicu kose i držala bih ga 10-ak minuti. Nakon ispiranja i sušenja vrhovi bi bili zaglađeni i nekako ljepši, a kosa ne bi bila niti malo otežana. Međutim, taj efekt ne bi dugo trajao te bi se vrhovi vratili u prvobitno stanje par sati nakon sušenja, a ukoliko bih regenerator isprala odmah nakon nanošenja efekt bi potpuno izostao. Zbog svega toga mislim da je ovaj regenerator namijenjen osobama koje nemaju većih problema s vrhovima, a vama koji imate savjetujem da 100 kn uložite u neki efikasniji proizvod.

Sastav:
Aqua, Aloe Barbadensis Leaf Extract*, Olea Europaea Fruit Extract*, Cetearyl Alcohol, Glycerin, Cetearyl Glucoside And Cetearyl Alcohol, Butyrospermum Parkii*, Triticum Vulgare Germ Oil*, Octyldodecanol, Rosmarinus Officinalis Leaf Extract*, Lavandula Angustifolia Leaf Extract*, Moringa Pterygosperma Seed Extract And Maltodextrin, Sodium Benzoate, Sodium Dehydroacetate, Algin, Parfum, Citric Acid, Limonene.
 * iz organskog uzgoja 

Iako mislim da vam je sve jasno ipak bih za kraj htjela napomenuti da regenerator nema moju preporuku, dok šampon ima u slučaju da ste kosu odviknuli od silikona i sličnih stvari ili pak imate namjeru to učiniti.

Jeste li isprobali ovaj šampon ili regenerator? 
Imate li preporuku za neki dobar blagi šampon?


Do sljedećeg posta :*

*PR proizvodi

Comments

Popular posts from this blog

Empties #3

I'm back! #∞

Rouge Bunny Rouge || Long-Lasting Matt Eye Shadows

Book Club || Ante Tomić Čudo u Poskokovoj Dragi

Book Club || Što čitam u svibnju?

Happiness is... #3

Bobbi Brown | Tinted Eye Brightener

Artdeco|| Mystical Forest Blusher Crown Pink (no. 40)