Dr.Hauschka | Revitalizirajuća dnevna krema

Hidratacija kože, kako lica tako i ostatka tijela, za mene je jako bitna i tijekom cijele godine se trudim ne preskakati taj korak. Ako mene pitate to je uz čišćenje lica najbitniji korak u njezi kože bez obzira na vašu dob i tip kože koji imate. Zbog toga vam savjetujem da uvijek doma imate neko dobro sredstvo za čišćenje lica i neku dobru hidratantnu kremu, a da sve ostalo (serume, maske,...) koristite po želji i potrebi. Ja ću vam danas recenzirati jednu kremu koju sam koristila cijelu prošlu zimu i zadnjih mjesec dana, dok sam je u proljeće i ljeto većinom ostavljala po strani, a par redova niže ću vam otkriti zašto ;)


Dr.Hauschka je brend koji je kod mene obilježio prošlu zimu jer je dobar dio preparativne postave krasilo baš njihovo ime. Pored Kreme za čišćenje i Normalizirajućeg dnevnog ulja nisam zaobišla ni Revitalizirajuću dnevnu kremu. To je zapravo hidratantna krema za koju mislim da se tako prije i zvala. Na službenoj stranici brenda u opisu ove kreme stoji da bi pored hidratacije trebala utjecati i na blistavost, mekoću, boju i živost kože. Prije nego vam kažem jesu li se u mom slučaju obećanja ostvarila dotaknut ću se nekih tehničkih informacija.


Krema dolazi u staklenoj bočici s pumpicom. Ja sam je kupila u količini od 30 ml i platila je oko 120 kn, a dostupna je još i u količini od 5 ml i 100 ml, a cijene su oko 23  kn i 250 kn redom. Stakleni dio bočice je kvalitetno izrađen i bočica je, provjereno, spremna preživjeti i padove i putovanja. Pumpica je skroz druga priča :( Jedno vrijeme je super funkcionirala, ali nakon što sam potrošila dvije trećine kreme počela je zabušavati i trebala sam je pritisnuti par puta da bi mi izbacila kremu. Također, počela je  mijenjati i vanjski izgleda pa sada, nakon što sam potrošila kremu, izgleda kao da je na nekim mjestima zahrđala ( nije doslovno zahrđala, ali ne znam kako bih bolje opisala to u što se pretvorila :D).

Tekstura kreme je dosta rijetka i tekuća. Često mi se znalo dogoditi da se, unatoč mućkanju prije upotrebe, prilikom istiskivanja kreme razdvoje njene komponente (vjerojatno je to onaj dio što nakon prethodne upotrebe ostane u pumpici) pa ju je prije nanošenja trebalo u ruci jednim prostom ''zamiješati'' da joj tekstura postane homogena.
Što se mirisa tiče dosta se osjeti alkohol , ali ponekad osjetim i neku citrusnu notu pa u takvim trenutcima mi miriše jako lijepo i osvježavajuće.
Iz sljedeće liste možete zaključiti zašto se dosta osjeti alkohol ;)

Sastav:
Aqua, Anthyllis Vulneraria Extract, Prunus Armeniaca Kernel Oil, Alcohol, Hamamelis Virginiana Bark/Leaf Extract, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Olea Europaea Fruit Oil, Daucus Carota Sativa Root Extract, Arachis Hypogaea Oil, Helianthus Annuus Seed Oil, Hypericum Perforatum Flower/Leaf/Stem Extract, Glycerin, Calendula Officinalis Flower Extract, Lecithin, Triticum Vulgare Bran Extract, Simmondsia Chinensis Seed Oil, Parfum*, Limonene*, Linalool*, Farnesol*, Benzyl Benzoate*, Geraniol*, Citronellol*, Citral*, Eugenol*, Benzyl Salicylate*, Algin, Xanthan Gum
*from natural essential oils


Prijeđimo sada na najvažniji dio, a to je djelovanje.
Ja sam ovu kremu kupila samo radi hidratacije i redovitom upotrebom jedne pumpice, najčešće ujutro, pružala mi je izvrsnu hidrataciju.  Nekada mi je čak bila i previše hidratantna pa sam u takvim danima pauzirala malo s korištenjem. Nakon nanošenja se jako brzo upije, ali se ne upije potpuno već ostavi nekakav taaanki film na koži koji meni jako godi u hladnim i vjetrovitim danima, dok mi je u toplijim danima smetao pa sam kremicu ostavila po strani u kasno proljeće i ljeto. Izbjegavala sam i korištenje ove kreme ispod pudera jer iako puder jako lijepo sjedne na nju meni bi sloj ove kreme u kombinaciji sa slojem pudera bio pretežak na licu.
Iako joj je alkohol na visokom mjestu u listi sastojaka, meni nije uzrokovala nikakve probleme. Dapače, koža mi je bila hidratizirana i mekana i jedina mana ove kreme je što bi mi se malo T-zona brže zamastila nego inače, ali ništa strašno.  Ipak, ako ste osjetljive na alkohol u proizvodima onda vam savjetujem da se ne igrate već da prvo kupite količinu od 5 ml koje vam je dovoljna za nekoliko upotreba pa da tek onda, naravno ako vam odgovara, kupite veću količinu.

I za kraj da sve ovo gore napisano sažmem u par rečenica. Ja sam s ovom kremom jako zadovoljna jer mi je tijekom korištenja koža bila hidratizirana i mekana, dok ostale obećane stvari nisam primijetila. Zbog bogate hidratacije preporučila bih je onima s normalnom i suhom kožom, dok bi za masnokožce ipak mogla biti malo prejaka. Također, zbog velike količine alkohola u sastavu savjetujem svima da prvo isprobaju manju količinu od 5 ml i tek onda se odluče na kupnju kreme u normalnoj veličini.

Jeste li probale ovu kremu za hidrataciju? Jeste li bile zadovoljne?
Jeste li probale nešto drugo od ovog brenda?
Koliko je vama hidratacija bitna?
Koju kremu za hidrataciju preporučujete?

Do sljedećeg posta :* :*



Comments

Popular posts from this blog

Empties #3

I'm back! #∞

Rouge Bunny Rouge || Long-Lasting Matt Eye Shadows

Book Club || Ante Tomić Čudo u Poskokovoj Dragi

Book Club || Što čitam u svibnju?

Happiness is... #3

Bobbi Brown | Tinted Eye Brightener

Artdeco|| Mystical Forest Blusher Crown Pink (no. 40)