Empties #2

Zbog neaktivnosti na blogu u prošlim mjesecima, kasnim s mnogim postovima. Između ostalog, kasnim i s postovima o potrošenim proizvodima tako da su prazne ambalaže proizvoda koje ću vam pokazati u današnjem postu već mjesecima čekale da ih fotkam, napišem post i stavim ih tamo gdje im je mjesto. Danas je, napokon, svanuo taj dan :D
Kao i inače (da, potpuno sam predvidljiva) radi se o 5 preparativnih proizvoda, a jesam li bila zadovoljna s njima i preporučujem li kupnju pročitajte u redcima ispod fotke ;)


Bocassy Paris | Serum (oko 180 kn / 50 ml) 
Molim vas, primijetite kako ovaj proizvod ima maštovito ime :D SERUM! Dok nisam krenula pisati ovaj post nisam obraćala pažnju na to, ali sada kada sam to uočila jednostavno sam imala potrebu to naglasiti. Prvo sam mislila da cijelo vrijeme nešto krivo gledam i da sam nesposobna pronaći pravo ime, ali nakon guglanja sam se uvjerila da se proizvod stvarno zove Serum o.O  Sada, kada sam zadovoljila svoju potrebu, možemo prijeći na ozbiljnije stvari. Radi se o serumu koji bi po tvrdnjama proizvođača trebao učvršćivati i hidratizirati kožu. O učvršćivanju vam ne mogu ništa reći jer sam ga ja koristila samo radi hidratacije i po tom pitanju me nije ostavio ravnodušnom. Serum jako dobro hidratizira kožu, bez neželjenih nuspojava: pojačanog mašćenja, iritacija i sl.. Zapravo jedina stvar koja me je razočarala kod ovog seruma je njegova ambalaža koja je blago rečeno katastrofalna. Slova su se nakon par korištenja izbrisala, a čep se sam odvrtao i štrcao je na sve strane. Ako uzmemo u obzir cijenu složit ćete se, sigurna sam, da Bocassy treba poraditi na ambalaži. Kada bi to učinili imali bi predobar proizvod ;)

  • Preporučujem? Da!  Iako mu je ambalaža loša proizvod koji se nalazi u toj ambalaži vrijedan je vaše pažnje i novca.


Apivita | Pjena za čišćenje lica i područja oko očiju s lavandom i maslinom (oko 130 kn / 200 ml)
Vjerojatno ste se već susreli s nekom recenzijom ovog proizvoda, a imat ćete priliku pročitati je i na mom blogu jer je ovo jedan od rijetkih proizvoda čiju sam kupnju ponovila. Iako vam je iz navedenog već jasno što mislim o ovoj pjeni ja ću svoje oduševljenje sažeti u par riječi: odlično uklanja šminku, ne isušuje i ne uzrokuje nikakve neželjene reakcije. 

  • Preporučujem? Da! Iako vam se može učiniti skupa vjerujte mi da vrijedi tih 130 kn, a često je možete pronaći i na nekakvom sniženju (Split - Žuta srijeda u CCO).
    P.S. Neka vas lavanda iz imena ne brine jer se uopće ne osjeti njen miris ;)


Green Girl | Endless Love (80 kn / 100 gr)
Da me pitate da vam preporučim jednu pročišćavajuću masku koja je djelotvorna i povoljna, bez imalo razmišljanja preporučila bih vam ovu jer je namijenjena svim tipovima kože, sadrži rozu glinu koja čist kožu bez isušivanja, ostavlja lice  glatkim i hidratiziranim te ima izvrstan sastav. Jedina mana je kratki rok trajanja, ali tome možete doskočiti tako da uzmete manju količinu od 50 gr koju sigurno stignete potrošiti u par mjeseci

  • Preporučujem? Da!!!!  I sama sam potrošila nekoliko ovih maski (oko 5 komada) i prezadovoljna sam omjerom kvalitete i cijene. Čak mislim da ova maska kvalitetom nadmašuje i mnogo skuplje proizvode ovog tipa ;)


Green Girl | I'll wear mask (90 kn / 100 gr)
Još jedna maska iz Green Girl radionice. Riječ je o hidratantnoj masci koja je namijenjena suhoj koži lica, ali ja sam dokaz da je mogu koristiti i osobe s mješovitom.  Tajna je u tome da je nanosite u jako tankom sloju ;)  Za masnokožce bi, po mom mišljenju, ipak bila prejaka. Kao i prethodna maska i ova ima divan sastav te je djelotvorna (ja i par dana nakon korištenja ne osjećam zatezanje kože nakon umivanja), ali mana joj je loš miris i kratak rok trajanja. To možete riješiti uzimanjem manjeg pakiranja, ali ne garantiram da ćete i to manje pakiranje potrošiti u zadanom roku, a što se mirisa tiče na njega se naviknete.

  • Preporučujem? Da! Djelotvorniju, a jeftiniju hidratantnu masku još nisam pronašla ( cijena za 50 gr je oko 45  kn).
  •  
     
Mala od Lavande | Ulje za umivanje lica (68 kn / 200 ml)
Radi se o ulju za skidanje šminke koje me privuklo svojim sastavom: ulje badema, ulje koštica grožđa, ulje jojobe, ulje makadamije, prirodno pjenilo i vitamin E. Prvi mjesec dana korištenja sam bila zadovoljna ovim proizvodom jer je bio blag, nije izazivao nikakav nered na licu i uz to je odlično uklanjao šminku. Jedina mana ovog ulja je bila to što ga je potrebno dugo mućkati (kad vas zaboli ruka onda još malo :D) da se sastojci sjedine, ali zbog svega ostalog sam mu prešla preko toga. Međutim, kako je vrijeme odmicalo ovaj proizvod je otkrivao svoje pravo lice i iz proizvoda koji me je oduševio pretvorio se u proizvod koji me je najviše razočarao ove godine. Pitate se zašto? Zato što se uljni dio nenormalno brzo trošio dok se pjenilo taložilo na dnu boce unatoč tome što bih ga prije upotrebe dobro promućkala. Nakon mjesec i nešto sitno dana ostalo mi je pola boce pjenila i par kapi ulja koje sam bila prisiljena baciti :/

  • Preporučujem?  NE!  Kada bi malo poradili na formuli ovo ulje bi bilo jedno od boljih koje sam probala, ali dok se to ne dogodi zaobiđite ga.


Jeste li probale neki od ovih proizvoda?
Dijelimo li mišljenje o njima?

Do sljedećeg posta :* :*


P.S. Ispričavam se što zadnja dva tjedna nije bilo postova i što sam ovaj post objavila u utorak umjesto u ponedjeljak ili četvrtak, ali imala sam problema s laptopom i internetom ;)

Comments

Popular posts from this blog

Empties #3

I'm back! #∞

Rouge Bunny Rouge || Long-Lasting Matt Eye Shadows

Book Club || Ante Tomić Čudo u Poskokovoj Dragi

Book Club || Što čitam u svibnju?

Happiness is... #3

Bobbi Brown | Tinted Eye Brightener

Artdeco|| Mystical Forest Blusher Crown Pink (no. 40)