Sisterhood of the World Bloggers Award

Ovaj post već mjesecima dugujem, prije svega, svojim kolegicama koje su me nominirale pa sam odlučila da ga danas objavim iako je već odavno napisan. Sigurna sam da svi znate o čemu se radi, ali ipak želim ponoviti pravila ( da vidite kojih se ja neću držati :D ):
1. Zahvaliti blogerici koja vas je nominirala i linkati njen blog
2. Postaviti Award logo na blog
3. Odgovoriti na postavljena pitanja
4. Smisliti 10 novih pitanja
5. Nominirati pet blogerica

Prva osoba koja me je nominirala je draga Martina koja stoji iza bloga Chich State of Mind. Iako sam njen blog spominjala već par put, nije na odmet ponoviti da ako volite blogove s predivnim fotkama te lijepo napisane postove iz beauty i lifestyle domene onda je njen blog možda ono što tražite ;)


1. Što te potaknulo na otvaranje bloga?
Na otvaranje bloga me potaknula životna situacija u kojoj sam se našla prošle godine te činjenica       da  se   bavim i da ću se baviti poslom u kojem ima jako malo žena pa mi je potreban moj ženski         kutak.

2. Koje bi moći imala da si super heroj?
Moć kojom bih zaustavila vrijeme jer stalno kasnim pa bi to bilo od velike koristi i meni i ljudima       koje spašavam jer im ne bih zakasnila :D

3. Tvoj posao iz snova?
Ja imam dva posla iz snova :D Fotograf na vjenčanjima i neki posao vezan uz programiranje.

4. Da ti netko ponudi da ti plati putovanje na bilo koje mjesto, koje mjesto bi odabrala?
New York ♥

5. Najdraži beauty proizvod?
Highlighter ♥

6. Omiljeno godišnje doba i zašto ga volite?
Najdraže godišnje doba mi je zima, a volim je iz više razloga: blagdani, rođendan, rođendani               najbitnijih mi ljudi u životu, zimske noći uz neku seriju ili film,...

7. Kako biste opisali svoj stil odijevanja?
Za svoj stil bih rekla da je dosta jednostavan i bez previše boja.

8. Omiljeni dio dana?
Noć. Ili rano jutro. Ne znam kako bih to nazvala, ali mislim na vrijeme od ponoći do 4 :D

9. Gdje nalazite inspiraciju za pisanje postova?
U novčaniku :D  Čim vidim pare moram ih potrošiti pa si kupujem raznorazne stvari i isprobavam       ih i nakon nekog vremena napišem post ( ili bih barem trebala napisati :D).

10. Gdje se vidite za pet godina?
Često sam imala svoje petoljetke i o njima razmišljala, ali onda sam shvatila da to u životu ne ide       tako i da se ne isplati gubiti dane razmišljajući o tome jer se sve može promijeniti u sekundi. Tako       da trenutno nemam neku predodžbu o tome kako će moj život izgledati za 5 godina. Mogu samo         reći da se nadam da ću raditi na istom poslu i da ću se preseliti s dragim u naš zajednički stan ;)


Druga blogokolegica koja me je nominirala za ovaj tag je autorica Talisha's art bloga. Ako volite sjenila za oči onda sam sigurna da ste njen blog već posjetili, a ako niste onda brzo ispravite tu grešku jer nitko neće bolje razumjeti vašu ljubav prema sjenilima od nje ;)

1. Najdraža YouTuberica?
Trenutno BeautywithEmilyFox.

2. Uz beauty blogove pratiš li još i fashion blogove, ako da koje?
Ajme sram me je zbog ovoga što ću napisati, ali što ću: modne blogove pratim više nego beauty         blogove i prije ću kupiti neki komad robe nego komad šminke :O
Od modnih blogerica bih preporučila jednu iz naše regije, a to je Brana's Divine World.

3. Tvoja modna ikona?
Nemam neku poznatu osobu koja bi mogla biti odgovor na ovo pitanje. Zapravo modne ikone su         mi obične žene koje možemo vidjeti oko sebe  i na kojima se vidi da drže do sebe, koliko im to           život dopušta, koje su pristojno i elegantno obučene te koje uživaju u onome što nose bez obzira je     li to u modi ili ne.

4. Šareni ili jednobojni nakit?
Jednobojni. Zlatni.

5. Što radiš kada si tužna?
Plačem ili zovem dragog.

6. Jedna stvar koju nikada ne bi stavila na sebe?
Nikada ne bih obukla poderane hlače ( mislim na one koje se kupe poderane :D ).

7. Najdraža makeup marka i zašto?
Nemam najdražu marku :)

8. Čime njeguješ svoje nokte?
Nikada nisam imala problema s noktima pa ih nisam pretjerano njegovala, tu i tamo počastila bi ih     kupkom u nekoj mješavini ulja, ali baš nedavno su mi se počeli pojavljivati problemi i na tom             polju pa planiram poraditi na njezi.

9. Jesi li ovisna o nečemu?
Ne :)  Ni kava, ni cigarete,...

10. Neka stvar koja te živcira kada uđeš u drogeriju?
Osim one stvari koja sve nas živcira smeta mi još i kada me prodavačice prate kao da ću nešto             ukrasti :D


Nominirala me je i Minna s bloga Minna's beauty. Ako već niste, obavezno provjerite njen blog jer će vas dočekati postovi raznih tema od outfit postova, lijepih manikura do raznoraznih recenzija ;)

1. Šta ti je najdraže u vezi bloga?
Vidjeti da netko čita moje postove ♥

2. Maskara, sjenila ili ruž?
Maskara.

3. Najdraži miris?
Zara Black.

4. Šta si posljednje kupila od kozmetike?
Catrice tekuću kamuflažu.

5.  Najdraži make up brend?
Nemam ga :)

6. U kojem gradu bi voljela da živiš?
U Varaždinu ili na nekom mirnom otoku :D

7. Najdraže godišnje doba?
Zima.

8. Čime se najviše ponosiš?
S puno stvari se ponosim, ali najviše s tim da nisam odustala od svog sna ni onda kada su mi svi         govorili da odustanem i da neću uspjeti.

9. Postoji li mjesto na svijetu koje ne bi posjetila?
Naravno :D Bojim se rata, morskih nemani i zmija tako da je popis mjesta na koje ne bih otišla           popriličan :D

10. Koji ti je najdraži post koji si objavila?
Svi Happiness is... postovi ♥

I zadnja osoba koja me je nominirala je draga i prekrasna Leonarda koja stoji iza bloga Je suis Leeah. Iako je mlada, mislim da ima jako kvalitetne postove i to za sve uzraste te vam zbog toga preporučujem da pogledate i njen blog ;)

1. Koliko dugo bloggaš?
Oko 10 mjeseci.

2. Gdje se vidiš za 10 godina?
Odgovor je isti kao što sam odgovorila na Martinino pitanje :)

3. Android/Windows?
Android.

4. Što misliš o "trendu" Kylie Jenner usana?
Sviđa mi se što promovira neutralnije, nude nijanse, ali mislim da je precrtavanje usana prešlo             svaku mjeru :D

5. Štikle/tenisice?
Tenisice :)

6. Instagram/ We heart it/ Tumblr?
Instagram.

7. Omiljeni parfem?
Zara Black.

8. Najbolji film/knjiga?
Mali princ ♥

9. Farbaš li kosu?
Ne :)

10. Da moraš birati između DM-a, Bipe, Mullera i Kozma, kamo bi otišla?
U Muller :)


 

Iako se od mene očekuje da poštujem sva pravila, ja ću ipak preskočiti zadnja dva. Ovaj tag je dugo kružio blogosferom i mislim da su svi koji su imali namjeru napisati ga to odavno učinili. 
Još jednom se želim zahvaliti curama koje su me nominirale jer mi to puno znači, a i bilo je lijepo odgovarati na ova pitanja te vam tako omogućiti da me bolje upoznate ;)

Do sljedećeg posta :* :* 

Comments

Popular posts from this blog

Empties #3

I'm back! #∞

Rouge Bunny Rouge || Long-Lasting Matt Eye Shadows

Book Club || Ante Tomić Čudo u Poskokovoj Dragi

Book Club || Što čitam u svibnju?

Happiness is... #3

Bobbi Brown | Tinted Eye Brightener

Artdeco|| Mystical Forest Blusher Crown Pink (no. 40)