FAVORITI MJESECA - listopad 2015.

Drage žene,
Kao što ste mogle primijetiti favorite mjeseca nisam pisala još od svibnja. Razlog je vrlo jednostavan: tih mjeseci nisam imala favorita. Ljeto i vrućine su učinili svoje pa sam proizvode koje sam svakodnevno koristila svela na minimum, ali zato je dolazak hladnijih dana u meni pobudio onu staru volju za trackanjem. Danas ću vam pokazati koje sam to proizvode najviše voljela u prošlom mjesecu. Ako me pratite onda ćete uočiti da su ovi favoriti posebni po tome što je broj dekorativnih i preparativnih proizvoda JEDNAK. Znam, i ja sam u šoku :D Sve mi se čini da će do kraja godine dekorativa nadjačati preparativu.


Krenimo prvo s dekorativnim favoritima.
Bourjois Healthy Mix Serum u nijansi 51 Light Vanilla je jedini puder koji sam koristila u listopadu. Njegovo lagano do srednje prekrivanje, prirodni izgled, prozračnost i nijansa koja mi odgovara u ovim danima kada sam (pre)svijetla učinili su ga mojim trenutno najdražim svakodnevnim puderom.
Ista priča je i s Rouge Bunny Rouge sjenilima. Papyrus Canary preko cijelog kapka, malo Sweet Dust Seriema u pregiba, par poteza kistom da se sve izblenda, malo maskare i za dvije minute moj dnevni make up na očima je gotov. Upravo to što ova sjenila ne zahtijevaju previše vremena, a ni truda, da bi divno izgledala na kapcima bili su moj svakodnevni izbor u prošlom mjesecu, a vjerojatno će biti i najčešći odabir i u tekućem.


Prijeđimo sada na preparativu :)
Zbog hladnijih i vjetrovitijih dana svoju preparativnu postavu sam u listopadu obogatila John Masters Hidratantnim serumom od zelenog čaja i ruže. Serum se brzo upija, ne uzrokuje nikakav nered, ne uzrokuje dodatno mašćenje i izvrsno hidratizira kožu. Pored hidratacije bitno mi je imati i ujednačen i čist ten, a za to je već mjesecima zaslužno Caudalie Polyphenol 15 Noćno ulje koje će te vjerojatno vidjeti i u favoritima godina.
Za kraj sam ostavila jedan proizvod za usne. Ono što je većini žena Nuxe balzam u teglici to vam je meni Apivita balzam sa propolisom. Definitivno moj HG proizvod za njegu usana i ne znam kako bih preživjela hladne dane bez njega. Budući da nas je listopad počastio burom nije ni čudo što mi je ovaj balzam u favoritima ;)



Evo ovo su bili moji favoriti u prošlom mjesecu. Kao i inače, nema ih puno jer u ovom tipu posta nastojim navesti samo one proizvode koje sam koristila puno više nego neke druge i za koje mislim da su mi na bilo kakav način uljepšali mjesec :)
Nadam se da vam se post dopada i voljela bih kada bi izdvojile malo vremena i u komentarima mi napisale koji su vaši favoriti za listopad i jeste li probali neki od ovih proizvoda.


Do sljedećeg posta :* :*

Comments

Popular posts from this blog

Empties #3

I'm back! #∞

Rouge Bunny Rouge || Long-Lasting Matt Eye Shadows

Book Club || Ante Tomić Čudo u Poskokovoj Dragi

Book Club || Što čitam u svibnju?

Happiness is... #3

Bobbi Brown | Tinted Eye Brightener

Artdeco|| Mystical Forest Blusher Crown Pink (no. 40)