New Year Resolutions

Nakon mjeseci nepisanja evo mene s novim postom. Kada bih vam krenula nabrajati zašto me nije mjesecima bilo mogla bih napisati čitav jedan post pa ćemo taj dio preskočiti, ali imam potrebu reći da se divim svim ženama koje uz posao, obitelj, faks i raznorazne druge obaveze uspješno vode svoje blogove. Moj naklon do poda!
Iako puno proizvoda čeka u redu za svoju recenziju, danas sam ipak dala prednost ovom lakom štivu. Dugo sam se nećkala hoću li ga napisati ili ne. Znam da mnogima ovakve teme idu na živce, ali ja sam jedna od onih koje sve započinju na puni sat, ponedjeljak, prvi u mjesecu ili pak na Novu godinu pa sam zbog toga odlučila da sebi priuštim sat, dva uživanja u pisanju o onome što volim i napišem ovo što vi trenutno čitate. Oni spomenuti, kojima se ovakve teme ne sviđaju, neka se poštede nerviranja i odmah odu na kraj posta, pročitaju zadnji odjeljak, pritisnu x na vrhu i navrate neki drugi put ;)


Uz odluke poput diplome, preseljenja, osamostaljenja i sl. koje mi 2016. sama nameće imam i ja neke stvari koje me kod mene nerviraju ili koje sam zbog načina života bila prisiljena ostaviti po strani, a na koje mogu i želim utjecati u narednoj godini. Neke od njih su:

Više sna!
Zadnjih par godina zbog previše obaveza moj san se sveo na svega par sati. Organizam se navikao i zasad sve dobro funkcionira, ali često se zapitam do kada ću tako moći i kada će mi se sve to obiti o glavu. Da me život ne bi neugodno iznenadio odlučila sam tome stati na kraj i priuštiti si minimalno 7 sati sna dnevno pa makar neke druge stvari patile zbog toga. Naoružala sam se aplikacijama koje računaju kada mi je najbolje zaspati, planerima u koje sam već podebljanim ogromnim slovima upisala SAN i jedva čekam da prođe ova noć da započnem ovu odluku provoditi. Složit ćete se da mi neće teško pasti :D

Više vode!
Voda i ja nismo baš na ti. Odmah da napomenem voda mi je najdraže piće! Vjerojatno vam je već sad jasno koliko je situacija kod mene ozbiljna i čemu ovakva odluka. Dnevno popijem maksimalno dvije čaše vode, ali u većini slučajeva niti jednu. Zbog toga u 2016. želim povećati unos vode u organizam. Ne trebaju, niti će to biti dvije litre već onoliko koliko mom organizmu bude odgovaralo!

Više čitanja!
Pod ovim mislim na čitanje knjiga. Dok nisam krenula na fakultet obožavala sam čitati knjige i u tome sam jako uživala. Međutim, na fakultetu sam sve te divne knjige koje su mi pružale mir i bijeg iz stvarnosti, zamijenila stručnim, u mom slučaju, hladnim i beživotnim, ponekad i dosadnim knjigama. Sada kad se to razdoblje života bliži kraju (šmrc, šmrc) mogu se opet posvetiti čitanju, a o tome vam planiram pisati i na blogu ;)

Wish liste!
Bezbroj puta sam se uhvatila u tome da neplanirano uđem u neku od drogerija i pomahnitalo kupim skoro sve što vidim. Naravno, u tom trenutku budem zadovoljna, ali nakon što to ludilo popusti shvatim da sam krcato love potrošila na stvari koje vjerojatno neću nikada koristiti i da sam za tu lovu mogla kupiti neki skupi proizvod koji već duže vrijeme želim.
Zato u svoj život želim uvesti Wish Liste koje će biti pomno osmišljene i kojih ću se stvarno držati.

Spa dani!
Prije nego me je život ''pregazio'' imala sam običaj srijedom i nedjeljom cijelu večer odvojiti samo za sebe. Tada bi moj hedonizam izašao na vidjelo. Maskice, pilinzi, masaže, mirisne svijeće,... Ma niti jedan spa centar nije bio ravan mojoj maloj kupaonici. Zadnjih godinu i pol srijedom i nedjeljom i dalje stavljam maskice na lice, ali umjesto da uživam okružena svijećama, ja se okružim knjigama, laptopom ili pak sređujem stan i kuham. Ne trebam vam ni govoriti koliko mi fale moji spa dani kako ih od milja zovem. Zato, od ove nedjelje ponovno ih vraćam u svoj život ♥.

Manje praznog hoda!
Ovako vam nerijetko izgleda moj dan: Trebam obaviti to i to. Krenem. Stanem. Odem samo minutu pogledati fejs. Nakon sat vremena vratim se obavljanju započetog posla. Stanem. Gledam seriju koju inače nikada ne bih pogledala. Noć je. Posao ostavim za sutra.
Već neko vrijeme razmišljam da taj prazni hod, to nepotrebno gubljenje vremena, izbacim iz svoje rutine i vrijeme puno pametnije iskoristim. Čini mi se da je 2016. idealna za to ;)

The Capsule Wardrobe!
Iako bi se od jedne nazovimo je beauty blogerice očekivalo da joj je kozmetika ovisnost, kod mene to nije tako. Moja ovisnost je odjeća. Ta ovisnost je dovela do toga da više, unatoč tome što sam prilikom sređivanja stana uzela najveći ormar koji je mogao stati u moju sobu, nemam gdje držati odjeću! Zato u proljeće krećem s ovim izazovom i možda bih ga mogla popratiti postovima na blogu ;)

Ne znam kako bih ovo nazvala :D ! 
Osoba sam koja voli sve obaviti kako treba i koja ima previsoke kriterije kako za sebe tako i za druge. To nije baš dobro. Lako mi je za mene jer znam da ću, ako je potrebno, ubiti se od posla da zadovoljim te kriterije, ali drugi neće. Uostalom zašto i bi. Ako su oni zadovoljni osrednje obavljenim poslom onda se ni ja ne bih trebala zamarati. Međutim, to tako kod mene ne funkcionira. Ja kad vidim da je posao loše obavljen i da će mene sutra biti sram to nekome pokazati i reći da i ja stojim iza toga, onda vam ja lijepo sjednem i sve sama napravim! Eto na tome najviše želim poraditi u narednoj godini. Odlučila sam da ću se truditi svoj posao i obaveze obaviti najbolje što mogu, a za ostale, iako radimo u timu, me nije briga. Ako im kako mogu pomoći to ću, naravno, napraviti, ali više se neću nervirati ni svoje živce ni vrijeme trošiti na njih već ću se radije usmjeriti prema ljudima koje volim i kojim zbog svega navedenog u 2015. nisam posvećivala dovoljno pažnje koliko zaslužuju.


Eto to je mojih par odluka koje planiram provesti u novoj godini. Mislim da su sve realne, izvedive i ono što mi je najbitnije ovise samo o meni i mojoj volji. Držite fige da mi volja ne popusti nakon 3. :)

Na kraju želim svima vama koje me pratite zahvaliti na pažnji u ovoj godini. Znam da nisam najbolja i najaktivnija blogerica i da sam ponekad zaista zaslužila da me prestanete pratiti, ali vi ste unatoč tome i dalje tu. Ti vaši redoviti pregledi bloga, iako ja već odavno ne pišem redovito, mi puno znače pogotovo u danima kada razmišljam o prestanku pisanja. Oni me tjeraju da pokušam ponovo ♥. Nadam se da ćemo se u novoj godini više i češće družiti, ali vam ništa ne mogu obećati jer 2016. je godina koju već dugo čekam i koja bi trebala moj život promijeniti 180 stupnjeva. Naravno nabolje.
Vama isto želim da vam nova godina bude naklonjena i da vas kroz nju prate zdravlje, sreća, ljubav i divni ljudi. Da se lijepo zabavljate. Da se oslobodite strahova koji vas koče. Da budete hrabri. Da se riješite problema i problemčića koji vas muče. Da postanete svjesni svoje jačine. I veličine. Da mislite na sebe, ali da pritom ne zaboravite ni na druge. Da uživate. Da volite. Da ste voljene!


Do sljedećeg posta :* :*


*Fotografija je preuzeta sa ovog linka

Comments

Popular posts from this blog

Empties #3

I'm back! #∞

Rouge Bunny Rouge || Long-Lasting Matt Eye Shadows

Book Club || Ante Tomić Čudo u Poskokovoj Dragi

Book Club || Što čitam u svibnju?

Happiness is... #3

Bobbi Brown | Tinted Eye Brightener

Artdeco|| Mystical Forest Blusher Crown Pink (no. 40)