L'OCCITANE || Balzam za usne Raskošan Božur

Ako me dovoljno dugo pratite znate da ja nisam pobornica ruževa (iako se i to pooolako mijenja). Moje usne su suhe pa većina ruževa jako loše izgleda na njima jer samo dodatno istaknu tu suhoću. Ako pak kojim slučajem usne dovedem u red i odlučim se za ruž onda idućih par dana opet vodim borbu sa suhoćom. Zbog toga sam već odavno odustala od ruževa i svoju lovu ulažem u balzame i, iskreno, pritom ne štedim. Ako ste se pronašli u prethodnim rečenicama onda je ovaj post za vas ;)


L'Occitane balzam za usne je dio stalne kolekcije Božur i osim bezbojnog postoje još tri nijanse: Rose Amber, Rose Nude i Rose Plum. Kupiti ga možete u svim L'Occitane trgovinama ili na njihovom webshopu, a cijena mu nije baš mala: 128,50 kn.  Količina koju dobijete je 4 grama što je neki standard za proizvod ovog tipa. Nije na odmet spomenuti ni da sadrži SPF 25 koji uvijek dobro dođe,  a posebno u mjesecima koji nam dolaze.


Iako smo ovakvu ambalažu vidjeli bezbroj puta, oduševila me je jer se čep treba zavrnuti tako da ste sigurni da vam se u torbici neće otvoriti. Također, lim od kojeg je izrađena je jako kvalitetan i otporan na ogrebotine i slične nedaće pa proizvod i nakon par mjeseci korištenja izgleda kao nov.
Znači, ambalaža je, kvalitetna i funkcionalna, baš onakva kakvu očekujemo za ovu cijenu.


Nijansa koju sam ja odabrala je Rose Plum. Riječ je o predivnoj boji maline, čija me je pigmentacija blago je reći šokirala. Ugodno šokirala. Kad sam ovaj balzam kupovala u mislima mi je bila slika my lips but better, a ono što sam dobila je bilo sve osim toga :D Naime ovaj balzam je bolje pigmentiran od većine ruževa koji se mogu pronaći u našim drogerijama. Ne znam kakva je pigmentacija ostalih nijansi, ali ova je zadivljujuća.

Osim pigmentacije i tekstura opravdava visoku cijenu. Lako i ravnomjerno se nanosi, ne ističe suhoću usana već ih njeguje, relativno dugo se zadržava na usnama i miriše po malinama ♥.


Sastav:
Active:
BUTYL METHOXYDIBENZOYLMETHANE/AVOBENZONE 27%
ETHYLHEXYL METHOXYCINNAMATE/OCTINOXATE 6.8%

Inactive:
CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE - BUTYLENE GLYCOL COCOATE - C18-36 ACID GLYCOL ESTER -SYNTHETIC WAX - BUTYROSPERMUM PARKII (SHEA) BUTTER** - PENTAERYTHRITYL TETRABEHENATE - BIS-DIGLYCERYL POLYACYLADIPATE-2 - OCTYLDODECANOL**-PENTAERYTHRITYL TETRABEHENATE- CERA ALBA/BEESWAX** - PAEONIA LACTIFLORA EXTRACT** - GLYCERYL OLEATE - SACCHARIN-SODIUM HYALURONATE** - ASCORBYL PALMITATE - CITRIC ACID - TOCOPHEROL - PARFUM/FRAGRANCE - LINALOOL** - LIMONENE** - CITRAL** - CI 15850/RED 7 LAKE - CI 19140/YELLOW 5 LAKE - CI 15850/RED 6**  - CI 42090/BLUE 1 LAKE.
**Natural origin ingredients. 


Kada imate suhe usne jako je teško pronaći balzam koji dobro njeguje usne, a još teže balzam koji je uz to pigmentiran poput ruža. Budući da ovaj zadovoljava oba kriterija nimalo mala cijena je potpuno opravdana. Čak se usudim reći da vrijedi i više od 130 kn (nadam se da netko iz L'Occitane tima ovo ne čita), ali neka to ostane među nama ;)

Balzam za usne u boji ili ruž za usne?
Koji balzam za usne vam se pokazao najbolji?
Jeste li isprobale ovaj balzam?

Do sljedećeg posta :*

Comments

Popular posts from this blog

Empties #3

I'm back! #∞

Rouge Bunny Rouge || Long-Lasting Matt Eye Shadows

Book Club || Ante Tomić Čudo u Poskokovoj Dragi

Book Club || Što čitam u svibnju?

Happiness is... #3

Bobbi Brown | Tinted Eye Brightener

Artdeco|| Mystical Forest Blusher Crown Pink (no. 40)